וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל אפרת אוריאלי תהפכי לטכנאית ציפורניים כמו שחלמת

בשיתוף אפרת אוריאלי

31.5.2020 / 16:10

מאז ומתמיד, תחום הטיפוח והיופי היה פנינה בעולמן של הנשים, רגעים שמוקדשים לפנק את עצמך. בשנים האחרונות, פרץ לק הג'ל, טרנד מהפכני שנמצא כאן כדי להישאר

אפרת אוריאלי, ציפורניים מעוצבות/אולפן הנבחרים

הכירו את אפרת אוריאלי, מדריכה וטכנאית ציפורניים שתיתן לכן טיפ או שניים בתחום הביוטי, בעיקר לכאלה הרוצות ללכת צעד אחד קדימה.
 
שאלנו את אפרת, איך היא מתמקצעת בתחום:
 
"בשנה הראשונה, הצעתי ללקוחות מניקור ולק ג'ל, למדתי והכרתי את התחום עם הזמן הביקוש צבר תאוצה, העבודות הלכו והשתפרו, המשכתי כל הזמן לחקור וללמוד את התחום והבקשות שאעביר השתלמויות לא איחרו לבוא. משם עברתי לעולם חדש, עולם ההדרכות והקורסים, וזה עיסוקי העיקרי כיום. אפשר לומר שאני מרגישה שהגעתי למקום שנועד עבורי".
 
מה המוטו שלך?
 
"חשוב לי להגיע למקסימום יחס אישי והקניית הידע עבור כל תלמידה. על אף שהביקוש גבוה, אני לא חורגת ממספר המשתתפות שהקציתי לקורס, אלא אם נמצאת איתי מורה נוספת. אני נותנת להן את הטוב ביותר שלי וזה פשוט עובד".
 

אפרת אוריאלי 1. יח"צ,
ציפורניים מעוצבות/יח"צ
אפרת אוריאלי 2. יח"צ,
ציפורניים מעוצבות/יח"צ

מה מאפיין אותך כאשת מקצוע?
 
"כל הצלחה של תלמידה, זה ניצחון בשבילי ויש לי כבר אוסף של מדליות. מבחינתי הקורס לא מסתיים כשהן מקבלות את התעודה. הוא ממשיך גם אחר כך, עם ליווי שלי ומענה על שאלות בכל שעה ובכל זמן, העיקר שהתלמידה תגיע להצלחה מקסימלית".
 
אז אם אתן רוצות להיות חלק מעולם הביוטי , או שאתן מחפשות להתקדם בתחום  - פנו לאפרת אוריאלי, ותלמדו מהמומחית איך להגיע לרמות שעוד לא הכרתן.

כתובת - אבא אבן 18, ירושלים.

אתר

אינסטגרם

0533615996

בשיתוף אפרת אוריאלי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully