וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנית הגבות, נוי מרואלי, ממשיכה להוכיח את עצמה

בשיתוף נוי מרואלי

12.11.2020 / 15:24

הגבות הן המסגרת לפנים. הן משפיעות על הבעות הפנים, מדגישות את העיניים וקווי המתאר אבל לא תמיד זוכות לתשומת הלב הראויה. אז מה עושים איתן? צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה מגוון מכונים ושיטות והגיע למסקנה כי עם נוי מרואלי, אמנית הגבות, תזכו לטיפול הטוב ביותר

נוי מרואלי. יח"צ,
נוי מרואלי/יח"צ

נוי מרואלי, מעצבת גבות בהתאמה אישית, היא מאסטרית למיקרובליידינג, מיקרושיידינג, פודרה ושיטת השערה. הסגנון הייחודי של נוי מתאפיין במראה טבעי ואלגנטי המקנה שערות דקיקות המדמה שערה טבעית, מה שמייחד אותה בעבודתה וסוחף אחריה עשרות אלפי נשים ללמוד את הטכניקה הייחודית לה אשר פיתחה.

בגיל 16 הכל התחיל, היא גילתה אהבה גדולה לתחום האומנות היופי והאסתטיקה מה שגרם לה לחקור ללמוד להכיר לעומק ולהיחשף לסגנונות שונים, לשפר ולהביא את האיכות הגבוהה ביותר כדי לבצע שינויים חדשניים ומודרניים. היא בנתה בעשר אצבעות את מפעל חייה מרכז הטיפולים וההדרכות הגדול בישראל הקרוי על שמה ומאמינה שהתמדה היא המתכון להצלחה.

נוי מרואלי. יח"צ,
נוי מרואלי/יח"צ

חשיבותן של גבות מעוצבות והיכולת שלהן לשנות את מבנה הפנים, גורמות לנשים רבות, ללא הבדלים של גיל, לדאוג לעצב את הגבות, גם אם הן אינן מקפידות להתאפר. מכאן, זה לא מפתיע כי נשים רבות בוחרות בשיטת מיקרובליידינג עקב התוצאות המדויקות והמראה הטבעי. בשיטה זו הפיגמנט מוחדר לעור באמצעות להב מיוחד שבקצהו מחטים קטנים. העט שבו משתמשים אינו חשמלי ובשל כך מאפשר ליצור חיתוכים דקיקים ומדויקים, שנראים כמו שערות הגבה, בצורה טבעית ולא מורגשת. בעת החיתוך, העט מחדיר את הפיגמנט לחלק העליון של שכבת הדרמיס, לכן הפיגמנט דוהה יותר מהר מאשר בשיטת קעקוע אחרות. בנוסף לכך, הפיגמנט עצמו הינו פחות מרוכז מפיגמנט המשמש לקעקוע מסורתי. בקלינקה של נוי השיטה מתאימה לאנשים עם שיער דליל בגבות שיש להם חורים או צלקות, ובעזרתה אפשר לתקן אי-סימטריה בגבות למלא חורים בקרחות, או לנשים אשר מודעות הטיפוח חשובה להן והדגשת תווי פנים תיתן להן מראה צעיר ורענן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נוי מרואלי. יח"צ,
נוי מרואלי/יח"צ

בין מטופליה של נוי נמנות מעיין אדם, מורן אייזנשטיין, מירי רגב, שירי קופרברגר ועוד. בנוסף, ניתן לבצע טיפולים לאלו הרוצות בעיבוי הגבות והרמתן, אך נוי תמיד תיצמד לקו הטבעי ביותר. "הגבות ממוקמות במרכז הפנים שלנו ודרכן אנו משדרים הבעתנו, לכן המטרה נועדה לשדרג ולהבליט את המראה ולא לגרום למראה בולט מיושן ועצוב. אמרה לנו נוי והוסיפה: "עיצובן משפיע באופן משמעותי על הנראות האסתטית ועל מראה צעיר ורענן, לכן חשוב להתאים בצורה מדויקת וטבעית תוך כדי התחשבות בטעמה וסגנונה של המטופלת''.

מבחינה מקצועית, עוד לפני הטיפול נוי מרואלי דואגת להיות אמיתית וישרה מול הלקוחה. ''זה המתכון להצלחה'', היא אומרת. ''חשוב לי להיות אמינה ולא לספר סיפורים למטופלת, ישנן בנות שהשיטה לא מתאימה לה ולכן אני אהיה גלויה איתה". לאחר מכן נוי עוברת לשרטוט הסימטריה בין הגבות שיהיו מדויקות - נוי מציגה למטופלת הדמיה שמציגה איך זה עתיד להיראות. הכל נעשה באופן צמוד, שלב אחר שלב. "המוטו שלי הוא לעשות שיערות דקות, בכך אני מדמה שיערה טבעית. אי אפשר להבחין בין הגבות של הלקוחה למדומה, מאחר ואני מציירת בעובי השערה של הלקוחה''.

נוי מרואלי. יח"צ,
נוי מרואלי/יח"צ

בנוסף, התרשמנו כי הציוד שלה בקליניקה הוא הכי איכותי שיש, כאשר חברה חיצונית מייצרת עבור נוי את כל מה המכשור בקליניקה, באישור משרד הבריאות. לאחרונה נוי משווקת כלי עזר לרכישה על מנת שיעזור למאפרים ומאפרות לתלמידות שלה ולבנות המתעסקות בתחום - סרגל פלס שעוזר לגבות להיות סימטריות.

כאמור, נוי מרואלי דואגת גם ללמד את דור העתיד של התחום - היא מכשירה בכל הטכניקות כאשר בבעלותה האקדמיה היפה ביותר בישראל. מגיעות אליה בנות מחו''ל וכמובן מהדרום ועד הצפון על מנת ללמוד את השיטה הייחודית שלה. הקורס של נוי הוא עיוני ומעשי כאשר ישנן 2-3 מודליסטיות אשר התלמידות עובדות עליהן ברגע האמת. בתחילת הקורס התלמידות מקבלות תיק מוצרים עשיר, בסיומו הן מקבלות תעודת הסמכה ובנוסף הן זוכות לליווי צמוד של נוי מרואלי, גם לאחר הקורס. נוי עצמה היא זאת שמעבירה את השיעורים, כאשר הכל נעשה בצורה פרונטלית. ''אני אישית מדברת איתן ומעבירה להן את השיעור כי כל תלמידה חשובה לי. אני לא מביאה מורות מבחוץ מאחר וחשוב לי ללמד כל אחת ברמה האישית''.

"אני תמיד שמחה להעביר את הידע שלי לבנות אחרות. עם השנים אני למדתי הרבה דברים חדשים ואני שמחה ללמד את הסודות הקטנים שיש בתחום הזה. כל מי שמעוניינת ללמוד את התחום חייבת ללמוד אותו על הצד המקצועי ביותר על מנת למנוע נזקים ללקוחות בעתיד. אני בהחלט רואה את זה כמשהו שאני רוצה לעסוק בו כל החיים, יש לי ראש שחושב הרבה קדימה והשאיפה שלי היא לחשוב על מה אני יכולה להביא ואיך לשפר את עצמי בתחום וללמוד כל יום דבר חדש. השאיפה שלי היא להתפתח גם מעבר לים, ולהעלות את הרמה בישראל''.

נוי מרואלי. יח"צ,
נוי מרואלי/יח"צ

המאפיין הייחודי של נוי הוא הגשמת החלום והרגשה עצמית טובה של כל מטופל ומטופלת המגיעים לקליניקה שלה, בשילוב של טכניקות מתקדמות, מוצרים איכותיים, ידיים מקצועיות והרבה מסירות ואהבה, כך שאין ספק כי המטופלות יוצאות מרוצות ויפות.

052-4441511

כתובת: בן ציון גליס 18, פתח תקווה. מתחם M סנטר

פעילות: 10.00- 20.00

מייל: liranparty@gmail.com

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף נוי מרואלי
  • עוד באותו נושא:
  • גבות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully