וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על תכשיט ייחודי ועוצר נשימה? הכירו את H.S.L FHASION - מותג הבוטיק שלא תוכלו להישאר אדישים אליו

בשיתוף H.S.L FHASION

10.11.2020 / 15:55

H.S.L FHASION הוא מותג בוטיק של גליה חן - תכשיטים שיישארו איתכם לכל החיים

סילואט של אישה – מתוך הקולקציה החדשה בהשראת הדמות הנשית. גליה חן,
סילואט של אישה – מתוך הקולקציה החדשה בהשראת הדמות הנשית/גליה חן

כבר מזמן תכשיטים הוגדרו כחברים הטובים ביותר של האישה, ולא בכדי. מעבר לערך האסתטי הגבוה שלהם, תכשיטים משמשים גם ככלי להבעה עצמית, להתרפקות נוסטלגית, להשלמה ולשדרוג ההופעה החיצונית ואף לשיפור מצב הרוח ולהתחברות לרוחניות ולנפש. כאשר התכשיט עשוי בעבודת יד וברמה גבוהה, הערך שלו אף גבוה יותר, ומספק לא רק מראה מרשים, אלא גם חוויה שלמה שמלווה אותנו למשך שנים ארוכות - ולעיתים גם עד סוף החיים. המטרה של גליה חן, צורפת ומעצבת תכשיטים, בעלת מותג הבוטיק H.S.L FASHION, היא להעניק ללקוחותיה את החוויה הזו בדיוק - תוך הקפדה מדוקדקת גם על הפרטים הקטנים ביותר בכל תכשיט ותכשיט שהיא מייצרת.

משירות לאומי לעיסוק בתכשיטים

עוד מאז שהייתה ילדה, הבינה גליה שהחלום האמיתי שלה הוא לייצר תכשיטים - הבנה שהובילה אותה להתחיל לעבוד בדוכן תכשיטים מיד בתום השירות הלאומי שלה. "חיפשתי עבודה בתחום, ותוך כדי כבר תכננתי איך ייראה העסק שלי", היא מספרת. "התחלתי בדוכן כי רציתי להרגיש מה זה באמת תכשיטים, ללמוד על שיבוץ ולהתחיל לעסוק בזה הלכה למעשה". תוך פרק זמן קצר, גליה כבר ניהלה את דוכן התכשיטים, ותוך כדי העבודה הספיקה לצבור לא מעט ידע וניסיון בתחום. כאשר חשה בשלה יותר, הלכה ללמוד צורפות והעמיקה את ההבנה שלה באבנים יקרות ובתכונות שלהן, הקימה את מותג הבוטיק המצליח שלה - H.S.L FHASION, ובשל הביקוש הגובר לתכשיטיה, גם פתחה חנות אינטרנטית לפני כשנה.

גליה חן. וויז'ן צילום,
גליה חן/וויז'ן צילום

סגנון ייחודי, קלאסי ובלתי מתפשר

הסגנון של המותג H.S.L FASHION הוא הכל חוץ מבנאלי. כלל העיצובים משקפים את גליה, את הפילוסופיה שלה בכל הנוגע לתכשיטים ואת החוש האסתטי המפותח שלה. "אני אוהבת אלגנטי, אני אוהבת מינימלי, אוהבת שהכל מוקפד כמו בבגדים", היא מעידה. בליין התכשיטים שלה, ניתן למצוא בעיקר תכשיטים בעיצובים נשיים, מעודנים וקלאסיים, בסגנון וינטג' ובסגנון מלכותי, המזכירים את שנות ה-80 ואף מתהדרים בנגיעות משנות ה-60, כאשר כלל התכשיטים מכילים אבני חן מיוחדות ופנינים. "פנינים הן אבנים קלאסיות, על-זמניות, וזה בדיוק מה שהמותג שלנו מייצג", היא מסבירה. על אף שפנינים הפכו לטרנדיות במיוחד בתחום התכשיטים בשנים האחרונות, גליה מבהירה כי ב-H.S.L FASHION, התכשיטים לא נעשים תוך התאמה לצו האופנה העכשווי: "התכשיטים אצלנו לא נעשים מתוך טרנד. אנחנו מנתקים את כל הרעש מסביב ונשארים נאמנים לאמת ולחזון שלנו".

Pluie – גשם של פנינים בצבעים וסוגים שונים. גליה חן,
Pluie – גשם של פנינים בצבעים וסוגים שונים/גליה חן

מגוון של סוגי תכשיטים בטווחי מחיר משתנים

את כל התכשיטים, מייצרת גליה בעצמה בסטודיו של המותג שלה. בתוך קטלוג התכשיטים, ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים מוצגים על גבי דוגמנית הבית של המותג. "אני מייצרת הכל", היא מעידה, "טבעות בעיצוב אישי, עגילים מכל הסוגים, צמידים וכל סוג אחר של תכשיט". כלל התכשיטים באתר עשויים זהב 14 ו-18 קראט, ציפוי על כסף טהור או גולדפילד, מתוך מטרה להנגיש את התכשיטים למגוון של סגנונות, העדפות וטווחי מחיר. "חשוב לי לשמור על תמחור נגיש", היא מעידה, "המחירים מתחילים מ-100 שקלים ויכולים להגיע ל-400 שקלים ומעבר לכך, כתלות בדגם, בחומרים ובעיצוב".

לאחרונה, השיקה גליה קולקציית קוטור מצליחה, אשר נמכרת כיום בלונדון, גרמניה וצרפת. בעקבות ההצלחה של הקולקציה, החליטה לייצר גם קולקציה ייחודית ואקסקלוסיבית לרגל החגים בישראל, אשר כוללת תכשיטים מרהיבים, חד-פעמיים, שנמכרו במהדורה אחת ויחידה. פרט לקולקציות האקסקלוסיביות או הקבועות שגליה מייצרת, היא מאפשרת ללקוחותיה להזמין גם תכשיטים בעיצוב אישי. "הלקוחות מגיעים עם חלום מסוים, ואני יושבת איתם ומעצבת להם פריט ייחודי, one of a kind, שמותאם במיוחד עבורם", היא מספרת. בעתיד הקרוב, היא מקווה לעצב גם טבעות אירוסין - וכבר כיום לומדת את התחום לעומק, על מנת לספק תוצרים ייחודיים ומרשימים, כאלה שלא ניתן לקנות או להזמין מכל מקום.

Camille ring, משובצת קריסטל בגוון שמפניה שקוף בציפוי זהב 14 קראט. גליה חן,
Camille ring, משובצת קריסטל בגוון שמפניה שקוף בציפוי זהב 14 קראט/גליה חן

שירות אדיב ומקצועי

גליה מקפידה לא רק ליצור תכשיטים ייחודיים ויפים, אלא גם לספק ללקוחותיה את שירות הלקוחות הטוב, האדיב והמקצועי ביותר. מסיבה זו, היא מעניקה ללקוחותיה אחריות בת חצי שנה על כל בעיה או תקלה שנמצאת בתכשיט, מנהלת מדיניות החזרים בת 14 ימים - במסגרתה הלקוחות יכולים להחליף את התכשיט שרכשו, מספקת שירות של תיקונים לתכשיטים, ומתנהלת בשקיפות מלאה באשר לחומרים שמהם עשויים התכשיטים והאופן שבו יש להתנהל עמם, על מנת למנוע מצב של השחרה או נזק. "חשוב לי להתנהל בשקיפות ולא לשקר ללקוחות שלי. אני נהנית מהעבודה שלי, וחשוב לי שגם הלקוחות ייהנו מאוד מהתוצרים", היא מסבירה.


H.S.L FASHION

גליה חן עיצוב תכשיטים

טלפון: 051-2359260

אינסטגרם

בשיתוף H.S.L FHASION
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully