וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מחרדות ומתחים? יש פתרון - AURICA

בשיתוף אאוריקה בן סימון

15.11.2020 / 16:44

בשלבים שונים בחיים, כל אחד מאתנו חש דאגה, מתח או עצבנות. התחושות הללו הן טבעיות ולא ניתן להימנע מהן. צפו בראיון עם אאוריקה בן סימון, מטפלת הוליסטית שתנסה להפיג מעט את המתח

אאוריקה בן סימון/אולפן הנבחרים

בכל שלב בחיים, כל אחד מאתנו חש דאגה, מתח או עצבנות. התחושות הללו הן טבעיות ולא ניתן להימנע מהן. אנשים דואגים בגלל הילדים, לחוצים בגלל העבודה, טרודים בגלל החשבונות, מרגישים בודדים לבד, עצבניים בפקק התנועה, פוחדים מגבהים ואפילו מחיות שלא נדבר על התקופה המאתגרת שכולנו כרגע חווים בגלל הקורונה.

אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים. יח"צ,
אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים/יח"צ

מעט חרדה, כזו שניתן לנהל אותה, היא חיונית. החרדה דוחפת אותנו להתאמץ, להיות חדים וממוקדים, כך שנרכז את יכולתנו להשיג מטרה שחשובה לנו. בנוסף, היא מהווה מנגנון התרעה מפני סכנות וגורמת לנו להיזהר או לנקוט באמצעי הגנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים. יח"צ,
אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים/יח"צ

אותה חרדה הופכת להפרעה כאשר היא נוכחת באופן כרוני ופוגעת ביכולת לתפקד בחיי היום-יום ולנדנודי שינה קשים בלילה. הסבירות של אדם להיות מאובחן עם אחת מהפרעות החרדה תלוי במגוון רחב של גורמים, בהם: מגדר, תורשה, אישיות, אירועי חיים וכדומה. צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של מטפלים הוליסטיים שהצליחו לחלץ אנשים מחרדה ומצא כיa.b אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים'' יעניק לכם את הפתרון. המרכז בניהולה של אאוריקה בן סימון נפתח אחרי שהיא עצמה עברה סיפור חיים מורכב.

בעברה, אאוריקה סבלה מחרדות קשות עקב סיפור חיים לא פשוט בכלל. אאוריקה שגדלה אצל סבתא להורים גרושים שעבדו בחו"ל, מצאה את עצמה מגיל העשרה לבדה כשסבתא נפטרה. לפני חמש שנים כאילו זה לא מספיק, מאז שנולד בנה השני האהוב הוא סבל מחום ולא הפסיק לבכות לא יום ולא לילה.

אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים. יח"צ,
אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים/יח"צ

ואז, אחרי חצי שנה של טרטורים מבית חולים לבית חולים, המשפט בעל 4 המילים הנוראיות מגיע. "לילד שלכם יש סרטן". באופן הישרדותי, החרדות הגיעו לשיא דווקא לאחר שהילד הבריא. חוסר שינה, חוסר יכולת לתפקוד, פחדים משתקים, בכי קורע ומצבי רוח משתנים. חוסר אונים. גם אחרי שמיצתה את כל הטיפולים הקונבנציונליים כמו פסיכולוג, פסיכיאטר וכדורים. היא לא מצאה מרגוע.

בשיחה שערכנו אתה הבנו כי מדובר באשה מאד יציבה על הקרקע, אחת כזאת שהיה לה קשה מאד להבין ולהתחבר לעולם הרוחני שמדבר על אנרגיות וצ'אקרות. מתוך המצוקה האיומה שהיא חוותה היא החליטה לנסות כל דבר שקיים למען עתיד ילדיה ומשפחתה. וכך, כשמכרה שזיהתה את מצבה הנפשי המליצה בחום על טיפול בשם אקסס בארס. בעיניים עצומות בכדי למצוא מזור לנפשה היא החליטה לקבל את ההמלצה בהחלטה של רגע.

אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים. יח"צ,
אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים/יח"צ

טיפול אחר טיפול השרה עליה הרגשה של רוגע ואיזון, ומצבה הנפשי השתפר פלאים. בעקבות כך, מתוך חווית חוסר האונים האישית שלה. היא שמה לעצמה מטרה לעזור לכל מי שסובל מחרדות. כי רק מי שחווה חרדות ממקור ראשון יכול להבין מה זו חרדה על כל הסימפטומים הקשים שלה! כך החליטה במוטיבציה מלאה ללמוד לעומק את התחום והפכה ממטופלת למטפלת בדרך הקשה והמנוסה שהביאה אותה אל יעודה.

מה זה אקסס בארס? שיטת טיפול העובדת דרך לחיצות על 32 נקודות שונות בראש. כאשר כל הנקודות נבחרו ואותרו בקפידה כמשמשות צמתים אנרגטיים בגוף האדם, והשפעה ישירה דרך הלחיצה על נקודות אלו היוצרות העברה והשפעה של אנרגיה בין המטפל למטופל, וכך מתאפשרת למטופל פריקה והטענה של גלי אנרגיה היוצרת שינוי בתדרי מוח ומאפשרת כיול מחדש של המערכת.

הלחיצות על נקודות אלו משחררות חסמים ודפוסים המושרשים במטופל, ומאפשרות בניה מחדש, התוויה מחדש של תבניות חשיבה שיוצרות שינוי בהיבטים שונים. בעזרת אותן לחיצות המטופלים משחררים את החסימות ומאפשרים לשינוי להתחולל ברוחם, נפשם ובחייהם. כל תיאור אינו יכול להסביר ולהביא את החוויה שבטיפול.

אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים. יח"צ,
אאוריקה מרכז לטיפולים הוליסטיים/יח"צ

בחדר הטיפולים של אאוריקה ישנם כלים נוספים הניתנים לשילוב על מנת להגיע לתוצאות מועילות שונות. לדוגמה: רייקי וטיפולי קוסמטיקה פרא רפואית מגוונים הכוללים פדיקור פרא רפואי גם לסוכרתיים, חולי סרטן ועוד.

בשורה התחתונה חשוב להבין. בהפרעות חרדה חשוב לטפל. אנשים הסובלים מחרדה נוטים להימנע ממצבים או מקומות המעוררים בהם חוסר נוחות, או לחילופין מוצאים אסטרטגיות לא נכונות בכדי להתמודד עם החרדה שלהם, כמו טקסים או שימוש באלכוהול. ככל שיידחה הטיפול בחרדה, האסטרטגיות שפיתח האדם בכדי להימנע מתחושות הפחד והעצבנות שמתעוררות בו יתחזקו ויהיו קשות יותר לטיפול. ככל שהפנייה לטיפול תהיה מהירה יותר, כך הדרך לתחושת הרווחה והרגיעה יהיו קצרות ונוחות יותר. אל תזניחו את עצמכם וצרו קשר עם אאוריקה.

טל: 0502314455

המייסדים 1, ראשון לציון.

אתר

בשיתוף אאוריקה בן סימון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully