וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול המסור של הוטרינרית סילביה כבש אותנו

בשיתוף ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי

12.11.2020 / 11:31

כמו לכל בן משפחה גם לחיית המחמד שלכם מגיע את הטיפול הרפואי הטוב ביותר - לתושבי הצפון כבר יש כתובת מומלצת

ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי. יח"צ,
ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי/יח"צ

יש לכם בבית חיית מחמד אשר עבורכם היא כמו בת משפחה. הרי ברור לכל שלא הייתם מפקידים את הבן או הבת שלכם בידיים של רופא ילדים לא טוב, אז גם את זאת, אשר הולכת על ארבע, לא הייתם רוצים להפקיד אצל וטרינר לא מקצועי. הבעיה היא שחיית המחמד לא יכולה ממש לומר לכם איך היא מרגישה, אם קיבלה טיפול מתאים ואיך התייחסו אליה. בדיוק מסיבה זו, חשוב לבחור בווטרינר מומלץ שיש לכם כימיה איתו ויקנה לכם תחושת אמינות ומקצועיות.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של וטרינרים ומצא כי במרפאה הווטרינרית של ד''ר סילביה אנדראוס ח'ורי תמצאו את הטיפול הראוי ביותר, זאת לצד שירות אדיב ואמין. המרפאת בהנהלת ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי, הינה מרפאת חיות מחמד המעניקה שירות רפואי מתקדם לחיות מחמד מזה שנים רבות, וממוקמת באבו סנאן שבצפון.

ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי. יח"צ,
ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי/יח"צ

ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי היא מומחית ומובילה בהענקת טיפול רפואי לחיות, טיפולי וטרינר לכל סוגי בעלי החיים, נותנת שירותי רפואה לחיות, טיפולים מונעים לבעלי חיים, חיסונים מכל הסוגים, טיפול נגד קרציות, פרעושים, תולעים, בדיקה תקופתית לבעלי חיים, מתמחה בעיקור וסירוס, צילומי רנטגן, שירותי אולטראסאונד, בדיקות דם, טיפולי מנע, ניתוחים אלקטיביים, ניתוחים אורטופדיים, ניקויי שיניים, טיפולי חירום דחופים, טיפול בחיות מחמד (בכל סוגי החיות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי. יח"צ,
ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי/יח"צ

לד"ר סילביה מרפאה חדשנית מודרנית המותאמת לצרכי ונחות וטיפול בחיות. המרפאה מצוידת בציוד ומכשור רפואי וטכנולוגי חדיש ומתקדם. ד"ר סילביה דואגת שחיית המחמד שלכם תקבל טיפול רפואי מקצועי מיומן ואיכותי, תוך הקפדה על ליווי, ייעוץ, הסבר מלא והנחיות על אופן הטיפול בחיית המחמד. התרשמנו כי אצל ד"ר סילביה תקבלו מענה מידי ויחס אישי, זאת לצד שירות וטיפול רפואי לחית המחמד שלכם, בשקיפות מלאה על אופן הטיפול. כאמור, המרפאה עושה שימוש בציוד ובמכשור המתקדם ביותר בעולם הרפואי ומעניקה מגוון שירותים מתקדמים.

ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי. יח"צ,
ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי/יח"צ

"אנו רואים לעצמנו כמטרה לטפל בבעלי חיים במקצועיות ,אהבה ומסירות .נדריך, נטפל ונלווה לאורך כל הדרך, החל מהתמודדות עם גורים, טיפולים מונעים, ושיפור איכות החיים של בעלי החיים המזדקנים", אמרה ד''ר סילביה אנדראוס ח'ורי.

בשיחה שערכנו עם אחת הלקוחות של המרפאה היא סיפרה: "הגענו עם הכלב למרפאה של סילביה וגילינו ד''ר מקצועית מאוד, אדיבה, סבלנית וקשובה. כבר מספר שנים שאני משתמשת בשירותיה ואף פעם לא התאכזבתי. מדובר בווטרינרית הכי אדיבה שיצא לי להכיר, מקצועית ברמות, שירותית, חמה ומסורה כלפי בעלי החיים''.

ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי. יח"צ,
ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי/יח"צ

בנוסף, המרפאה מחויבת לנאמנות, זמינות 7/24, פירוט על כל נושא הקשור לחיה שלכם, כמובן כולל גם תזכורות לתאריכי חיסונים. "אנחנו תמיד עושים הכל למען החיות ותמיד נדאג שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים עם יציאתם מהמרפאה". סיכמה ד''ר סילביה אנדראוס ח'ורי.

טל: 054-331-6382

כתובת: אבו סנאן

פייסבוק

בשיתוף ד"ר סילביה אנדראוס ח'ורי
  • עוד באותו נושא:
  • וטרינרים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully