וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפת ביטוחים - רואים עתיד בטוח

בשיתוף רונן יסף

10.11.2020 / 16:56

לכל אחת מהרכישות הגדולות בחיים אנחנו רוצים לדאוג שיתלווה ביטוח. אחד הכוחות העולים בשוק סוכנויות הביטוח הוא רונן יסף, בעלי - "משקפת ביטוחים - רואים עתיד בטוח"

רונן יסף, סוכן ביטוח/אולפן הנבחרים

ישנו מספר לא מועט של סוגי ביטוח בשוק, סוכנות "משקפת ביטוחים" הוקמה במטרה לעשות סדר בתיקי הביטוח של הלקוחות. שקיפות, אמינות וטובתו האמיתית של הלקוח הם אלה שמייחדים
אותה. רונן יסף, בעל הסוכנות, איש שירות ותיק שהתחיל בתפקידי שירות לקוחות (בשנת 2009). מאז למד, התפתח וביסס את הידע בתחום הביטוח.

רונן, מהן המטרות החשובות ביותר של סוכן ביטוח?

"עומדות למול עיני שתי מטרות, איך אני בונה ללקוח שמולי תיק ביטוח מלא עם הדברים החשובים באמת ואיך הוא משלם את המינימום הנדרש בלי כיסויים כפולים או כיסוי לא רלוונטי. בדרך כלל כאשר מגיעים אלי לקוחות חדשים אני תכף ומיד בודק האם אפשר למצוא ולבטל עבורם כפילויות של ביטוח וב- 99% מהפעמים אני אכן מוצא כאלו.

אני אתן דוגמא עם לקוחה בת 75 שנכנסה אלי לפני שבוע בפעם הראשונה למשרד. היא משלמת בכל חודש 850 שקלים על תאונות אישיות, במקרה הצורך היא אכן הייתה מקבלת פיצוי במקרה של תאונה, אבל בפועל היא רכשה מוצר לא רלוונטי עבורה ובמחיר גבוה, חתכתי לה את הסכום החודשי בשני שליש, כך שתוכל ליהנות מסכום הפיצוי הנדרש עבורה רק בפחות כסף. מעבר לזה אני דואג להתאים את סכום הפיצוי למבוטחים שיתאים בדיוק לצרכים שלהם".

מדוע כדאי לפנות אל סוכן באופן ישיר ולא אל חברת ביטוח גדולה?

"ניתן לגשת ישירות לחברה אבל חשוב להבין שבמקרה הצורך לא יהיה מי שיעניק לך טיפול הולם בתביעה, סוכן הביטוח הוא איש המקצוע שלך והוא מי שידע מה הזכויות שלך וידאג שתקבל אותם.
בדיוק כמו עו"ד בבית המשפט ורו"ח מול רשויות המס.

אני נוהג להסתכל על עצמי כסוכן של הלקוח עצמו, סוכן אישי, אומנם זה אינו מונח רשמי אך כך נהוג לכנות אצלנו בתחום את מי שעומדים ומעניקים שירות אישי מול הלקוחות".

תן לצופים טיפ מנצח לפני שהם ניגשים לעשות ביטוח?

"חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות"...

"לתכנן מעכשיו את העתיד לבוא - קניית רכב , שחרור מצה"ל, לימודים, חתונה וכדומה"...

אז אם אתם מחפשים סוכן ביטוח אמין ומקצועי - אפשר להפסיק לחפש - ב - "משקפת ביטוחים -רואים עתיד בטוח" - תרתי משמע.

בשיתוף רונן יסף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully