וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוחדים לצאת קירחים מכאן ומכאן? פנו ל"אירנה מדיקל"

בשיתוף אירנה מדיקל

16.11.2020 / 9:06

התקרחות או הידלדלות השיער, היא בעיה המעסיקה הן גברים והן נשים. לפעמים היא צצה בגיל מוקדם מהצפוי ולעיתים זקיק השערה נחלש עם השנים ונושר. לצורך הסבר על התופעה צפו בראיון עם אירנה וויבודינה, בעלת הקליניקה - "אירנה מדיקל" - קליניקת הבוטיק המתמחה בהדמיית שיער

אירנה וויבודינה, הדמיית שיער/אולפן הנבחרים

אירנה ווייבודינה, שבבעלותה קליניקת הבוטיק ברעננה, שאבה את הרעיון להתמחות בהדמיית שיער מתוך ניסיון של מעל 10 שנים בחדרי ניתוח להשתלות שיער בארץ, ועבודה מעשית של ההשתלות, יחד עם הרופאים. אירנה, שלקוחותיה הם בראש מעיניה ושביעות רצונם היא החשובה לה ביותר, השרישה כאן בארץ את עולם הדמיית השיער בקרקפת כטיפול משלים לניתוחי השתלות שיער. "גברים לדוגמא, מגיעים עם ציפיות מאד גבוהות מהשתלות שיער" מספרת אירנה, "המחשבה היא שהשיער יחזור להיראות כמו שהוא היה בן 20, אך לא כך הדבר היות שההשתלה אינה צפופה מדי. הדמיית השיער הוא בדיוק הפתרון עבורם אשר יסתיר את הקרקפת, וזה בדיוק התוצאה שמתקבלת - זה הפיניש שיוצר את המראה מושלם".

בשביל יופי, לא צריך לסבול

טיפול הדמיית שיער לקרקפת, בשיטת מיקרו פיגמנטציה, דומה בבסיסו לטיפולים של איפור קבוע, אך נעשה בטכניקה אחרת הייחודית לעור הקרקפת. הדקירה היא שטחית ונעשית רק בשכבה הראשונה של העור, האפידרמיס, כך שאין דימום והכאב הוא סביל בהחלט. אירנה נוהגת בעדינות ורגישות עם לקוחותיה, ומקפידה לבצע את הטיפול במגע שטחי וכמעט בלתי מורגש. "אני ממלאת את הקרקפת בנקודות זעירות, בצבע שדומה לגוון השיער" מסבירה אירנה "הדקירות מורגשות, אבל בכל שנותיי, אף מטופל לא קם מהמקום או הפסיק את הטיפול באמצע התהליך".

בדרך כלל, ההליך נמשך כ-3 עד 4 טיפולים, כאשר כל טיפול נמשך בין שעה לשלוש וחצי שעות, תלוי באזור הטיפול. כשבוע לאחר הטיפול האחרון, אירנה מזמינה את הלקוח לביקורת, כדי לוודא שהתוצאה מושלמת ושהעור משתקם ובריא. היתרון העצום בטיפול זה הוא שהטיפול מחזיק בין 4 ל-5 שנים, כאשר משנה לשנה הצבע מתבהר, ולכן אירנה ממליצה לחזור לחיזוק הצבע פעם אחת במהלך שנה או שנה וחצי, עבור מי שמאד מרוצה מהתוצאה ורוצה שהמראה יישאר בדיוק כפי שהוא. במידה ולא מקפידים על חידוש, הצבע מתפרק באופן טבעי בעור ויוצא מהקרקפת.

אירנה מדיקל. יח"צ,
אירנה מדיקל/יח"צ

גברים וגם נשים - מוזמנים באהבה

הטיפולים המוצעים ב-"אירנה מדיקל", מיועדים לגברים ונשים כאחד. התוצאות אפקטיביות ביותר במקרים של שיער דליל, או אי-שביעות רצון לאחר השתלת שיער, קרחת מלאה ואף טשטוש צלקות. יתר על כן, ניתן לבצע הליך של הדמיית שיער טרם הליך השתלה, בהמלצת רופא. לעיתים, האזור התורם להשתלה אינו מספיק צפוף ומגביל את היכולת של הרופא להוציא כמות גבוהה של שיער, להסתרת הקרחת. כפתרון לבעיה זו, הרופא מפנה את הלקוח אל אירנה כדי לבצע הדמיה, עליה הוא משתיל את השיער. כך, מתקבלת תוצאה של שיער מלא יותר וטבעי יותר.

לקליניקה של אירנה, מגיעים לקוחות ממגוון רחב של גילאים - החל מחיילים בשירות חובה. לרוב, המטופלים הינם גברים המגיעים לטיפולי אסתטיקה ב"אירנה מדיקל", אך גם נשים בעלות שיער דליל מגיעות לטיפול מתאים ומומלץ מאוד. "אצל נשים לדוגמא, נוצרת בעיה של דלילות וכתוצאה מכך, השביל בשיער או החלק הקדמי מתרחבים" אומרת אירנה. "אני מבצעת מילוי באזור הדליל ומכסה את הקרקפת. התוצאות מדהימות, השיער נראה מלא יותר ושופע, ופותר את הבעיה הכרוכה בהתעסקות יומיומית, והכי חשוב, לא ניתן לזהות שמדובר בהליך קוסמטי".

יחס אישי, אחד על אחד

קליניקת האסתטיקה בבעלותה של אירנה, לא מגייסת לשורותיה צוות גדול של עובדים. "אני ממש לא אימפריה או מפעל" אומרת אירנה, "המון רופאים שולחים אליי אנשים, וכאן היחס הוא אישי ומוקפד, התהליך כולו מתבצע רק מולי. חשוב לי שהלקוח יוכל לקבל מענה, יוכל לשאול שאלות, יבין הכי טוב, עד הסוף, עוד לפני שהתחלנו את הטיפול".

עבור אירנה היחס האישי ללקוח הוא בראש סדר העדיפויות, וכאן הבידול והיתרון שלה בקליניקה להדמיית שיער; היא מלווה את המטופל החל משלב שיחת הטלפון ועד הביקורת בסוף התהליך. במידת הצורך ניתנת ללקוחות המתעניינים שיחת ייעוץ חינם.

בעתיד, אירנה שואפת לפתוח בית ספר להדמיית שיער, כדי להעביר באהבה את הידע והניסיון שצברה וכך, לאפשר לעוד אנשים לקבל תוצאות נפלאות ולהיות שלמים ושמחים עם המראה שלהם. אירנה מסכמת: "אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה, מקפידה תמיד לדייק את עצמי, להתקדם עם שיטות חדשניות ולהתאים את הציפיות מול הלקוח. אני רואה תגובות של לקוחות מרוצים אחרי כל התהליך וזה הופך אותי לאישה מאושרת".

אירנה מדיקל - הדמיית שיער מהפכנית

כתובת: רמב"ם, רעננה

מעוניינים בייעוץ חינם?בקרו באתר

לעמוד הפייסבוק שלי

054-798-8565

בשיתוף אירנה מדיקל
  • עוד באותו נושא:
  • שיער
  • קרחת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully