וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט תכשיטי יהלומים: מקסימום איכות במינימום עלות

בשיתוף קורט תכשיטי יהלומים

11.11.2020 / 11:43

מחפשים תכשיט יפה או טבעת אירוסין מהממת? בקורט תכשיטי יהלומים תוכלו לבחור תכשיט ממגוון רחב קיים או לעצב אותו בעצמכם מא' ועד ת' ולהפוך את החלום למציאות

קורט תכשיטי יהלומים. יח"צ,
קורט תכשיטי יהלומים/יח"צ

עושה רושם שבעשור האחרון חל שינוי בקרב הציבור המקומי, שהבין כי אין שום בעיה להסתובב עם דברים יקרי ערך, כאשר הדגש בעיקר על תכשיטים. תכשיט אשר עונדים אותו על היד או הצוואר הוא יפה, מרשים וסוג של סמל סטטוס. מדובר בחפץ קטן אמנם, אבל אחד כזה שמשפיע על הסביבה שלכם. כמו כן יש לציין את העובדה כי תכשיט מזהב או יהלומים מעניק יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו והופך את חווית הקנייה לצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות.

צוות הנבחרים שלנו החליט לבדוק את נושא קניית התכשיטים והבין כי יש משמעות גבוהה לשאלה היכן אנו קונים את התכשיט. ישנם כמובן הרבה סוגים של תכשיטים יוקרתיים אך בימים אלו של הקורונה, עליכם לקחת בחשבון כמובן גם את נושא התקציב. אחרי בחינת מגוון חנויות תכשיטים הגענו למסקנה שאת מבוקשכם תשיגו ב''קורט תכשיטי יהלומים", שבשבע השנים האחרונות מייצרת מגוון רחב של תכשיטים, במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. החנות בבעלותם של אלי ואלעד היא דור שני בענף היהלומים, כאשר את הבסיס למדו מאב המשפחה, יצרן יהלומים בחמישים השנים האחרונות.

קורט תכשיטי יהלומים. יח"צ,
קורט תכשיטי יהלומים/יח"צ

בבואנו לבחון את היתרונות של ''קורט תכשיטי יהלומים'' מצאנו כי אחת הנקודות המייחדות את החנות היא העובדה כי כל התכשיטים מיוצרים בישראל ואפשר לרכוש אותם בעיצוב אישי או ברכישה מתוך המבחר הקיים. תכשיט בעיצוב אישי הוא תהליך אשר מתחיל בתכנון משותף של החנות עם הלקוח, זאת לצד הבנה של החזון ואיתור התקציב הנדרש. לאחר שהלקוח בחר את העיצוב נבנה עבורו קונספט לתכשיט והוא עולה לתוכנה אשר יוצרת הדמיה תלת ממדית דרך המחשב. לאחר אישור ההדמיה, התכשיט נשלח למדפסת תלת ממד חדשנית אשר מאפשרת ייצור מדויק ומוקפד.

בשיחה שערכנו עם השניים הם סיפרו: "הלקוח מגיע עם חזון שיש לו בראש ואנחנו הופכים את זה למוצר מוחשי, ברמת גימור הגבוהה ביותר. זה תהליך מדהים, לקרוא את הראש של הלקוח ולראות את ההבעה על פניו כשהוא בא לאסוף את המוצר הסופי''. לפי הבדיקה שערכנו הבנו כי ב''קורט תכשיטי יהלומים'' כל אחד יכול להיות מעצב על פי הדמיון שלו, כך למשל, אסי בוזגלו עיצב תליון משולש עם שמות ילדיו. ''הוא הגיע אלינו עם הרעיון ועיצבנו את זה איך שהוא רצה, היום כבר לא צריך ערך מוסף של מעצב אלא אפשר לקבל תכשיט מעוצב במחיר ייצוא'', הוסיפו ב''קורט תכשיטי יהלומים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קורט תכשיטי יהלומים. יח"צ,
קורט תכשיטי יהלומים/יח"צ

בנוסף, ''קורט תכשיטי יהלומים'' כוללת ויטרינת תצוגה מרשימה עם מגוון ענק של תכשיטים שהם עיצובי הבית של "קורט". התצוגה כוללת תכשיטים איכותיים ברמת גימור גבוהה במיוחד וביניהם צמידים, תליונים, עגילים, וכמובן טבעות אירוסין מרשימות. חנות הבוטיק של אלי ואלעד הוכיחה כי היום כבר לא צריך להיות עשיר בשביל לענוד תכשיט מעוצב ולמרות שאיכות התכשיטים היא חשובה מאד, ב-"קורט תכשיטי יהלומים" שמים דגש רב על השירות האישי והמסור.

החנות המשפחתית והמיוחדת מקפידה לתת לכל לקוח הרגשה כאילו הוא חלק מהמשפחה. הליך עיצוב התכשיט והקנייה שבאה כפועל יוצא, מתבצע בצורה שקופה אל מול הלקוח שהופך מהר מאד לחלק אינטגרלי מכל שלב בתהליך. "כל לקוח שמגיע אלינו מקבל עדכונים ותמונות משלבי הייצור והבטחה של פריט מוכן עד עשרה ימי עסקים'' אמרו ב''קורט'' שמעניקים אחריות מלאה, על כל הפריטים בחנות, לכל החיים. האחריות כוללת בין היתר תיקוני מידה, סידור וכמובן ניקיון תקופתי של התכשיט.

קורט תכשיטי יהלומים. יח"צ,
קורט תכשיטי יהלומים/יח"צ

''המטרה שלנו היא להיות הכי טובים מבחינת שירות, גימור ומחיר. לדוגמה, הלקוח מקבל תכשיט בהדמיית תלת ממד על מנת לתת לנו דגשים במידה וצריך לשנות משהו, עד שזה לא מגיע לרמת גימור מושלמת זה לא יוצא לייצור. הכל נעשה יד ביד מול הלקוח, בשיתוף פעולה מלא. בכל פעם שקונים אצלנו טבעת, אנו חשים חלק מהקמת בית בישראל. אנו מתרגשים מכל הלקוחות ואחר כך הם שולחים לנו תמונת של הצעת הנישואין, ומגיעים לקנות גם טבעות, מתנה ללידה ועוד. התחום שלנו בנוי על אמון אז אנחנו תמיד הוגנים עם כל הלקוחות, והם הופכים להיות חלק מאיתנו גם בעתיד".

העובדה כי הכל מיוצר בישראל על ידי בעלי המקצוע הטובים ביותר, שם את קורט בצמרת. החנות היא מאד דינמית, עם הרבה דגמים שמשתנים בתחום הזהב והיהלומים. תוכלו למצוא מלאי של דוגמאות, תכשיטים ומודלים, החל מצמידי טניס ייחודיים שנעשים בעבודת יד, תליונים, עגילים, צמידים קשיחים ועוד.

טלפון: 03-7987447

כתובת: הרקון 15 רמת גן מתחם הבורסה.

שעות פעילות: א-ה 10.00-19.00

שישי: 9.30 - 14.00

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: kurtdiamondil@gmail.com

בשיתוף קורט תכשיטי יהלומים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully