וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו את המשכנתא בקלות עם EASY GO משכנתא

בשיתוף EASY GO משכנתא

11.11.2020 / 16:08

ההשקעה הגדולה ביותר בחייו של אדם תהיה ככל הנראה קניית דירה. אם אתם נמצאים לפני תהליך לקיחת משכנתא - כדאי מאוד לצפות בראיון המרתק עם ליאור שרון - חבר התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל ומרצה בכיר בקורסים בתחום

easy go משכנתאות/אולפן הנבחרים

אייטם - בדרך לקחת משכנתא? חושבים על מסלולים וריביות? כדאי שתכירו את חברת "משכנתא "Easy GO נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום המשכנתאות בהנהגתו של ליאור שרון, חבר התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל ומרצה בכיר בקורסים בתחום.

בעקבות הוראת השעה של בנק ישראל בדבר אפשרות לקבל הלוואות לכל מטרה במשכון דירה בשיעור מימון עד70% ביקשנו לשמוע מליאור שרון על כל הדקויות של הבשורה החדשה:
"בכל הנוגע לשעבוד נוסף של הנכס עד 70% צריך לזכור כי אי אפשר להשתמש במימון הזה לצורך רכישה של דירה להשקעה, וכבר שמעתי כי היו לא מעט מי שחשבו לנצל זאת עבור המטרה הזו, כן אפשרי לחלץ הון עצמי לטובת רכישת עוד נכס אם ממשכנים את הנכס הקיים עד 50% מערך שמאות. אז לפני שניגשים לעשות צעדי מרחיקי לכת כדאי ללמוד לעומקם של הדברים.

האפשרות למשכן נכס קיים עד 70% לטובת סגירת הלוואות קיימות היא בהחלט בשורה חשובה, נכון לעכשיו זו הוראת שעה עד מרץ 21.

בעקבות הקורונה, לצערנו הרבה משקי בית שקעו בחובות, פשטו רגל, משכנתא חוזרת, נוצר להם עיקולים על הנכס. האם הבנקים יתנו להם משכנתאות?

"לצערי בעקבות הקורונה או בעקבות התנהלות כלכלית לא נכונה, הרבה מאוד אנשים לא מצליחים לעמוד בהתחייבויות ובהחזרי המשכנתא שלהם.

כמו שאמרת זה יכול להוביל לקנסות, עיקולים מהוצאה לפועל, חובות לעירייה, עיקולים על נכס ועוד.
לו זה קורה המערכת בנקאית מכניסה את אותו לווה לרשימה האדומה ולא מעניקה לו אשראי.
אנחנו יכולים לתת לאותם אלו שנקלעו לחובות הלוואות דרך חברות חוץ בנקאיות המאושרות על ידי משרד האוצר, כולן מחזיקות ברישיונות כחוק לטובת "הבראה כלכלית", עד שנוכל להעביר אותם בחזרה למערכת הבנקאית או ביטוחית, או לחלופין עד מכירת הנכס בשווי שוק וכך להימנע מכונס נכסים על הנכס.

הלוואה זו ניתנת בתנאים נוחים שיעזרו לתזרים מזומנים עבור הלקוח עד סגירת ההלוואה".
אם אתם רוצים לקחת את המשכנתא באיזי , אל תהססו ופנו לחברת - "EASY GO" ועשו לעצמיכם חיים קלים יותר.

אתר

בשיתוף EASY GO משכנתא
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully