וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסטר דשא: כך קונים היום דשא סינתטי

בשיתוף מיסטר דשא

16.11.2020 / 12:26

שפע היתרונות שיש לדשא הסינתטי להציע הפכו אותו לדומיננטי ביותר בגינות הפרטיות בישראל. בעקבות פניות רבות בקרב קוראי המדור, עורכי המערכת יצאו לבדוק עבורכם את המקום האולטימטיבי לרכישת דשא סינתטי איכותי שישמר לאורך זמן

מיסטר דשא. יח"צ,
מיסטר דשא/יח"צ

כל מי שהתנסה בעברו בעבודה עם דשא טבעי, יודע שזה כרוך בתחזוקה שוטפת ושלל בעיות ואתגרים. הטיפול בדשא טבעי דורש השקעה כספית ניכרת עם השנים, וזמן יקר, לכן אנשים רבים החליטו לעבור לדשא סינתטי כתחליף איכותי לדשא טבעי.

היתרון המשמעותי ביותר של הדשא הסינתטי הוא החיסכון בעלויות. בניגוד לדשא הטבעי, שמצריך הוצאות שוטפות מרובות על מים, גינון וטיפול במזיקים שונים, בבחירת דשא סינתטי ההוצאה מסתכמת ברכישת הדשא, ולאחר מכן אין הוצאות כלל.

הזמן שלנו יקר גם הוא. חשוב לזכור כי הדשא הסינתטי לא מצריך כלל טיפול שוטף. למעשה, החל מרגע התקנת הדשא, נוכל להתפנות וליהנות ממנו ללא תחזוקה שוטפת הדורשת זמן יקר. בנוסף, בעוד שלפני שנים היו שטענו כי הדשא הסינתטי נראה מלאכותי ומחוויר לעומת המראה של הדשא הטבעי, כיום ישנם סוגים של דשא סינתטי בהם המראה זהה לדשא הטבעי, ואף מתעלה עליו.

התקנת דשא סינתטי של 'מיסטר דשא' בבית האח הגדול. יח"צ,
התקנת דשא סינתטי של 'מיסטר דשא' בבית האח הגדול/יח"צ

עם זאת, ברכישת דשא סינתטי ישנה חשיבות רבה לבחירת חברה אמינה ובעלת מוניטין גבוהה בתחום. לנוכח כך, עורכי המערכת בדקו עבורכם את החברות המובילות בישראל לשיווק והתקנת דשא סינתטי. מבדיקה מקיפה שערכנו עולה כי חברת ''מיסטר דשא'' נחשבת למותג המוביל בישראל.

בחברה מתמחים בייבוא, שיווק והתקנת דשא סינתטי איכותי ובשירות עיצוב גינות הכולל שתילת צמחייה ומערכת השקיה. את החברה הקים אליחי, בעל ניסיון עשיר בתחום. בשיחה שערכנו איתו, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום. "כבר מגילאי הילדות הייתי עוסק בגינון במושב בית אלעזרי שבו גדלתי. לאחר שחרורי מהצבא התחלתי להיכנס לתחום הדשא הסינתטי והייתי מפורצי הדרך בענף בישראל עד שהקמתי את ''מיסטר דשא'' על מנת לספק דשא סינתטי איכותי לתושבי מדינת ישראל."

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיסטר דשא בהתקנה אצל אייל גולן. יח"צ,
מיסטר דשא בהתקנה אצל אייל גולן/יח"צ

מאז - השאר היסטוריה. לאורך השנים חברת ''מיסטר דשא'' הפכה לשם דבר בתחום, כאשר היא מעניקה שירותים לאלפי לקוחות מרוצים, מוסדות ציבוריים, בתי מלון, מתחמים עסקיים וידוענים רבים. בשנים האחרונות הצטרף ירין, בנו של אליחי, לניהול החברה ויחד השניים מצעידים את החברה למחוזות חדשים.

החברה הייתה אמונה על משטחי הדשא הסינתטי שמקיפים את חצרות בית ''האח הגדול'' ולאחרונה התקינו את הדשא הסינטטי בחצר ביתו של הזמר הלאומי - אייל גולן.

משיחות שערכנו עם לקוחות החברה, עולה כי הדשא סינתטי של החברה הינו באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום ובכך הוא מבטיח ללקוחות נראות מעולה ומרשימה לאורך שנים ארוכות. אליחי מספר לנו כי מבחינתו בכל מה שקשור לאיכות הדשא אין פשרות כלל. "לצערי התחום היום פרוץ מאוד, ולכן אנשים רבים מנצלים את המצב ומציעים ללקוחות דשא סינתטי ברמה נמוכה ביותר במחירים זולים. המטרה שלי היא להעניק ללקוחות שלי גינה בעלת מראה מרשים שיחזיק לאורך שנים ארוכות, ולכן כל הדשאים בחברה הינם באיכות גבוהה ביותר וכוללים אחריות כמובן."

הייחודיות של חברת ''מיסטר דשא'' טמונה ביחס האישי המוענק על ידי צוות העובדים בחברה ללקוחותיהם. בחברה חרטו על דגלם את תודעת השירות ללקוח במטרה להעניק מענה מקצועי מספק לכל בעיה.

מיסטר דשא. יח"צ,
מיסטר דשא/יח"צ

בכל הקשור לדשא סינטטי חשוב מאוד להפקיד שאיכות המוצר תהיה ללא פשרות, ושהמוצר אותו אתם רוכשים יתאים לעיצוב הבית או הגינה שלכם. בשל חשיבות העניין, חשוב להתייעץ עם חברה עתירת ניסיון ובעלת מוניטין, שמספקת אחריות מלאה למוצריה. בזכות השילוב בין איכות הדשא והשירות המוענק בחברה - ''מיסטר דשא'' היא ההמלצה של עורכי המערכת. מילה של מומחים.

ליצירת קשר 0502278722 או 0502247622

לאתר

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מיסטר דשא
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully