וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאפקייקס שיעשו לכם צבעוני בעיניים וטעים בנשמה

בשיתוף Batia's cupcakes

16.11.2020 / 11:48

סיפורה המופלא של בתיה וינשטיין שמיד עם שחרורה מהצבא הקימה את העסק שלה Batia's cupcakes כדי להגשים חלום ילדות, להיות קונדיטורית ולעשות עוגות מעוצבות, צבעוניות, יפות וטעימות שימתיקו לכם את היום

Batia's cupcakes. יח"צ,
Batia's cupcakes/יח"צ

בתיה וינשטיין, 21, הקימה מיד עם שחרורה מצה"ל, לפני כשלושה חודשים, את העסק שלה "Batia's cupcakes" בביתה שבתל-מונד ובנתה אותו לבד, בעשר אצבעות, והכל כדי להגשים את עצמה בזכות החיים המגוונים והצבעוניים שהיו לה, בדיוק כמו הקאפקייקס שלה. היא יוצרת ואופה קאפקייקס המותאמים לכל גחמותיו של כל לקוח - צבעוניים, בעיצוב אישי, עם חותמת העסק, וכל מה שרק תרצו. טורטים במגוון טעמים וציפויים, עוגות מספרים, ומארזים לארועים - מקטן ועד גדול, בוחרת קונספט לפי רצון הלקוח היא אופה, יוצרת וגם מביאה את העוגות הטעימות עד פתח ביתו של הלקוח.

"השתחררתי מהצבא ביולי ומיד ידעתי שזה הזמן להגשים את החלום שלי ולייצר קאפקייקס ועוגות לאנשים כי זה מה שאני הכי אוהבת לעשות, לשמח אנשים ע"י העוגות שלי, שזו היצירה שלי כי לאפות, זו ההגשמה שלי", מספרת בתיה שכבר בימי ילדותה למדה לאפות וחלמה לפתוח קונדיטוריה גדולה.

Batia's cupcakes. יח"צ,
Batia's cupcakes/יח"צ

לעשות קאפקייקס זה בעצם כמו להיות פסיכולוגית של אנשים דרך העוגות

הקאפקייקס של בתיה מגוונים, צבעוניים, אסתטיים ומותאמים כמו כפפה ליד לרצונו וטעמו של הלקוח והיא עובדת 24/7 מביתה כדי לספק את ההזמנות הרבות שהיא מקבלת ובמיוחד בימי קורונה, ימים בהם אנשים רבים מקיימים ארועים מצומצמים בבית ומחפשים איך להפתיע את יקיריהם בימים המיוחדים. "אני עושה כמה סוגי מאפים:
*קאפקייקס בעיצוב אישי - מכל הצבעים, סגנונות, טעמים, דמויות, אנחנו סוגרים קונספט כללי ואני עובדת לפי זה, למשל הגיע אלי מנכ"ל של חברת הייטק וביקש שאכין מארז קאפקייקס עם סמל של המשרד להרמת הכוסית שיש.

*טורט שכבות מכל הסוגים, עיטורים ולכל ארוע אפשרי כמובן לפי דרישות הלקוח.

*עוגות מספרים שמתאימות לימי הולדת ,בת/בר מצווה, חתונות, מסיבת רווקות עם כל סוגי הצבעים והעיטורים שיש.

*מארזים לארועים שונים שכוללים: שלושה סוגי מוסים, עוגה בינונית וארבעה קאפקייקס לבחירתו ולטעמו של הלקוח" אומרת בתיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
Batia's cupcakes. יח"צ,
Batia's cupcakes/יח"צ

בעתיד אפתח קונדיטוריה גדולה וייחודית עם משלוחים לכל הארץ

בתיה עלתה לארץ ממקסיקו בגיל 5 וגרה ברעננה עם אמה ושתי אחיותיה עד שעברו לגור בתל מונד ושם היא פתחה את העסק שלה "Batia's cupcakes" והיא אחראית על הכל, משלב היצירה ועד לשינוע המשלוח עצמו. "בילדות המוקדמת שלי אמא קנתה לי ספר אפייה והתחלתי להכין דברים וכולם התלהבו מאוד, וגם היתי מכינה קאפקייקס במיוחד לסבתא שלי ז"ל ששיבחה אותם וככה הכל התחיל.

"בהמשך, התחלתי לראות סרטוני אפייה מארצות שונות בספרדית ואנגלית וככה נסחפתי לזה והתאמנתי וכל הזמן אני באימונים כדי לצמוח ולגדול. כרגע אני עובדת לבד מרמת הביצוע ועד רמת המשלוח כשהמשפחה שלי ובן זוגי תומכים בי והעתיד אפתח קונדיטוריה גדולה וייחודית עם משלוחים לכל הארץ. אני רוצה שכולם יטעמו מהקאפקייקס המיוחדים שלי", מספרת בתיה.

Batia's cupcakes. יח"צ,
Batia's cupcakes/יח"צ

התגברתי על המוות בזכות האפייה

כשהייתה בת 10, הרופאים גילו כי בתיה חולה במחלה נדירה וקשה בשם גיליאן-ברה, מחלה אוטואימונית בה הגוף תוקף את עצמו ועשוי לגרום לשיתוק ואף למוות. "כשהיתי בת עשר גילו אצלי את המחלה גיליאן-ברה ובמשך כמה חודשים טובים היתי חולה קשה והרופאים לא היו אופטימים מדי וחששנו מהגרוע מכל, כי במחלה כזו את גם יכולה להישאר משותקת. אז עברתי כמה חודשים של טיפולים בבתי חולים ושיקום בבית לווינשטיין ברעננה ועד היום הרופאים מתפלאים שיצאתי מזה ושאני ככה מתפקדת.

ובאמת היה לי קשה להוציא רשיון בגלל התיק הרפואי שלי, אבל כמו שנילחמתי במחלה ככה נילחמתי להוציא רשיון ולעשות את מה שאני הכי טובה בו, אפייה. קיבלתי הזדמנות שניה וחזרתי לחיים ועכשיו אני חייבת לנצח ולהקים את העסק שלי לקאפקייקס ואפשר לומר שהתגברתי על המוות בזכות האפייה, זה התרפיה שלי", מספרת בתיה.

Batia's cupcakes. יח"צ,
Batia's cupcakes/יח"צ

קאפקייקס בימיי קורונה

בתיה רואה באפיית הקאפקייקס שלה כשליחות לכל דבר ובמיוחד בימי קורונה בהם היא מגשימה חלומות לאנשים ושולחת להם מארזים מתוקים הביתה. "הקאפקייקס שלי משמחים אנשים, יש להם צבעוניים וייחודיות והם מבטאים את היצירתיות שלי כשכל קאפקייק נראה שונה ועם אישיות משלו, ככה גם הטעמים מגוונים ואני משקיעה את כל כולי כדי לשמח את הלקוחות. במיוחד בימי קורונה כשהכל סגור וקשה לקנות מתנות וחגוג ארועים אז אני מספקת להם עוגת טורט מכובדת או למשל מארז צבעוני או קאפקייקס אישיים שמאפיינים את בעל השמחה. וכמובן שכדי לשמח את הלקוחות אני מוכנה לעשות משלוחים אפילו עד לצפון הארץ כי חיוך של לקוח שהרגע קיבל ממני קאפקייקס טעים וצבעוני, שווה הכול. ואני כל הזמן מקבלת טלפונים מאנשים שקיבלו בהפתעה מארזים או קאפקייק טעימים שמספרים איך זה שימח אותם וזו מתנה לכל דבר, מתנה מתוקה שהצילה לי את החיים".

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף Batia's cupcakes
  • עוד באותו נושא:
  • קאפקייקס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully