וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל רהיט להיט אצל ''ג'ולי - בוטיק הרהיט והאקססוריז''

בשיתוף ג'ולי אור

11.11.2020 / 16:14

עבור רוב האנשים, עיצוב הבית זו משימה שעולה הרבה כסף. כיום אפשר לקשט את הבית באקססוריז ייחודיים מאוד במחיר נמוך. אחת החנויות הבולטות בתחום היא ''ג'ולי - בוטיק הרהיט והאקססוריז", צפו בראיון עם ג'ולי אור, בעלת החנות

ג'ולי אור/אולפן הנבחרים, בוטיק רהיטים ואקססוריז

אייטם - ג'ולי אור, למעשה הגשימה חלום. לא מעט שנים היא חלמה להקים חנות בוטיק לרהיטים ואקססוריז והצליחה להגשים אותו.

ג'ולי, איזה מוצרים מיוחדים אפשר למצוא בחנות שלך?

"אנחנו עושים דברים בהזמנה אישית. סלונים, חדרי שינה, פינות אוכל, שולחנות לסלון, כל מה שקשור בריהוט הבית.
מעבר לזה ניתן למצוא אצלי כל מה שקשור באקססוריז. קונסולות, מראות, שעונים מיוחדים, דברי נוי, כדים, ריהוט גן, טקסטיל, מצעים, מגבות ועוד".
ג'ולי מעידה כי בשעות הקטנות של הלילה היא גולשת באתרי עיצוב מיוחדים משם היא שואבת השראה. עם זה היא הולכת למפעל שמייצר עבורה את הריהוט וכך יוצא המוצר המוגמר שאתם רואים בחנות שלה.
הלקוחות שנכנסים לחנות בפעם הראשונה מגלים התלהבות רבה. אין כמעט לקוח שלא יוצא נפעם מהמוצרים היפים והאיכותיים שבחנות.
קונספט החנות הוא ריהוט לבית וכל האביזרים הנלווים. ג'ולי תמיד מחדשת את המלאי שלה ונוצר הרושם כי החנות משדרת יוקרה, כאשר המחירים נוחים לכל כיס.
ג'ולי מספרת כי יתכן שהיא תפתח סניפים נוספים בקרוב. כל זאת כמובן בין טיפול בילדים בבית, לבין תפעול חשבון האינסטגרם הצבעוני שלה בו היא מציגה את המוצרים שבחנות.
אתם מוזמנים להגיע לחנות או להתרשם ממגוון המוצרים של ''ג'ולי - בוטיק הרהיט והאקססוריז'', בפייסבוק ובאינסטגרם, שם תהנו ממבצעים בלעדיים עליהם תשמעו ראשונים לפני כולם ותוכלו ליהנות ממחירים זולים יותר על מגוון מוצרים ופריטים ייחודיים. המוצרים מגיעים באספקה מהירה עד הבית לכל חלקי הארץ.


פייסבוק

03-509-9884

בשיתוף ג'ולי אור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully