וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ותשוקה - כי ליהנות זו לא מילה גסה

בשיתוף אהבה ותשוקה

15.11.2020 / 9:20

אביזרי מין הם כבר עניין שכיח בקרב רבים. באתר האינטרנט ורשת חנויות "אהבה ותשוקה" הפכו את הנושא לחוויה של ממש. המגוון, הידע, היעוץ האישי ועד אמנות ההתאמה לכל לקוח - מעלים את הרף בתחום

אהבה ותשוקה/אולפן הנבחרים

"אביזרי מין היום זה צורך ולא רק גחמה חולפת או מותרות. מדובר במוצרים שיוצרים שקט בבית ועוזרים לנפש. סוג של תרופה אמיתית. פיזית ונפשית כאחד", מסביר אמיר פרץ, בעל וותק של 18 שנים בתחום ובעליה של רשת חנויות אביזרי המין "אהבה ותשוקה" (סניף ראשי באלנבי 38 בתל אביב, וסניף נוסף בהרברט סמואל 9 בחדרה), ואתר אינטרנט באותו השם.

איכות המוצרים בחנות, כמו גם המגוון והמקצועיות, נותנים את התחושה שהגעת למקום הנכון בכל הקשור לאביזרי מין. הידע והיעוץ, כמו גם ההכוונה שמקבל כל לקוח ולקוח, משקפים את האיכפתיות של הבעלים. "כל שימת הלב היא בלקוח והתאמת המוצרים לרצונו וכוונותיו. במה להשתמש, כיצד להשתמש, מה מתאים למה. הכל ולכל סיטואציה", מסביר אמיר.

ולא רק ההכוונה והיחס האישי מייחד את "אהבה ותשוקה", אלא גם איכות ומבחר המוצרים עצמם. מהלבשה סקסית לגברים ונשים, מוצרי סאדו למתקדמים, אביזרים אינטימיים לשיפור חיי הזוגיות ועוד ועוד. "בכלל, מבחינת האביזרים, מדובר אצלנו במבחר הגדול ביותר בארץ. נקודה, מצהיר אורן. "כל אחד ואחת יוכלו למצוא כאן את מבוקשם".

עד כמה המודעות לתחום היא גדולה כיום?

"אין בית בישראל שלא פגש את זה.. כולל חרדים, ערבים, נוצרים בדואים, דרוזים ועוד".

מי צורך את המוצרים הללו יותר, גברים או נשים?

"מאחורי כמעט כל גבר יש אישה, כך שבסופו של יום מדובר בעניין די שוויוני מבחינת המינים. אם גבר קונה מוצר גברי אז מטרתו לרוב היא אוננות, אבל אם הוא קונה ויברטור , מן הסתם יש לו פרטנרית".

מהם הלהיטים המרכזיים כיום?

"זה משתנה מתקופה לתקופה. בתקופה הנוכחית מדובר בעיקר ב'וומנייזר' (שואב דגדגנים להגברת העינוג ), וכן 'ווי-וייב' (צעצועי מין זוגיים). לגברים יש את 'פלש לייט' (ואגינה בדמוי איברים של שחקניות פורנו מפורסמות ). יש גם את 'לאש' (ביצת רטט חזקה המוחדרת לאיבר המין הנשי ושאותה ניתן להפעיל ע"י פרטנר מכל מקום בעולם Lovense-) ועוד. לצד זאת ישנן תחפושות, בגדי ערב מיוחדים והרשימה עוד ארוכה".

ולמי מיועדים אותם אביזרים?

"לכל אדם. יש לקוחות שנעזרים בנו ברמה היומיומית ויש זוגות שמגיעים אלינו מידי שבוע עד חודש. בכלל, לגבי זוגות, הפוטנציאל לשלום בית גדול, אך אין מי שייתן להם את הטאצ' שהם צריכים. חיים בזוגיות, אך זקוקים לעניין, לגיוון, לשיפור ביחסים, להיכרות מעמיקה יותר של אחד עם גופו של השני".

ישנם לקוחות שמגיעים אליכם נבוכים בתחילה?

"ישנם כאלו שבתחילה אכן נבוכים מעט או חסרי כיוון מוגדר לגבי עצמם. ישנם גם גברים שמגיעים מסקרנות וטוענים במהלך הביקור שאינם צריכים את העזרים הללו, אך יוצאים מחוזקים וחוזרים לבסוף אלינו למסעי קניות. אני אומר שהחיים הם סוג של סיטואציה. אם תבוא לזוגתך בזמן המתאים לאינטימיות, המבוכה הראשונית תתפוגג ותבשיל לשיתוף פעולה מהנה במיוחד. בכלל, מי שמגיע אלינו בד"כ נשאר והופך ללקוח קבוע. זה כמו מגנט".

מהי תפיסת עולמך לגבי התחום?

"שכל אדם שיגיע אלינו ימצא את מבוקשו. זה האידיאל שלי. לעזור לאנשים לשפר את חיי המין שלהם ואת האושר שלהם. לממש את הפנטזיה בגדול. ההשלכות מכך הן אינסופיות".

אם אתם מחפשים אקשן בין הסדינים , אין מה להתבייש הכנסו לאחד מסניפי "אהבה ותשוקה" ותוסיפו פלפל לחיי המין שלכם.


אתר

פייסבוק

058-6256251

love2all.service@gmail.com

בשיתוף אהבה ותשוקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully