וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדסה אופנה צנועה - להתלבש באופן צנוע ויפה

בשיתוף הדסה אופנה צנועה

26.1.2021 / 11:04

הדסה היא הבעלים של "הדסה אופנה צנועה", עסק המשווק מגוון בגדים צנועים, יפים, אלגנטיים ובמחירים משתלמים. ניתן למצוא אצלה בגדים בכל הסגנונות: ספורטיבי, אלגנטי, בגדים ליום יום, מטפחות, הלבשה תחתונה, בגדי ילדים ואקססוריז

הדסה הלשבה צנועה. הדסה הלבשה צנועה,
הדסה הלבשה צנועה/הדסה הלבשה צנועה

הדסה עוסקת בתחום האופנה מזה עשור ובמהלך השנים היא ליוותה לקוחות רבים וסייעה להם להתהדר במלתחה יפה ומגוונת בלי לרוקן את הארנק.

הדסה הלשבה צנועה. הדסה הלבשה צנועה,
הדסה הלבשה צנועה/הדסה הלבשה צנועה

איך העסק התחיל?

בתחילת הדרך עבדה הדסה אצל יבואן בגדים, אותו יבואן היה מקבל החזרות של סחורות, והדסה, שזיהתה את הפוטנציאל בבגדים שהוחזרו, החלה לרכוש אותם מהיבואן ולמכור אותם תמורת שקלים בודדים.

כתוצאה מהביקוש הרב אחר הבגדים ובעקבות הביקוש אחר בגדים חדשים, היא החלה לעבוד עם ספקים שונים מהאזור, אותם ספקים מכרו בגדי ילדים והדסה החלה לרכוש מהם את הבגדים ולמכור אותם.

לאט לאט החלה הדסה למכור גם בגדי נשים צנועים. אנשים החלו להמליץ על הדסה וגם אתר האינטרנט ועמוד הפייסבוק שלה סייעו לפרסומה והצלחתה. בהמשך, החלו גם נשים שאינן דתיות לרכוש ממנה בגדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הדסה הלשבה צנועה. הדסה הלבשה צנועה,
הדסה הלבשה צנועה/הדסה הלבשה צנועה

הדסה אופנה צנועה - משלוחים והגעה לסטודיו (במהלך השגרה)

הדסה מספרת שאפשר לבצע רכישות ישירות מהאתר שלה.

בנוסף, ניתן להגיע אל הסטודיו שלה במהלך השגרה, למדוד בגדים ולקבל סיוע אישי וייעוץ סטיילינג. הדסה גם עושה משלוחים בכל הארץ ואף מביאה את הבגדים שנרכשו הישר אל לקוחותיה אשר מתגוררים באזור גוש דן, בין היתר בתל אביב, אור יהודה, בת ים וחולון.

הדסה הלשבה צנועה. הדסה הלבשה צנועה,
הדסה הלבשה צנועה/הדסה הלבשה צנועה

איכותי, צנוע, אופנתי ולא יקר

הסחורה שהדסה רוכשת טובה מאוד. לדברי הדסה: "אלו בגדים שמחזיקים מעמד לאורך זמן, המחירים נוחים לכל כיס ואני משתדלת לבוא לקראת הלקוח במשלוחים חינם במקרים מסוימים ובמבצעים שווים". הדסה מוסיפה ומספרת קצת על הסטייל של הנשים הדתיות ועל השינויים שחלו באופנה של האוכלוסייה הדתית לאורך השנים: "הסטייל של הנשים הדתיות מאוד השתנה, בעבר נשים דתיות היו לובשות בגדים מבוגרים מאוד, היום האופנה צעירה וקלאסית, כשאשה מתלבשת בסגנון הזה כיף להסתכל עליה ורציתי לספק מענה לצורך זה. בעבר היה קשה מאוד למצוא לבוש צנוע שנראה טוב וזה יצר תחושת קיפוח בקרב נשים. מעבר לכך, יש לי גם לקוחות שאינן דתיות, אך הן בוחרות ללבוש בגדים צנועים ולהתחדש אצלי בסטודיו".

הדסה מספרת שיש לה ספק מסוים שמעצב לה בגדים בהתאם לדגמים מסוימים, כך שהיא מציעה ללקוחותיה גם בגדים בהתאמה אישית. בימים אלו היא מתכננת להיכנס גם לקו של מידות גדולות והשאיפה שלה היא לייצר קולקציה משלה.

אצל הדסה אפשר למצוא שפע בגדים ממבחר בדים. "יש אצלי בדים מכותנה, בד פרנץ' טרי, בד סימפוניה, בד לייקרה, בד קטיפה ובדים נוספים. בקולקציית החורף יש הרבה סריגי בד ואני מוכרת גם בגדי בית - יש חצאיות, שמלות לבית, שמלות ערב, ג'קטים, בגדי ים צנועים, הלבשה תחתונה - יש הכל".

הדסה הלשבה צנועה. הדסה הלבשה צנועה,
הדסה הלבשה צנועה/הדסה הלבשה צנועה

הייחוד של העסק

הדסה מקפידה לתת לכל לקוח ולקוחה יחס אישי - בין אם הלקוחות מגיעים אל הסטודיו שלה ומודדים בגדים או במקרים בהם הרכישה מתבצעת מהאתר. "אני מציעה גם מענה בוואטסאפ ועוזרת ללקוחות שלי להתאים את הבגד לפי גובה, משקל וטעם אישי. היום לעשות משלוח זה לקנות על עיוור - את לא יודעת מה תקבלי, אני משתדלת שהלקוחות שלי ידעו בדיוק מה הם מקבלים", אומרת הדסה.

הדסה לא רק נותנת יחס אישי, היא גם נוהגת באמפתיה ומושיטה יד לאנשים, משדלת לתת ביד רחבה ולשלב בין עיסוקיה עזרה לקהילה.

בקרוב תעלה לאתר קולקציית חורף שתכלול בין היתר: חליפות סריג, חצאיות, שמלות, מעילים, גרביונים, אקססוריז וביגוד נוסף, כך ששווה לעקוב אחר האתר ואחר השינויים ולחדש את הארון עם בגדים יפים וצנועים.


אינסטגרם

פייסבוק

אתר

בשיתוף הדסה אופנה צנועה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully