וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור ינוס - תעשה לכם סדר במשרד

בשיתוף מור ינוס

11.11.2020 / 9:09

מי מבינכם בעלי עסק שקורס תחת העומס , המיילים והניירת על השולחן וצריך בנוסף צריך לדאוג לציוד משרדי, ציוד אלקטרוני, הזמנות כיבוד וכו'? כדי למצוא פיתרון לבעיות אלו צפו בראיון עם מור ינוס, בעלת המיזם "מור אדמין"

מור ינוס/אולפן הנבחרים

מור ינוס, בעלת המיזם "מור אדמין", באה לעשות לכם סדר מחדש במשרד.

שאלנו את מור על תחילת הדרך:

"לפני כעשור עבדתי בחברה של יועצי נדל"ן. לאחר כמה שעות כבר הבנתי שניתן להספיק לטפל ביותר לקוחות על ידי סידור יותר נכון של יום העבודה".

מהי בדיוק אדמיניסטרציה?

"חשוב לציין כי אדמיניסטרציה זה לא רק שרותי מזכירות. אדמיניסטרציה עוסקת בהסדרת כל התהליכים הנדרשים לייצור בעסק והתפעול שלהם. צריך להבין שקיים קשר הדוק בין פעילות אדמיניסטרטיבית מהודקת היטב בעסק, לבין רמת ההכנסה שלו. אנחנו הופכים להיות יד ימינו של בעל העסק - מישהו לרוץ איתו, לסמוך עליו וחותרים יחד איתו להשגת המטרות שלו".

איך למעשה העסק שלך תורם לבעלי עסקים?

"אנו עוזרים לבעלי עסקים לנהל את פעילות המשרד ואת המשימות השוטפות בעסק ומייצרים עבורם שיטות עבודה מוסדרות, תשתית חכמה ו'מכונה משומנת היטב' של תהליכי עבודה בעסק''.
מור מספרת על לקוחות לא מעטים שלא מוצאים את הידיים והרגליים, לדבריה, להם היא עוזרת בארגון נכון יותר של העסק, בכדי להביא תוצאות והספק טוב יותר.

אילו שירותים נוספים העסק שלך מספק?

"מענה טלפוני אנושי חכם לעסקים. מדובר על ‏מערך שירות לקוחות ושירותי מזכירות מהירים, עם זמינות למשך כל היום (עד 23:00), וכוללים יחס אישי ומקצועי בהתאמה אישית לצרכי עסק - לחיסכון בזמן ובכוח אדם. בין השירותים שניתנים ללקוחות העסק: מענה טלפוני מהיר ואנושי, הפקת חשבוניות, ביצוע הזמנות, פתיחות קריאות שירות, שירותי תשלומים, סינוני לידים ועוד".
בעלי עסק? הולכים לאיבוד במשרד, מוצפים בעבודה, יודעים שאתם זקוקים לעזרה ולא יודעים בדיוק מהי? - מור אדמין היא בדיוק הפתרון עבורכם.

אתר

0508677033

פייסבוק

בשיתוף מור ינוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully