וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבשילי פאוז: המורה שהפכה לבשלנית

בשיתוף תבשילי פאוז

15.11.2020 / 16:10

זה לא כל כך משנה באילו נסיבות אתם בוחרים לרכוש אוכל מוכן, אבל תמיד חשוב לדאוג לכך שהוא יהיה באיכות גבוהה. בין אם אתם מחפשים מאכלים בשריים, טבעונים או צמחונים, בכל סוג של מטבח המאכלים צריכים להיות טריים, איכותיים וכמובן טעימים

תבשילי פאוז. יח"צ,
תבשילי פאוז/יח"צ

כאשר אתם ניגשים לתכנן אירוע קטן או ארוחה משפחתית, יש לחשוב על כמה וכמה פרטים חיוניים כמו איכות האוכל, סוג המאכלים, התאמה לטעמים השונים של האורחים וגם לאופי האירוע עצמו.

צוות הנבחרים סקר עבורכם מגוון רחב של בשלניות ביתיות ופאוז עמדה במבחן. החל מהאוכל הטעים, השירות האדיב, האכפתי והמחירים הנוחים שהוציאו מרוצה כל לקוח שדיברנו איתו. פאוז בת ה-52, הייתה מורה במשך 25 שנה ויצאה לפנסיה. היא תמיד אהבה לבשל. ''הבישול עשה לי טוב בחיים'', והחלה לעסוק בתחום. היא מבשלת אוכל ביתי בסגנון ערבי אותנטי באזור באר שבע והוא פשוט נהדר.

תבשילי פאוז. יח"צ,
תבשילי פאוז/יח"צ

הרי כל סוג של ארוחה חייבת לכלול בתוכה מזון איכותי, כזה שישאיר את האורחים עם נושא לשיחה לאחר מכן. פאוז מגישה מגוון מנות בשריות, אשר מוגשות ללקוחות פרטיים וחייבות לקלוע לטעם של האורחים, כך המארח מקבל תחושה נפלאה של ארוחה מפנקת ומושקעת, אחרי שיודע כי השקיע מחשבה.

פאוז מציעה מנות טעימות ואיכותיות כך שאי אפשר שלא לצאת מהמטבח שלה עם חיוך גדול של סיפוק ועם טעם נהדר בפה. בשיחה שערכנו איתה היא סיפרה: "אני דואגת לבשל את המנות הטובות ביותר, מנות שיעניקו ללקוחת שלי טעמים נהדרים לצד שרות מכל הלב. אני מפנקת אותם תמיד במאכלים שמתאימים לכל המגזרים בארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תבשילי פאוז. יח"צ,
תבשילי פאוז/יח"צ

המנות הראשונות כוללות קובות מטוגנות ועלי גפן (צמחוני ובשרי). המנות העיקריות הן מקלובה (אורז, עוף וירקות מטוגנים), מנסף (תבשיל אורז עם עוף או בשר מבושלים ברוטב ירקות אדום), צוואר טלה ממולא, עוף ממולא בפריקי, קובות מבושלות עבור המגזר היהודי כמו קובה חמוסטה, סלק ובמיה, כאשר את הכל אפשר לרכוש גם בגרסה טבעונית).

פאוז גם מכינה סלטים נהדרים כמו טאבולה, פאטוש, כרוב אדום, כרוב לבן, סלט ערבי, סלט חצילים עם טחינה ועוד. לסיום טעמנו את הקינוחים המצוינים שלה ולא נשארנו אדישים לכנאפה, עוואמה, בסבוסה והקדאיף שהוצעו. ''הניסיון הרב שצברתי עזר לי להגיע למקום בו אני היום. מגיל צעיר אני עוסקת בתחום ושמחה מאד על כך".

תבשילי פאוז. יח"צ,
תבשילי פאוז/יח"צ

יש אפשרות לבצע הזמנות לאירועים עד 25 אנשים ואתם מוזמנים לטעום את המנות מהמטבח של פאוז במחירים נגישים לכל כיס. שלחו הודעה פרטית בפייסבוק והתבשילים של פאוז יחכו לכם.

פייסבוק

פייסבוק נוסף

אינסטגרם

מייל: faoz.mn@gmail.com

בשיתוף תבשילי פאוז
  • עוד באותו נושא:
  • תבשילים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully