וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

בשיתוף סיקרט שי

12.11.2020 / 9:07

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב מהקשר (ובאופן פרדוקסלי הפחות מדובר) הוא קיום יחסי מין

בווידאו: סיקרט שי/יח"צ

את הצורך הזה בקיום יחסי מי זיהו ריקי ואופיר חטב שראו במיניות נושא חשוב מאין כמותו. הם חשבו איך להפיץ אור במקום מאד חשוך, לדבר בגלוי על מה זה זוגיות, מיניות ותקשורת.

מספר אופיר: למדנו ייעוץ זוגי ב"ווידה" (קשורה לאוניברסיטת בר אילן), והוכשרנו בקורסים רבים והשתלמויות גם אצל סקסולוגים, בנושא של חיבור גוף נפש. השקענו בזה שנים רבות ולא מעט כסף, כדי להעביר לאנשים את התחום באופן המקצועי ביותר. כך התחלנו להעביר סדנאות לטיפול בזוגות, אני הוכשרתי להיות מטפל זוגי ויחידני, בעיקר ברמה של חיבור גוף נפש. עברנו יחד תהליך התפתחותי ארוך, במהלכו פתחנו עסק - חנות לצעצועי מין הנקראת "סיקרט שי", החנות נולדה ממקום עסקי אבל עם אופק רוחני.

סיקרט שי. יח"צ,
סיקרט שי/יח"צ

אנחנו מאמינים שהמיניות והעונג הם אבן יסוד. מטרתם ליהנות, ליצור חיבור ומיניות כאינטימיות לא רק כאקט אלא כתקשורת. פיתחנו נוסחה מסודרת שמסבירה מה זה בכלל מערכת יחסים, איך מנהלים תקשורת, מתוך הבנה עמוקה וטיפול בשורש הבעיה.

מספרת ריקי: במהלך השנים הבנתי שיש צורך עז להבין את נושא המיניות, שאינו מדובר כמעט,
בעבר. התנדבתי ב"דלת פתוחה" מסגרת ללימוד מיניות לבני נוער, שם גיליתי שאף אחד לא מדבר עם בני הנוער שלנו, הם לומדים על מיניות מקסימום שעה בסמסטר, הם אינם לומדים על מיניות בריאה, לצערי הם לומדים בעיקר מה לא לעשות, למרות שזה מאד מעסיק אותם. בהתחלה, כשפתחנו את העסק הייתי בהלם ומופתעת מרעיון, אבל הבנתי שזה לא רק פאן, פאן פאן, אלא כי דרך העסק נוכל לפתור בעיות רבות לאנשים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סיקרט שי. יח"צ,
סיקרט שי/יח"צ

כבר בכניסה לחנות ישנו תהליך ריפוי מטורף, גם ברמת ההסבר, הלימוד, הפערים הקיימים בין גבר לאשה. לרב אנו מוכרים לאנשים את מה שהם צריכים ולא את מה שהם רוצים, מתוך הבנה שצעצועים אינם תחליף למגע אנושי, הם תוסף להנאה מהביחד והם בעצם מצמצמים את הפערים הטבעיים בין גבר לאישה. אופיר, בעיקר, פיתח תורה שלמה סביב הנושא, כך שהלקוח עובר איתנו התפתחות אישית מעצימה. אנחנו מבינים באיזה נקודה נמצא כל אחד, אם מתאים לו באמת אותו מוצר והאם בני הזוג יוכלו ליהנות יחד, ומתייחסים למכלול צרכיהם.

כל רעיון החנות נולד ממשבר שעברנו בזוגיות, מצאנו שאפשר לממש את כל הפנטזיות ואפשר לדבר על הכל בתוך הזוגיות. והיום אנחנו במקום אחר לחלוטין, רצינו ללמד זוגות שאפשר גם אחרת.

סיקרט שי. יח"צ,
סיקרט שי/יח"צ

החנויות הראשונה שפתחנו, נמצאו במקומות מרכזיים כמו בטיילת של שלמה המלך באילת, ובבאר שבע במרכז ביג, שנשארנו איתה עד היום. כבר אז לא התחבאנו. החנות מרווחת, עיצבנו אותה בצבעים לבן וסגול והשרנו אווירה פתוחה ונעימה, רק כשאנשים הגיעו למרכז החנות הם הבינו באיזו חנות מדובר.

יצרנו את הכל מאד באופן נגיש וטבעי שלא צריך להתחבא מאחוריו. התגובות שקיבלנו בהתחלה היו נבוכות מאד: "איך אצא עם שקית עם הלוגו שלכם?" אנחנו כבר 11 שנים בב"ש, אין באר שבעי שלא מכיר אותנו ויש לנו המון לקוחות מכל הארץ.

אנחנו לא רק חנות, אנחנו עושים הכל מתוך שליחות, אופיר כבר חמש שנים בתהליך של חזרה בתשובה ורוחניות, אם בעבר ערכנו סדנאות ומסיבת רווקות, כיום המטרה היא להעביר את הזוגות למקום טוב יותר עם עצמם ובזוגיות.


ממשיכה ריקי: הגיעה אלי לחנות בחורה שהייתה עם בן זוג במקום מאד לא טוב ולאחר חצי שנה הגיעה אלי שוב עם זר פרחים והודתה בפני כי הצלתי לה לא רק את הזוגיות אלא גם את החיים. היא הייתה במקום כבוי לחלוטין. זאת הצלחתי לעשות דרך שיחה ומוצר הכי פשוט שבחרתי לה, שהייתה באמת צריכה. וזה מה שאני עושה לכולם. זאת השליחות שלנו, מקסימום הנאה בזוגיות.
השם של החנות נגזר משמות של הבנות שלנו סיקרט (סוד) - רז בתי הגדולה בת 16, ושי בתי בת ה14. אנחנו מנסים להעביר גם לילדות שלנו חינוך למיניות באופן הנכון ביותר כי זה לטובת המשפחה, וכי המיניות היא דבר קדוש צריך לדעת איך ועם מי לעשות אותו, ומאמינים שהכל בסוף הוא עניין של חינוך.

אופיר: מיניות זאת אנרגית חיים ובסיס החיים. יש מושג בקבלה של אורות וכלים איך אנו מתייחסים לכלי הזה שנקרא מיניות והוא נועד לטובת המשפחה. חשוב שכל אחד ישאל את עצמו עד כמה טוב לו בבית, מה קורה עם החיים שלו וחלק חשוב מזה הוא מושג העונג כי הגענו לעולם כדי ליהנות, זה מה שרצה בורא עולם שברא אותנו שלא רצה שנתבייש במיניות שלנו. אנחנו הוזלנו את נושא המיניות לרמות רדודות מאד במקום להבין כי זאת האנרגיה הכי עוצמתית בעולם שמחברת בין העולמות.

סיקרט שי. יח"צ,
סיקרט שי/יח"צ

רבים מאיתנו מוצאים שנושא המיניות מודחק, או אסור לדבר עליו, וזה מגיע ממקום שמאד קשה לנו. היום הנוער חשוף לחומרים גרועים דרך המסכים, וחשוב להסביר לו שאלו לא החיים האמיתיים. לא פשוט לייצר בבית שיח על מיניות שנתפשת ברב הבתים כטאבו, מגעיל, דוחה...
אנו רואים שליחות בעצירת שרשרת הדורות של הסתרה והשתקה.

כדי שנוכל להתגבר על המבוכה בשיח עם בני נוער בהתחלה, "נו אמא מה פתאום, באמת"... אפשר להעביר בקלילות לשיח אחר, כדי להשתחרר מהמבוכה. עדיף להימנע מלדבר איתם רק על הסכנות שיש, אלא דווקא ממקום אחר, להתחיל בשאלה מה הם יודעים. אם הם טועים נוכל לתקן אותם ולהוסיף מהידע שלנו, בביסים קטנים, לא לקפוץ ישר למים העמוקים.

מגיעים אלינו מכל הארץ חילונים, דתיים, בדואים, אנו עובדים בעיקר עם הקהל הבוגר, אם יבוא נער לא נמנע ממנו הסבר אבל לא נמכור לו צעצוע עד גיל 18. אנשים חוזרים על אותן טעויות, כאן הם באים לעבור מסע התפתחותי מעצים, ממקום של רוח וחיבור, לומדים מה זה עונג, כמה הוא חשוב, כשיש יותר מעורבות מינית יש יותר חיות, ואז יש יותר חיוניות, יותר אנרגיות, עונג שיוצר עוגן בקשר.



היום יותר מתמיד, כשהמון גברים, נשים וילדים בבית, הלחץ והשגרה שוחקים מאד ויוצרים מתח, ישנה חשיבות עליונה להכניס שמחה ועונג לחיים כדי להוריד לחץ חרדה ופחד, וכדי לשמור על בריאות נפשית ופיזית. ואם ההורים מסופקים, שמחים ונהנים הרי שגם לילדים טוב.

כמשל העץ, "אם רוצים פירות טובים ובשלים האדמה והעץ צריכים להיות מחוברים".


סיקרט שי

08-6209010

לאתר

לפייסבוק

סניף באר-שבע: סניף ראשי - ביג (ליד ההום סנטר)

שעות פתיחה ימים א'-ה': 10:00-20:00.

יום שישי -9:30-14:00.

בשיתוף סיקרט שי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully