וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hope לעבודה - סטארט אפ ייחודי שעוזר להניע את גלגלי המשק המקומי

בשיתוף Hope לעבודה

10.11.2020 / 15:09

Hope לעבודה נחשבת לאחת מחברות ההשמה החשובות בישראל. מדובר בסטארט אפ שמהווה עבור עשרות אלפי ישראלים את האור בקצה המנהרה במציאת עבודה בתקופת מגפת הקורונה כאשר שיעור האבטלה הרקיע שחקים. בעלי חברות, עסקים ומובטלים כאחד, הכתבה הזו מיועדת לכם

HOPE לעבודה. יח"צ,
HOPE לעבודה/יח"צ

משבר הקורונה העולמי הביא לגל עצום של מובטלים בארץ ובעולם ועל פי נתונים אחרונים כיום בישראל ישנם למעלה מחצי מיליון איש אשר מחפשים עבודה. יחד עם זה הצעדים האחרונים ופתיחת השווקים השונים מחדש יצרו מציאות חדשה שבה נוצר פקק תנועה אחד גדול ונתק בין מי שמבקשים עבודה למי שמציעים אותה.

מי שמצליחה לעשות סדר מחדש ולנווט בהצלחה את הסיטואציה הסבוכה היא חברת ההשמה הייחודית ביותר בישראל, Hope" לעבודה". מדובר בפרוייקט בן שנה וחצי שהוקם על ידי שני יזמים שחשבו מחוץ לקופסא על מנת לעזור למשק המקומי לצמוח ולגדול מחדש על ידי יצירת מקומות עבודה רבים מהבית, ובנוסף לבצע התאמה מדוייקת ביותר למשרות השונות בשוק הרחב תוך כדי סינון אפקיטיבי שלא נוסה קודם לכן בארץ.

רועי ביטון עוז אחד היזמים סיפר לנו על כך: "בנינו מערכת מתקדמת וחכמה שמזהה ויודעת להתאים כל מי שתר אחר משרה חדשה ולשדך אותו למקום העבודה שמחפש עובד או עובדת על פי קריטריונים ספציפיים ביותר, זאת על ידי אלגוריתם ייחודי שמבצע את השידוך הזה בפועל".

HOPE לעבודה. יח"צ,
רועי ביטון עוז/יח"צ

כיצד משנים את המפה ומגייסים את דורשי ומחפשי העבודה לסטארט אפ שלכם?

רועי השיב: "חלק מהתפיסה החדשה אותה אנו מציגים נבעה בדיוק מהסיבה הזו, שיש מספר מסויים של חברות גדולות שנלחמו על אותו נתח שוק באותה השיטה בדיוק. זה גרם להצפה מיותרת ולא יעילה שבו מצד אחד על כל משרה פנויה קפצו אלפים, ומצד שני מקום העבודה שחיפש עובד אחד נאלץ היה להתמודד עם מאות ויותר קורות חיים.

"כך יצא כי לא פעם התקבלו לעבודה מי שכלל לא התאימו או שהעובדה לא תאמה את מה שחיפשו באמת, המטרה שלנו היתה לשנות את הדפוס העקום הזה מקצה לקצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כיצד משנים זאת בפועל?

רועי הסביר: "בשלב הראשון הצטרפו אלינו למעלה מ-100 מגייסים פריילנסים מכל רחבי הארץ. כל אלו עובדים מהבית בשעות הנוחות להם ועיקר הפעילות שלהם מתבצעת ברשתות החברתיות השונות, כך שהפריסה שלנו הרבה יותר רחבה ואנחנו מגיעים לקהלים רבים יותר.

"כל המגייסים שמשתפים איתנו פעולה עברו הכשרה מקצועית מיוחדת ורק על פיה הם מעבירים מועמדים רלוונטים תוך כדי סינון קפדני ויעיל כאשר עובדים תחת מערכת CRM שבנינו ביוחד לצורך הזה. בתקופה הקרובה אנחנו מתכוונים להגיד את כמות המגייסים העצמאיים תחתנו ל 300 איש, כך שתוך זמן קצר נוכל להגיע להרבה יותר דורשי עבודה ולהתאים אותם במדויק למי שמחפשים עובדים בתחומים השונים".

מדוע שבית עסק או חברה יעזרו בשירות שלכם?

"אנחנו יודעים לבוא ולתת מוצר מוגמר לאחר סינון מלא. למעשה אנחנו שחוסכים לכל חברה את העבודה הסיזיפית שבה נאלצים לפטלר בין כל המועמדים", סיפר רועי והוסיף, "הם כבר אינם צריכים לשוחח עם כל אחד מהם טלפונית בנפרד כי עשינו זאת עבורם. מעבר לזה, אם לצורך העניין חברה מסויימת מחפשת איש מכירות טלפוני עם ניסיון של שנתיים לפחות, היא תקבל בדיוק את מי שהיא מחפשת וצריכה. היא לא תצטרך לבחור מועמד אחד מתוך 100 קורות חיים, אלא תקבל בדיוק את האיש המתאים, זאת משום שמערכת הסינון שבנינו מנטרלת לחלוטין את כל הספקות ולא משאירה עוד סימני שאלה.

"למשל, אם יגיע אלי מועמד שיש לו ניסון של שנתיים במכירות אנחנו עורכים לו מבחן ורבלי לראות עד כמה הוא "עובר" שיחת טלפון. במידה ובשנתיים הללו הוא החליף כבר ארבעה או חמישה מוקדי מכירות שונים, את זה אנחנו נגלה בסינון הראשוני שלנו ומבחינתי מדובר בתמרור אזהרה שאומר, האיש הזה לא מתאים לכם.

"זה רק קמצוץ קטן, יש לנו עוד שיטות סינון חדשניות שנועדו להגיע לאיש המתאים ביותר ולא לעוד מועמד מיני רבים".

נכון להיום חלק מהחברות והגופים הגדולים ביותר בארץ כבר משתפים פעולה עם Hope" לעבודה", בין היתר קיבלנו אישור לציין את חברת הוט ורשת מלונות ישרוטל.

ייחודיות נוספת שמאפיינת את Hope" לעבודה" לעומת משרדי השמה אחרים זו העובדה שהם לא ממהרים לדרוש תשלום עבור עובד, על כך פירט רועי: "יש תוצאות בשטח, הפלטפורמה, שיטת הסינון וגיוס שבנינו עובדת בצורה מטורפת ממש, התאמה מלאה עבור מי שמחפשים עבודה לבין אלו שמחפשים לגייס עובדים חדשים. בגלל הביטחון המלא שיש לנו בפלטפורמה הזו אנחנו לא ממהרים לבקש תשלום עבור עובד שנקלט דרכנו, אלא לאחר 30 עד 45 ימי עבודה, בהתאם לחוזה שנחתם.

"רק לאחר שעבר אותו פרק זמן מוסכם ובמידה ואותו עובד אכן נמצא מתאים ופעיל בשטח,רק אז אנחנו מקבלים את העמלה שלנו וכך גם המגייסים העצמאיים שמשתפים עימנו פעולה.

"אם לצורך העניין עובד מסויים שהגיע דרך Hope" לעבודה" פוטר או עזב לפני שהשלים חודש או חודש וחצי מלאים של עבודה, ותהיה הסיבה אשר תהיה, אותו מקום עבודה לא חייב לשלם לנו ואפילו לא פרוטה אחת, עד כדי כך. מעבר לזה שהמחיר אותו אנחנו דורשים נמוך יותר משל אחרים, לכן כל עסק, גם הקטן והבינוני יכול להשתמש בשירות שלנו, לא רק החברות הגדולות".

Hope" לעבודה", סטארט אפ מהפכני שעוזר להניע את גלגלי המשק בישראל מחדש.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 053-6000768

אתר

מייל: office@hopetowork.co.il

בשיתוף Hope לעבודה
  • עוד באותו נושא:
  • השמה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully