וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר יפה או יותר טעים? הכירו את הקינוחים המושחתים של Black Store

בשיתוף Black Store

16.11.2020 / 10:08

בכפר עילבון שבגליל יש בית קפה בוטיק בניחוח אירופאי שהקינוחים המושחתים שהוא מכין מושכים אליו מבקרים מכל רחבי הארץ

Black Store. אעדיל מאכול,
Black Store/אעדיל מאכול

מה דעתכם על צלחת של כנאפה מפנק, חמים עם כדור גלידת יוגורט מעליו, כזה שנשבר עם נעיצת המזלג ומותח גבינה איכותית כל הדרך אל הפה? הייתם רוצים עכשיו ביס מ-4 שכבות של פנקייק אוורירי כמו ענן, עטוף בגנאש שוקולד קינדר ומעליו ביצת קינדר או רוטב עוגיות לוטוס עם פירורי מקופלת לבנה מעל? הכירו את Black store - בית קפה בוטיק שמתמחה בקינוחים מושחתים, טעימים ופוטוגניים. החזיקו חזק, הולך להיות מגרה בטירוף.

Black Store. אעדיל מאכול,
Black Store/אעדיל מאכול

חלום מתוק

הכל התחיל לפני 4 שנים, כשנפתח "בלאק סטור", בית קפה בוטיק בניחוח אירופאי, כדי לתת מענה מתוק לתושבי כפר עילבון שבגליל. חיש מהר, המקום תפס תאוצה והחל לספק קינוחים ללקוחות מכל האזור - מקריית שמונה ועד נתניה. "לא צפינו להצלחה כזו מסחררת", אומרים צוות בלאק סטור, "לקוחות מכל הארץ נוהרים כל הדרך לכפר עילבון, רק כדי לטעום את הקינוחים שלנו. זה פשוט נראה מדהים, בכל הרשתות החברתיות אפשר למצוא את הקינוחים שלנו וזה פשוט מושך. אז אנחנו מתכננים בקרוב מאוד לפתוח סניפים, כדי שהחוויה תהיה קרובה יותר לבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Black Store. אעדיל מאכול,
Black Store/אעדיל מאכול

דיוטי פרי בארץ

בבית הקפה הבוטיקי, תמצאו שלל קינוחים מושחתים, גלידות יוגורט בטעמים ושוקולדים שמיובאים כל הדרך ממדינות שונות בחו"ל. בין השמות המפורסמים תמצאו שוקולדים של מותגי קינדר ומותגי פררו, כאילו נכנסתם לדיוטי פרי ותכף טסים לעולם אחר. מתפריט הקינוחים, תוכלו להזמין: קרפ דיליס - קרפ צרפתי קלאסי, ממולא ב-2 חטיפי קינדר דליס, ממרח נוטלה, ומוגש עם נוטלה חמה ולואקר בצד, קצפת או גלידה ופירות טריים; שיפוד וופל בלגי - מגדל של וופל בלגי עליו ניגר שוקולד חלב בלגי אמיתי חם ובתחתית, קצפת מתוקה ופירות עסיסיים; מילקשייק שוקולדים - מילקשייק שוקו, עשוי מגלידות איכותיות ושוקולדים אמיתיים של קינדר, מוגש עם קצפת מתוקה, שוקולד קינדר נוזלי עם ציפוי קוקוס, מקושט בקינדר בואנו והפי היפו.

"הרעיון שעומד בבסיס בית הקפה הוא שילוב של כל הדוכנים השווים שיש בחוץ, כאן אצלנו", משתפים צוות בלאק סטור, "יש דוכני פנקייק, דוכני וופל בלגי, דוכני תפוח אדמה מוקרם. אצלנו הלקוח יימצא הכל יחד, במקום אחד. אצלנו מכינים את כל הפינוקים המושחתים. מי שאוהב מתוק - זה המקום בשבילו".

Black Store. אעדיל מאכול,
Black Store/אעדיל מאכול

אימפריה שוקולדית צומחת

כיום, צוות "בלאק סטור" עובדים במהלך כל השבוע, כולל בימי שבת, אך המוצרים כולם ככלל, כשרים. בית הקפה בעילבון מכיל 40 מקומות ישיבה, אך לקצרים בזמן, ניתנת האפשרות לבצע הזמנה ולקחת אותה באיסוף עצמי. כמו כן, לרשות הלקוחות מוצב מערך משלוחים במיוחד בימים אלו. השליחים של "בלאק סטור" מגיעים לכל אזור עילבון, לטבריה, לצפת והסביבה, במחירים אטרקטיביים לכל כיס. את ההזמנות ניתן לבצע דרך האתר הרשמי של בית הקפה, ויתר על כן, דרך האפליקציה הרשמית. באפליקציה ניתן לראות את שלל הקינוחים והמוצרים שיש לבית הקפה להציע, ולבצע הזמנה בצורה נוחה, מהירה ויעילה.

בית הקפה עתיד להשיק בקרוב סניפים חדשים ולפתוח עד שמונה סניפים. ב"בלאק סטור" לא מתפשרים על האיכות ומקפידים לשמור על סטנדרט של שירות וקינוחים מעולים, לשמור את בית הקפה בוטיק. הסניפים עתידים להיפתח בראש פינה, חיפה, נתניה, מרכז הארץ וכל הדרך עד דרום הארץ.

"מעבר לצלחות שמצטלמות מדהים לאינסטגרם", מספרים צוות בלאק סטור, "חשוב לנו שהקינוחים שלנו יישארו מושחתים וטעימים ברמה גבוהה. אנחנו נותנים ללקוח צלחת שהיא מושקעת מכל הלב, במחיר ממש שווה. בראש סדר העדיפויות שלנו נמצאים הלקוחות שלנו - אנחנו עושים הכל כדי שהלקוח ייצא מרוצה ושבע. גם ברצון וגם בבטן".

Black Store. אעדיל מאכול,
Black Store/אעדיל מאכול
בשיתוף Black Store
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully