וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Vintage Original - רשת חנויות משקפיים אורבנית

בשיתוף Vintage Original

15.11.2020 / 14:56

משקפיי שמש וראייה כבר מזמן משמשים כפריט אופנה מיוחד המשדרג כל הופעה וסגנון לבוש ועבור חלק אפילו הצהרה (היי אנה וינטור)

Vintage Original. יח"צ,
Vintage Original/יח"צ

Vintage Original החליטו לקחת את התחום צעד אחד קדימה ומציגים ליין משקפי שמש וראייה בסגנון "וינטג'י" ייחודי עם חותמת טרנדית וטוויסט מודרני. לאחר מספר שנים בתחום האופנה והביגוד, החליטו רז ודנה לצאת לדרך חדשה בתחום שעניין אותם כבר שנים רבות, תחום האופטיקה. והתוצאה מרשימה. רשת חנויות בוטיק המתמחה במשקפי שמש וראייה עם סטייל ייחודי: "אנחנו חיים ונושמים אופנה ולאורך השנים נחשפנו לתחום האופטיקה ומיד התחברנו אליו. הרעיון נולד מהרצון שלנו ליצור מוצר שיקי איכותי ונגיש, משהו חדש בתחום, אבל- שיהיה "על זמני". כזה שיתאים לכל "אאוטיפיט" ולכל עונה, אבל עם שפה משלו, הסגנון שמזוהה איתנו כבר שנים ובהשראתו נולד המותג Vintage Original".

אל עולם האופטיקה הגיעו רז ודנה לאחר חקר מעמיק שביצעו ולאחר שלמדו את התחום לאורכו ולרוחבו: "תוך כדי הבנו את הצורך שקיים בשוק למשקפיי ראייה ושמש במחיר נגיש עם סטייל אבל לא רק - שמנו דגש על עיצוב ייחודי, טרדני וסופר מגניב. עם התובנה הצרכנית הזו יצאנו לתהליך למידה שבסופו יצרנו את הדרך שתגשים את החזון שלנו, ותציג מוצר איכותי וברמות מחיר המתאימות לכל כיס", מספר לנו רז.

Vintage Original. יח"צ,
Vintage Original/יח"צ

חנויות הרשת ממוקמות ברחוב דיזינגוף 110 בתל אביב וויצמן 14 גבעתיים. לצד חנויות אלו, פועלת חנות אונליין vintageoriginal.co.il, שכדאי מאוד לבקר בה, עם מגוון רב של מסגרות, עדשות ואקססוריז ונותנת מענה רחב עבור קהל הלקוחות שלנו. "הקולקציות שלנו בחנויות מציגות קו מרענן בתחום האופטיקה. תוכלו למצוא דברים מיוחדים, בצבעים שונים ובעיצובי וינטג' שמבוססים על דגמים טרנדיים מהעבר שחזרו אלינו בגדול עם חידושים מודרניים".

העקרונות המרכזיים שמובילים את פעילות הרשת הם עיצוב, איכות ומחיר. דבר המאפשר לכל אחד ואחת למצוא את עצמם בעיצובים ודרכם לבטא את הסגנון האישי שלו: "בזכות המגוון הרחב של מסגרות המשקפיים, הצבעים והעיצובים, יצרנו לנו קהילה מאוד גדולה ומגוונת בכל הארץ. אם זה תל- אביבים שמחפשים מסגרת שיקית, בלוגריות אופנה, הורים מגניבים, אנשי היי-טק, גיימרים וכל דמות אחרת שרק אפשר לחשוב עליה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Vintage Original. יח"צ,
Vintage Original/יח"צ

כלל המשקפיים ברשת עוברים בדיקות מעבדה ומתאימים לתקן המחמיר של מכון התקנים הישראלי. עדשות המשקפיים מותאמות לאורח החיים והאקלים בישראל ומגיעות עם ציפוים וטכניקות שונות כמו- עדשות פולרואיד (עדשות מקטבות), אנטי-רפלקס, אנטי-סקרטץ', הגנת UV400 ועדשות מולטיפוקל.

לצד העדשות המיוחדות, יצרה הרשת עדשות בטכנולוגיה חדשה- טכנולוגיית ""BlueTech)בלו-טק)
"הטכנולוגיה המתקדמת באה לתת מענה ומסננת את האור הכחול שנפלט מהמסכים הדיגיטליים שמקיפים אותנו ביום יום, כדוגמת הסמארטפון, לפטופ, טאבלט, טלוויזיה, ומגינה על העיניים מהשלכות השימוש בהם. מחקרים שנעשו בתחום מצאו שהאור הנפלט מהמסכים הדיגיטליים עלול לפגוע בראייה ולשבש באופן משמעותי את שגרת החיים. לצורך כך, יצרנו בVintage Original את העדשות החדשות במטרה לסייע לאנשים הנחשפים לאור הכחול לזמן ממושך לאורך היום וסובלים מהשלכותיו".

Vintage Original. יח"צ,
Vintage Original/יח"צ

במהלך השיחה שלנו עם רז, שמנו לב לדינאמיקה ולאווירה שהייתה בחנות. רז הסביר לנו: "זאת אמנם חנות משקפיים, אבל אופן ההתנהלות עם הלקוחות הוא מאוד חם ואפילו משפחתי. יש לנו קהל נאמן שקונה באופן קבוע ומגיע מרחוק כדי למצוא את הדגם המיוחד ביותר עבורו. כל העובדים עוברים הדרכות מקצועיות ויודעים לייעץ ללקוחות ולהתאים עבורם את המשקפיים שיחמיאו ויישבו בצורה האופטימלית למבנה הפנים שלהם. היחס האישי והליווי הוא שירות שאנחנו לא מוכנים לוותר עליו ומשקיעים בו רבות". השירות ברשת וינטג' בא לידי ביטוי בזמינות המיידית, טיפול בתקלות ובהיכרות האישית הנוצרת ממפגש למפגש.

רוני, סטודנטית מתל אביב מספרת לנו: "אני מגיעה לכאן כל עונה מחדש ומוצאת בדיוק את הדגם שמתאים לי ומסתדר לי עם הסטייל שלי. בזכות הרשת גיליתי שאפשר למצוא משקפיים איכותיות ומיוחדת במחירים שהם הוגנים ככה שלא צריך לקרוע את הכי". רז יודע שכשאני מגיעה לחנות זה כבר בשביל לעשות קנייה משמעותית שהיא לפעמים יותר משני זוגות. יש הרי שבעה ימים בשבוע לא?" היא מספרת וצוחקת.

ביקשנו מרז לספר לנו על הדרך שבה הם מחליטים על עיצוב וסגנונות המשקפיים: "אני מקפיד ללכת לתערוכות בארץ ובחו"ל ויחד עם דנה אנחנו מקבלים השראה מדגמים שהיו טרנדיים בתקופה אחרת, עוד במאה הקודמת, ויחד מנסים להבין האם הם יתאימו לתקופה שלנו ומתקשרים לטרנדים החמים עכשיו. לאחר שמצאנו דגם כלשהו, הכיף האמיתי מתחיל. אנחנו למעשה עושים אדפטציה ומתכננים את הדרך שבה ניתן לו את הטוויסט שלנו. בסופו של דבר, אנחנו מגיעים למוצר שיקי בעיצוב וינטג'י שהופך להיות פריט על-זמני".

Vintage Original. יח"צ,
Vintage Original/יח"צ

אחרי שרז עזר לנו למצוא את הדגם הנכון, שאלנו אותו מהו הדבר שגורם לו להנאה בעשייה שלו ביום יום: "זה לגמרי האהבה של פרי היצירה. מלדמיין דגם בראש, דרך תהליך הייצור ובחירת חומרים ועד לראות אותו סולד אאוט. חשוב לי המגע היום יומי עם הלקוחות בחנות, אם זה במתן שירות או מכירה, באריזת הזמנות עבור הלקוחות. זה הסיפוק שלי". הוא מחייך ומוסיף: "השירות מבחינתנו הוא מעל לכל. אנחנו משתדלים לייצר חויית קנייה בלתי נשכחת ללקוח אם זה ביחס האישי בחנות, או בשירות התמיכה הטלפוני בכל שעה באתר, וכמובן כל זאת במחיר ההוגן ביותר".

רגע לפני סיום, שאלנו את רז מה המסר שלו לקוראים: "אני אשמח שיותר ויותר אנשים יכירו ויחשפו למותג המיוחד שלנו ויהיו Original כמו שאומר שם המותג. אנחנו יודעים שהמון אנשים בחיפוש תמידי אחר הפריט הכי ייחודי ודרך להביע את עצמם ולא תמיד מוצאים מענה. אני יכול להבטיח להם שכאן בהחלט יוכלו למצוא את הדגמים הכי ייחודיים, יצירתיים, איכותיים ולא סטנדרטיים, שיוסיפו לאישיות המרתקת שלהם טאץ' מיוחד" .

בשיתוף Vintage Original
  • עוד באותו נושא:
  • משקפיים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully