וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד להגדיל רווחים ? שאלו את רו"ח ניסים חמאוי

בשיתוף ניסים חמאוי

11.11.2020 / 9:26

בעלי עסק ? אנשים פרטיים? מחפשים רואה חשבון לא שגרתי שיעזור לכם בגיוסי אשראי? ניסים חמאוי רואה החשבון הוא בדיוק אחד כזה, אל תפספסו את הראיון איתו

ניסים חמאוי, רו"ח/אולפן הנבחרים

ניסים חמאוי, בעלי משרד רואי החשבון חמאוי נאור ושות' (שמואל מיקוניס 3 תל אביב) פועל בתחום כבר 17 שנה, במהלכן ראה כמעט הכל. אלא שניסים אינו מסתפק בלהעניק שירותי ראיית חשבון בסיסיים ללקוחותיו. לצד העבודה השוטפת, והחשובה לכשעצמה, מסייעים ניסים וצוות משרדו גם בהתנהלותו של הלקוח מול הבנקים ואף מעבר לכך.

ניסים, מה מבדיל אותך משאר רואי החשבון בשוק?

"כשהתחלתי את דרכי המקצועית ב-2003 חשבתי במה אבדל את עצמי מכל השאר", הוא משחזר. "החלטתי על שירות מקיף בכל הקשור לניהול הכספים, לעזור לעסקים להגיע לרווחה כלכלית ולשפר את התוצאות העסקיות שלהם בצורה משמעותית, מעבר לשירותי ראיית החשבון הרגילים. לעיתים ממש הצלתי אנשים מפני קריסה כלכלית".

מהם האתגרים העיקריים העומדים כיום בפני בעלי עסקים?

"בעיקר נושאים של שליטה בהוצאות, בקרה על הכספים של העסק, ניהול תזרים מזומנים, גביה מלקוחות, וכל נושא תשלומי המיסים כמו מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. רואה החשבון אומר להם הרווחתם איקס, אך בעלי העסקים לא רואים את הרווח הזה בחשבון הבנק. נוצר פער בין דוחות הרו"ח לבין המצב האמיתי בעובר ושב מצב שתמיד מייצר עבורם קושי להבין איפה הכסף ואינם מצליחים לעקוב אחריו. ברוב המקרים, ההפרש נובע מתשלומים שיורדים מהבנק כמו מיסים והלוואות שלא מופיעים בדו"ח השוטף של רואה החשבון".

אז כיצד ניתן ליעל את התזרים בעסק?

"ישנן כמה דרכים, בהתאם לנסיבות. למשל באמצעות פריסת הלוואות נכונה, התמקחות מול הבנקים בעניין הלוואות או ריביות, לדעת כיצד לשלם לספקים, למשל לרכז תשלומים ליום בחודש ולא לפזר את הצ'קים לאורך כל החודש, לשלוט במספרים בדוחות וכיוצא בזה. בעלי עסקים גם חושבים לפעמים שהם חייבים לקחת הלוואת גישור, לעיתים שלא לצורך. קיימת ישנה סיטואציה בה בעל העסק גדל במכירות, אך עדיין חסר לו כסף בבנק. במצב שכזה, ייתכן שהוא מאפשר ללקוחותיו תשלומים בשוטף 90 אך לספקים הוא משלם בשוטף 30".

אז אם מה שעומד לנגד עיניכם הוא שירות וניהול נכון של הכספים שלכם, וכמובן יצירת הכנסות גבוהות יותר - פנו לרואה חשבון ניסים חמאוי - ותזכו להגיע לרווחה כלכלית.

אתר

077-7858700

nissim.mf@gmail.com

בשיתוף ניסים חמאוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully