וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דוד חיימי תפרצו גבולות בדרך לחופש כלכלי

בשיתוף דוד חיימי

15.11.2020 / 16:05

חייו של דוד חיימי, עברו מהפך דרמטי בעקבות החלטה אמיצה שקיבל - ללמוד כיצד להתנהל פיננסית על מנת להמריא לחופש פיננסי. הישארו איתנו לראיון מרתק עם דוד, שינסה להסביר לכם איך לפרוץ גבולות בדרך לחופש כלכלי

בדרך לחופש כלכלי, דוד חיימי/אולפן הנבחרים

התנהלות כלכלית נכונה היא מטרת העל של היועץ הכלכלי דוד חיימי, הוא מצר על כך שלא לומדים כלכלה כבר בגיל תיכון, וזה ככל הנראה מה שהמריץ אותו בדרכו ללמד את הנושא.

כאשר שאלנו אותו מה הביא אותו לעסוק בתחום, הוא הפתיע ואמר:

"אני הייתי חייל בודד ללא בדל של ידע בנושאים פיננסים. הייתי חייב ללמוד להתנהל פיננסית, הבנתי שאם לא אעשה זאת העתיד שלי לוט בערפל. לקחתי את זה כמשימה אישית לעשות שינוי מקצה לקצה בחיי, התחלתי להרחיב אופקים, ללמוד את הנושא ולהתמקצע בתחום היטב. הבנתי מהר מאוד שמדובר בבעיה שמשותפת למרבית האנשים בעולם ובישראל בפרט, ולכן כאשר הצלחתי לכבוש את היעדים האישיים שלי החלטתי לסייע לאנשים רבים נוספים ללמוד להתנהל פיננסית, לחיות בשפע ולהיות מאושרים ורגועים מבחינה כלכלית".

מדוע לדעתך לא מלמדים כבר בתיכון על הצורך בהתנהלות כלכלית נכונה?

"בבית הספר מתקיימת הולכת שולל מכוונת. מוסדות החינוך לא נוצרו כדי להפוך אנשים למיליונרים ולהגיע לרווחה כלכלית או כדי להפוך אותם לבעלי השפעה, הם נוצרו כדי לייצר שכירים למעגל העבודה. זוהי הסיבה שרוב האנשים לא יודעים כיצד להתנהל מבחינה כלכלית ומוצאים את עצמם שקועים עד צוואר בחובות מטורפים או ממתינים בקוצר רוח לעשירי לחודש כדי לסגור את המינוס. אני והמלווים שלי בחברה כאן כדי להוכיח שזה לא חייב להיות כך - באמצעות סדרת צעדים פשוטים וליווי מקצועי ניתן לנפץ את תקרת הזכוכית שבית הספר הציב בפנינו ולהפסיק את מרוץ העכברים".

מי קהל היעד העיקרי שלך?

"אנחנו פותחים את הדלת בפני כל אדם שמעוניין להצליח. קהל היעד העיקרי שלי הינו בגילאי 20 ומעלה אך יש לי לקוחות מכל הסוגים, החל מחיילים ועד לאנשים בגילאי 50 ומעלה, בעלי עסקים, עצמאים ושכירים. תכנית הליווי שלי מותאמת באופן אישי לכל לקוח על פי מצבו בחיים והיעדים אליהם הוא שואף להגיע".

בדרך לחופש ועצמאות כלכלית - עוצרים אצל דוד חיימי - אצלו תדעו, גם השמיים הם לא הגבול.


אינסטגרם

בשיתוף דוד חיימי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully