וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Champions Real Estate: יש אליפות למשרד התיווך

בשיתוף Champions Real Estate

11.11.2020 / 15:12

באמצעות שיטת שיווק ייחודית הפכה Champions Real Estate את עצמה לסוכנות הנדל"ן מהמובילות בנתניה והסביבה

Champions Real Estate. יח"צ,
Champions Real Estate/יח"צ

שוק הנדל"ן כמרקחה. משבר הקורונה, שלא פוסח גם עליו, טומן בחובו הזדמנויות חדשות ורצון מצד סוכני נדל''ן להעניק את הערך המוסף ללקוחותיהם. אזור נתניה הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן רבים ותושבי חוץ. אפשר למצוא בו לא מעט דירות למכירה, חלקן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה. המחירים האטרקטיביים, הפיתוח של האזור כולו, ולא רק של נתניה עצמה, הופכים את צפון השרון ליעד נחשק, המתחרה ביעדים אחרים בארץ, הנחשבים למובילים לא פחות.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום התיווך באזור השרון ומצא כי באמצעות משרד התיווך "Champions Real Estate" תשיגו את הטוב ביותר, בין אם אתם רוכשים או מוכרים נכס. המשרד עוסק במכירת דירות, שיווק פרויקטים חדשים, תמ''א 38, ארגון קבוצות רכישה, שיווק נכסים להשקעה מארה''ב, כאשר פרט לענייני נכסים יומיומיים, המשרד מתמחה גם ביעוץ בבקשת המשכנתה, עזרה בבעלי מקצוע והוא מוביל בהתאמת השירותים שלו לצורכי לקוחותיו.

המשרד פיתח שיטת שיווק ייחודית, אשר זכתה לפופולריות גבוהה באזור נתניה והשרון, והיא מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש. כמו כן, אחד ממאפייניו הבולטים של Champions Real Estate"'' הוא מיקומו: קניון נצבא בדרום נתניה. מדובר במשרד תיווך שהוא לא רק עסק מקצועי ומנוסה, אלא גם דוגמה לקבוצת אנשים פתוחה ומגוונת. המשרד בבעלותו של דויד אלון מונה חמישה-עשר סוכנים בגילאים שונים ודוברי שפות שונות, כאשר ישנם מספר סוכנים שהיו מתווכי נדל''ן במדינות שונות בחו''ל בעברם. בבדיקה שערכנו מצאנו כי המגוון האנושי במשרד התיווך מהווה ביטוי לאחד מהקווים המנחים את דוד אלון: חברה מגוונת ומכילה היא חברה טובה יותר ועבור עסק לתיווך נדל"ן שבו כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין מקבל הזדמנות שווה.

Champions Real Estate. יח"צ,
Champions Real Estate/יח"צ

בעלי משרד התיווך הוא כאמור דוד אלון, שבין היתר כיהן במהלך שנת 2017 כיו"ר המתווכים הארצי ונחשב למרצה מוביל ואחד המומחים בתחום הנדל"ן בישראל, כאשר בעברו עסק בתחום גם בארה''ב, במשך מספר שנים והביא עימו ארצה את הסטנדרטים והשיטה האמריקאית, תוך שימת דגש על אמינות, שירות, מקצועיות ועבודה אינטנסיבית על הנכס עד ביצוע העסקה בשלמותה.

המשרד מתמחה באיזור נתניה וקו החוף הדרומי שלה, כאשר דוד אלון, באופן אישי, מתמחה גם בנדל''ן בתל אביב. במהלך השנה האחרונה, למרות תקופת הקורונה, החברה עבדה בצורה חזקה יותר ומכרה נכסי יוקרה, כשחלקם לאנשים המפורסמים בישראל. עסקה מעניינת שנסגרה בשנה האחרונה הייתה מכירת דופלקס בקו החוף בתל אביב. עד עתה אפשר לציין כי הם טיפלו בקרוב ל-2000 נכסים ומעל 7000 לקוחות שונים וההצלחה הגדולה שייכת גם לשמשון בר, מדריך הסוכנים הוותיק שעובד במשרד כבר שנים רבות - הוא מדריך ומלווה את המתווכים בכל שאלה וענין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Champions Real Estate. יח"צ,
דוד אלון/יח"צ

קהל הלקוחות של Champions Real Estate הוא תושבי חוץ, משקיעים, יזמים ולקוחות פרטיים. בשיחה שערכנו עם דוד אלון הוא סיפר: "אני נהנה מעסקאות המערבות אנשים מעניינים, חברות עסקיות גדולות, נכסים מסוגננים וכיוצא בזה. אתגרים מקצועיים מהווים חלק חשוב מאוד בעבודתי, שמלמד אותי כיצד לחשוב מחוץ לקופסא". גם במסגרת עבודת השיווק של המשרד, מעורבת יצירתיות אשר באה לידי ביטוי במגוון דרכים. דוד סיכם את פני הדברים: "אנו משקיעים מאמצים רבים בפרסום הנכסים בפלטפורמות אינטרנטיות. כמו כן, אחת מהפעולות המעניינות שאנו מבצעים במשרדנו היא שיווק נכסים בשפות שונות, כולל שיתוף פעולה עם ברוקרים מחו"ל. זאת, לאור מגמה מסקרנת שזיהינו במשרד אשר לפיה קיימת התעניינות של תושבי חוץ בנכסים מסוימים בארץ".

לסיכום, בבדיקה שערכנו מצאנו כי Champions Real Estate נחשב כיום למשרד מוביל, מקצועי ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר באזור נתניה. יועצי הנדל"ן במשרד ישמחו ללוות אתכם בצורה המקצועית ביותר, לכל אורך הדרך, החל מפרסום הנכס ועד לחתימת החוזה. בעקבות ההצלחה המשרד הצמיח משרדי תיווך נוספים של יוצאי Champions Real Estate באזור נתניה והסביבה ונראה כי פנינת הנדל''ן בצפון השרון ממשיכה לתת אותותיה.

כתובת: קניון נצבא פולג, גיבורי ישראל 5, נתניה

טלפון: 077-4261955

טלפון נייד: 054-7967917

לאתר

לפייסבוק

מייל: Champnadlan@gmail.com

בשיתוף Champions Real Estate
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully