וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים אוזן קשבת? פנו לגילה זילברמן אלבר

בשיתוף גילה זילברמן אלבר

12.11.2020 / 9:19

יחד עם בריאות הגוף, בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות גם לבריאות הנפש, ולחיבור ביניהם. צפו בראיון עם גילה זילברמן אלבר, פסיכולוגית קלינית

גילה זילברמן אלבר, "על הספה"/אולפן הנבחרים

במרוצת השנים, הליכה לפסיכולוג הפכה לנורמה וכיום לא מעט אנשים נעזרים בבעלי המקצוע הללו. גילה זילברמן אלבר מספרת שבתחילת דרכה לא חשבה להיות פסיכולוגית. היא רצתה ללמוד משפטים, אך לא התקבלה. אז החליטה ללמוד את המקצוע בו היא עוסקת היום, והתאהבה.

מהי שיטת הטיפול שלך?

"שיטת הטיפול מתבססת על גישות טיפוליות דינמיות, CBT ו-EMDR. מלבד הניסיון העשיר, אני דואגת כל הזמן להעשיר את עצמי יותר ולהתמיד בהכשרות חדשות, כדי להיות מטפלת טובה יותר, עם הרבה מאוד ידע, למען המטופלים שלי. טיפול דינמי אורך זמן ומלווה את ההתמודדות של המטופל עם החיים, לאורך שנים".

מה מאפיין את הלקוחות שמגיעים אלייך?

"חצי מהקליניקה הם אנשים חדשים שמגיעים אליי, והחצי השני הם אנשים שבאים והולכים לאורך תקופות חיים. המטופל הכי ותיק היה אצלי 11 שנים ברציפות. מהצד השני באים אליי אנשים לבעיות ספציפיות, כמו מטופלת שבאה עם חרדות בתקופת הקורונה".
גילה מוסיפה ואומרת כי חשוב לה מאוד לתת ביטחון למטופלים. שיהיו במקום הטוב ביותר עבורם. לדבריה, החלק הכי חשוב בטיפול הוא כנות שלה ושל המטופל.

אז אם אתם מחפשים פסיכולוגית עם אוזן קשבת וכתף תומכת - צרו קשר עם גילה זילברמן אלבר - פסיכולוגית קלינית מקצוענית במיוחד.


אתר

בשיתוף גילה זילברמן אלבר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully