וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כדי לישון טוב מוכרחים לשלם הון על מזרן?

בשיתוף BCN87

12.11.2020 / 12:00

ענקית הריהוט BCN87 הקיימת מאז שנת 73' הביאה ארצה את מותג המזרנים האיטלקי SLUMBER - איכות איטלקית במחיר שווה לכל כיס, בזכות שיווק ישיר מהיבואן לצרכן

SLUMBER. יח"צ,
SLUMBER/יח"צ

כולנו מכירים את זה: אנחנו נכנסים לחנות כלשהי לבחור מזרן ומתבלבלים מהמגוון הרחב של הדגמים והמחירים. זה לא קורה אצל האחים כהן אשר הבינו את הצורך של הצרכן הישראלי והביאו מלכתחילה שני דגמי מזרנים בלבד שמצליחים לתת מענה רחב לכל צרכי הלקוחות, מבלי שתצטרכו להתלבט ולהתחבט מה מתאים לכם. אחד משני הדגמים - בטוח יעשה את העבודה וייתן לכם לילה שלם של שינה בריאה ונעימה.

"זה שכואב לך בגב - לא אומר שצריך לכאוב לך בכיס", הוא משפט המפתח של האחים שחר (39) ורפאל (37) כהן שהביאו ארצה את מותג המזרונים האיטלקי SLUMBER. השניים, המחזיקים בעסק המשפחתי ליבוא ריהוט -'BCN87', מצליחים לשווק לצרכן מזרן איכותי במחיר השווה לכל כיס בזכות חיסכון פערי התיווך ושיטת השיווק הישירה מהיבואן לצרכן.

כך נרקמת עסקה מושלמת: מזרן מהאיכותיים ביותר בשוק, במחיר נמוך משמעותית מכל מזרן באיכות דומה הנמכר במקום אחר. "דרך נוספת להוזלת העלות לצרכן, זה שאין לנו אולמות תצוגה מפוארים ואנשי מכירות רבים שמייקרים את העלות. אנחנו עובדים במודל "רזה" ורואים שכאשר המוצר איכותי, הלקוחות פשוט מגיעים אלינו מפה לאוזן ", מסביר רפאל.

שני הדגמים של SLUMBER מיוצרים מהחומרים הכי איכותיים ובטכנולוגיה החדשה ביותר הקיימת כיום ומאושרים על ידי התקן האירופאי. לא פלא שאלו הדגמים הנמכרים ביותר של המפעל האיטלקי ומופצים במרבית אירופה.

דגם אחד, המורכב מטכנולוגית הקפיצים המבודדים (כ-800 קפיצים במזרן זוגי) - כל קפיץ ארוז בנפרד ולא משפיע על יתר הקפיצים, כך שאם יש תזוזה בצד אחד של המזרן - בצד השני לא מרגישים בה. הקפיצים ארוזים במעטפת ספוג השומרת עליהם ודואגת לתמיכה בגב ומעל שכבת ויסקו עבה בעלת 9 אזורי נוחות.

לאלו המעדיפים להימנע מקפיצים, יש דגם נוסף המורכב מספוג אחד עבה ויציב, המורכב מקצף קצף פוליאוריטן ומעליו שכבת ויסקו עבה בעלת 9 אזורי נוחות. בנוסף, שכבת ויסקו ג'ל הנותנת אפקט של קירור ומונעת הזעה באופן המותאם לאקלים הישראלי.

שני הדגמים עטופים בבד כותנה אנטי בקטריאלי והיפואלרגני ובשניהם מותקן ריצ'רץ' המאפשר לכבס את כיסוי המזרן בקלות ובנוחות.

"חלק מהטכנולוגיה בה מיוצרים המזרנים עושה שימוש בשכבת ויסקו בעלת 9 אזורי נוחות, ספוג אלסטי שברגע שנוגעים בו הוא מקבל את הצורה של הגוף וכשקמים - הוא חוזר למצבו הטבעי. במקור זה הומצא לטובת נאס"א והיום נמצא בשימוש מסחרי", מסביר שחר. "החלטנו להשתמש בויסקו עם 9 אזורי הנוחות בכדי לספק תמיכה מושלמת. בוצע מחקר ע"י חוקר גרמני שבדק את איכות השינה לפי לחצים של הגוף בעת השכיבה; ברכים וחזה זו חלוקת עומס אחד, אזור האגן - שם העומס השני בנוסף לאזור הרגליים והראש. הויסקו בנוי בצורת חתכים מיוחדים המתאימים במדויק לעומסי הגוף- מה שנותן לו תמיכה מלאה במהלך השינה".

SLUMBER. יח"צ,
SLUMBER/יח"צ

איך הגעתם לעסקי המזרנים ונושא איכות השינה?

"חקרנו את תחום המזרנים וגילינו שהשוק מוצף במזרנים מסוגים שונים, אבל האיכותיים באמת נמכרים כיום במחירים גבוהים מאוד לצרכן. לכן, החלטנו להביא את הבשורה לישראל", אומר, שחר. "אחרי בדיקה מעמיקה במגוון מפעלים ברחבי העולם, בחרנו לייבא את המזרנים שלנו ממפעל ותיק מאוד באיטליה. מפעל שמוכר מזרנים למרבית אירופה. וכבר 90 שנים מתעסק במוצרי שינה. גם הם אגב, דור שני בעסק המשפחתי, כמונו".

העסק משפחתי קיים מאז שנת 73'. "אבא שלנו הקים את העסק יחד עם שני אחיו כעסק משפחתי לייבוא רהיטים", מספר רפאל כיצד הגיעו לעסקי השינה. "אנחנו כבר שנים עוזרים בעסק אך לפני שנתיים, הבנו שכל עסקי הריהוט המסורתי נשחקו ושיטת המכירה מתחילה לעבור לאון-ליין והחלטנו להתחיל את השינוי אצלנו בעולם מזרני האיכות ".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
SLUMBER. יח"צ,
SLUMBER/יח"צ

הקורונה סייעה במכירות של המזרנים, כי אנשים יותר בבית?

"המצב השפיע על כל השוק. לשני הכיוונים: מצד אחד, כעסק עצמאי גם אנחנו כמובן נפגענו בתקופה הזו ורואים את ההשפעה הכללית על המכירות. מהצד השני, אנשים יותר בבית ומבינים שצריך להשקיע בשינה שלהם כי הבית נהיה מרכז החיים, חלקם אפילו הפכו את המיטה לחדר העבודה שלהם. כל המצב הזה גרם לאנשים להבין שהם צריכים מזרן איכותי וכשגילו את המחירים שלנו הבינו שאיכות לא בהכרח מגיעה עם תג מחיר יקר. דבר נוסף שעמד לטובתנו היה שהחנויות סגורות ומתבקש יותר לקנות און-ליין ישירות מהיבואן".

לאתר

לפייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף BCN87
  • עוד באותו נושא:
  • מזרנים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully