וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווארמה ראש העיר: לאפה עם שפע בשר וחיוכים

בשיתוף שווארמה ראש העיר

11.11.2020 / 10:36

שווארמה ראש העיר באשקלון ממוקדת במטרה אחת: לשמח אתכם. "אנחנו מעדיפים להרוויח שקל אחד ושלקוח ייצא שמח וימליץ על המקום בגלל האיכות, הכמות של הבשר והשירות", אומרים הבעלים

שווארמה ראש העיר. יח"צ,
שווארמה ראש העיר/יח"צ

באשקלון זו טעות נפוצה: מי שרואה את צמד הכהנים להב וליאור, בטוח שהם אחים. הם דומים זה לזה מאוד: שניהם בני 40, שניהם מחזיקים משפחה יפה עם חמישה ילדים מתוקים ושניהם גדלו כצמד-חמד כל הילדות, באשקלון, בה הם מגדלים כעת את ילדיהם. אז אחים הם לא, אבל חברים מאוד טובים ובני דודים-שכנים שלא עוזבים אחד את השני מרגעי ילדותם ועד עתה.

להב וליאור עבדו יחד שנים אחדות ב'שווארמה ראש העיר' המיתולוגית באשקלון ולפני עשור החליטו לרכוש יחד את העסק. המקום, היה מתופעל עם ארבעה עובדים במשמרת ונודע בציבור כשווארמה איכותית מאוד ששווה לבקר בה, אך מאז שהפכו צמד הכהנים לבעלים של המקום, 'שווארמה ראש העיר' לקחה את עצמה עשרות צעדים קדימה.

כעת, המקום (הרצל 31, אשקלון) מתופעל על ידי צוות עובדים גדול ומנוסה בכל משמרת. המקום כולל שתי קומות: בקומה התחתונה דלפק מכירה ומקומות ישיבה ובקומה העליונה - תופעה ייחודית שטרם נצפתה במסעדות הבשרים ברחבי הארץ: מוקד הזמנות המתוחזק על ידי ארבע טלפניות שמקבלות סביב השעון הזמנות מתושבי אשקלון והסביבה.

מעבר לטעם הנודע בעיר, ב'שווארמה ראש העיר' שומרים על תפריט מגוון המתאים לכל כיס. "חשוב לנו שתמיד תהיה איזשהי מנה שכל אחד יכול לקנות. פלאפל ושניצל אצלנו זה במחיר מוזל", מספר ליאור. השווארמה במקום כוללת הודו, פרגיות וכבש, לצד מגוון בשרים על האש, לבבות, פרגיות, קבב וחזה עוף. "אני ולהב זה כמו שני שחקנים במגרש כדורסל", מחייך ליאור. "הכל זורם בטבעיות כשאנחנו בעבודה ובכלל. אנחנו באותו ראש".

שווארמה ראש העיר. יח"צ,
שווארמה ראש העיר/יח"צ

מה סוד ההצלחה שלכם?

"לפני הכל, אנחנו מקפידים, כבר כשהיינו שכירים כאן, לשרת את האנשים ברמה מאוד גבוהה עם לב פתוח", אומר להב. "תמיד לחייך, גם כשאין מצב רוח. כי אנשים באים להתפנק. הם משלמים על זה וצריך לתת להם את הכיף עד הסוף, בכל המובנים: שירות, איכות, כמות וכשרות. הלקוחות הקבועים נכנסים חופשי לתוך הדלפק. מרגישים כמו בבית. הכל באהבה".

"אצלנו השווארמה ידועה ככזו שמקבלים בה הרבה בשר", אומר ליאור.

"כלקוחות שהולכים לאכול במסעדות - אם אנחנו נהנים אנחנו חוזרים. אותו דבר אנחנו עושים ללקוחות שלנו", אומר להב.

"לא אכפת לנו להרוויח שקל מלקוח - העיקר שיביא את החברים שלו, שישמח לספר על המקום", מוסיף ליאור. "זה הרבה יותר טוב מכל פרסומת. אנשים יודעים שאצלנו 'מעמיסים בשר'. פה הוא מקבל את האיכות הכי גבוהה; החל מהבאגטים שנאפים במקום, הבשר ועד השקיות וכל חומרי הגלם. הכשרות אצלנו רגילה, 'רבנות', אבל כל הבשרים זה 'חלק', כל העוף 'מהדרין' והירק 'גוש קטיף'. באופן כללי, בכל דבר אנחנו צמודים לרב יצחק ברדה שמדריך אותנו ומכוון אותנו. לא זזים בלעדיו, גם בפן המקצועי וגם האישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שווארמה ראש העיר. יח"צ,
שווארמה ראש העיר/יח"צ

איך לקחתם את תקופת הקורונה המורכבת?

"תשמע, תקופה לא קלה", אומר להב. "אנשים עצבניים כי זה לא אותו דבר ולא נוח להם. הם חסרי סבלנות להגיד מה הם רוצים בשווארמה כשהם מחוץ לחנות", מוסיף ליאור. "אנחנו מנסים לתת שירות לאנשים בכל זאת מבחוץ. הכל מוכן בקופסאות, כל הסלטים לאריזה - רק שיהיה נוח ומהיר ושנשמור על השירות הטוב עם כל המגבלות והכפפות. זה יותר זמן ולוגיסטיקה, אבל ברוך השם".



אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף שווארמה ראש העיר
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully