וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מאלכוהול: red&white

בשיתוף red&white

12.11.2020 / 12:20

מי שמבין באלכוהול איכותי לא יסתפק בפחות מהטוב ביותר, בין אם מדובר בארוחת ערב מפנקת, ובין אם מדובר בכוס משקה לפני השינה. מומחי המשקאות של Red&white בגדרה ישמחו להציג לכם את המגוון העצום, להתאים לכם את המשקה המושלם, ולהכיר לכם משקאות חדשים. תתכוננו להתאהב

red&white. יח"צ,
red&white/יח"צ

במערכת עשינו הגרלה, מי יזכה ללכת לבקר בחנות לאחר צהריים מסוחרר במיוחד, ונהנינו לראות שלא רק אנחנו הגענו ללגום משקה או שניים, החנות הייתה מלאה במבקרים (לפי הנחיות התו הסגול כמובן!) שנהנו גם הם מן המבחר הרחב. חבר צוות ניגש אלינו ברגע הכניסה וידע לשאול בדיוק את השאלות הנכונות כדי להתאים לנו את המשקה הרצוי, וניכר היה שכל לקוח מקבל מענה מיידי, קשוב ומקצועי.

מוזיקה מנטסנות, בעל העסק, הפך את עסקי האלכוהול לחגיגה וידביק אתכם תוך רגע באנרגיות המשוגעות שלו. כן, מבטיחים שעוד נספר לכם גם על השם המיוחד שלו.

בזכות הפירגון של תושבי העיר לעסקים הקטנים red&white יכולה להמשיך להצליח

"יש קשיים בהתמודדות היומיומית עם הרשתות הגדולות. הפרגון של תושבי העיר בעסק נותן לי תחושה טובה להמשיך לשרת אותם, מחזיק אותי ונותן לי רוח גבית להמשיך לפעול. קשה להתמודד עם התחרות המטורפת בתחום ובזכות לקוחות טובים שרואים את העסקים הקטנים אנחנו עומדים על הרגליים", משתף אותנו מוזיקה.

מוזיקה הוא בחור שאפתן ונמרץ מאז ומתמיד. אחרי השחרור מהצבא והעבודה במשרד הביטחון, נדבק בו חיידק היזמות והחליט לפתוח עסק משלו. "לא יודע אם זה בגלל השם המיוחד שלי, אבל תמיד היו לי קוצים בישבן ותמיד חיפשתי לעשות משהו משלי שמתאים לאופי שלי" מספר מוזיקה. "החלטתי להגשים את החלום הכי גדול שלי ולפתוח חנות אלכוהול ומוצרי עישון איכותית, אבל כזאת שתהיה לגמרי בסטייל שלי וככה נולד הרעיון של red&white"".

red&white. יח"צ,
מוזיקה מנטסנות/יח"צ

תאורה מזמינה ונעימה, מוזיקה מקפיצה שמלווה אתכם בכניסה וחיוך לכל מי שנכנס

מה הסטייל של החנות? פשוט בואו לרד & וויט בגדרה ותבינו. רק ככה אפשר באמת להבין וברגע שתיכנסו כבר ייפול לכם האסימון בשנייה, כי מעבר לעיצוב ומדפים גדולים העמוסים בסחורה איכותית, למוזיקה גם חשוב הפן האישי: "כל לקוח שנכנס לחנות הוא בן משפחה מבחינתי, זה לא משנה אם הייתי מוכר אלכוהול, מכונות גילוח או חומרי בנייה, החנות שלי זה בית, מקום שאתה מגיע אליו ויכול להישאר לשבת, ליהנות מחוויית הקנייה, להתייעץ ולצאת תמיד עם חיוך על הפנים".

red&white. יח"צ,
red&white/יח"צ

לא עוד חנות שגרתית של אלכוהול וטבק אלא מוקד עלייה לרגל לכל תושבי האזור

שלא תטעו, בנוסף לאווירה המיוחדת, מוזיקה מקפיד להביא מוצרים איכותיים במחירים מעולים. "אין מצב שתמצא אצלי מוצר לא איכותי או חס וחלילה מזויף. האמינות שלי כלפי הלקוחות היא בעדיפות הראשונה".

רד & וויט פועלת על פי הנהלים ומוכרת אלכוהול לאנשים מעל גיל 18 (עם הצגת תעודת זהות), כמובן נותני השירות מקפידים להסביר ללקוחות על כל סוגי האלכוהול, והצריכה המומלצת.

החלום: עוד סניפים של red&white

מוזיקה מתכנן לשחזר את ההצלחה של 'רד אנד וויט', להתרחב ולפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ ומבחינתו השמיים הם הגבול. כשתגיעו לחנות מעבר למוצרים האיכותיים והחנות היפה תמצאו את בעל העסק, אדם איכותי עם שם מיוחד ובר שיחה נעימה ושירותית.

השם מוזיקה הוא שם שלא נתקלים בו בכל יום. מהשיחה קצרה שלנו איתו, הוא שיתף אותנו שבילדות הוא פחות הסתדר עם השם, אך כיום לא היה מחליף אותו בשום מחיר.

red&white, הוא גן עדן לאלכוהול משובח, מבחר עצום, שירות אדיב, מחירים מנצחים וחניה בשפע. אגב, למעשנים שבינינו, יש גם מבחר גדול של טבק וערכות גלגול. אנחנו את רשימת המשקאות שלנו כבר הזמנו, עכשיו התור שלכם.

כתובת: רחוב ויצמן 3, גדרה

טלפון: 08-8658242

פייסבוק

איזי

אינסטגרם

בשיתוף red&white
  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully