וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שהביא את האוכל המקסיקני לאזור קריית מלאכי

בשיתוף מקסיקנו - טורטיה בר

11.11.2020 / 8:54

שמעון אוחיון (28) למד את רזי המטבח המקסיקני והצליח להביא בשורה לתושבי קריית מלאכי והסביבה: מסעדת מקסיקנו - טורטיה בר

מקסיקנו - טורטיה בר. יח"צ,
מקסיקנו - טורטיה בר/יח"צ

המטבח המקסיקני ידוע במגוון הטעמים הדומיננטיים שלו. הוא התפתח במדינות טקסס וניו מקסיקו ושואב השראה משולבת הן משבטי המאיה והן מאירופה, משם הגיעו מהגרים למקסיקו והכניסו למטבח המקסיקני את הטעמים עליהם גדלו. כך נוצר שילוב מעניין שמצליח לרגש את בלוטות הטעם בכל פעם מחדש.

בישראל, האוכל המקסיקני זוכה לפופולריות רבה באזורים מסוימים, אך יש מקומות בארץ שפחות הכירו את המטבח המקסיקני. שמעון אוחיון, הבעלים של 'מקסיקנו - טורטיה בר' הביא לראשונה את המטבח המקסיקני לאזור קריית מלאכי, שם לא הכירו התושבים עד פתיחתה של 'מקסיקנו - טורטיה בר' - מסעדתו של שמעון - את הטעמים המקסיקנים.

מקסיקנו - טורטיה בר. יח"צ,
מקסיקנו - טורטיה בר/יח"צ

"גם אני לא הכרתי את האוכל המקסיקני, אני לא מגיע ממקסיקו", צוחק שמעון, "אבל בכל הנוגע לאוכל ועסקים - אם עושים באהבה ולומדים ביסודיות את התחום אפשר ברוך השם להצליח. הגעתי לתחום המזון בעקבות אחי שעסק במסעדנות. כשהבנתי שאני רוצה להקים עסק של אוכל, חיפשתי משהו שיהיה ריווחי מספיק וקלטתי שאין בכל האזור הזה של קריית מלאכי והמושבים בסביבה - מסעדה מקסיקנית. זה מה שהוביל אותי להחליט שכנראה מסעדה מקסיקנית איכותית תוכל להיות רווחית. כי אם זה הולך במקומות אחרים - אין סיבה שבקריית מלאכי זה לא יעבוד". משהחליט שמעון ללכת לכיוון האוכל המקסיקני - הוא נשאב כל כולו ללימוד רזי המטבח המקסיקני וכיום נהנה גם לעבוד במטבח בעצמו עם צוות עובדיו, במקביל לניהול השוטף של המסעדה.

'מקסיקנו - טורטיה בר' מציעה מכל טוב המטבח המקסיקני ומתמחה בטורטיות ממולאות במגוון בשרים; אנטריקוט, פרגיות, חזה עוף וגולת הכותרת: קציצות הבית - קבבים, העשויים ממתכון סודי. "עשיתי הרבה ניסויים כדי להגיע למתכון מושלם", מספר שמעון כיצד נולד המתכון, "רק ברגע שהגעתי לזה שאני שומע ביקורות טובות מאוד מכל מי שטועם את הקציצה - הבנתי שהגעתי לטעם הרצוי שאפשר למכור לקהל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מקסיקנו - טורטיה בר. יח"צ,
מקסיקנו - טורטיה בר/יח"צ

סוגי הבשרים השונים נמכרים בתוך טורטיות הנאפות במקום, לעיני הלקוח. "יש בזה יותר פרוצדורה, אבל זה יותר יפה. בפעם הראשונה שלקוחות רואים איך עושים את זה - הם נגנבים", מספר שמעון. "מקבלים תיאבון, חבל על הזמן".

בנוסף לטורטיות מובחרות, מציעה 'מקסיקנו - טורטיה בר' סלטי בריאות מגוונים, חלקם עם עוף. "אנשים אוהבים את זה, בגלל הטרנד הבריאותי ולפעמים גם בוחרים לאכול דווקא טורטיה מקמח מלא להשלמת ארוחת הבריאות".

מקסיקנו - טורטיה בר. יח"צ,
מקסיקנו - טורטיה בר/יח"צ

ואיך עוברת עליך תקופת קורונה?

"ברוך השם, אני לוקח את זה יפה מאוד. אנחנו נתגבר על זה ביחד, כל העם שלנו. יש עבודה. אנחנו עושים משלוחים לפי ההנחיות לקריית מלאכי והיישובים מסביבנו; אורות, באר טוביה, כפר אחים, כפר ורבורג, עזריקם, מרכז שפירא, ניר בנים, קדמה, תימורים, תלמי יחיאל, ינון, ערוגות, כפר מנחם, בני דרום ואביגדור. בתכל'ס, לא סגרתי אפילו יום אחד בקורונה. אמנם יש קצת ירידה אבל לא ממש משמעותית וזה מה שחשוב".


להזמנת משלוח

פייסבוק

בשיתוף מקסיקנו - טורטיה בר
  • עוד באותו נושא:
  • טורטיות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully