וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסם האישה: מותג ההחלקות והתסרוקות של לירון לנקרי

בשיתוף לירון לנקרי

10.11.2020 / 14:56

כמעט כל אישה יודעת שהמתכון ליום מוצלח טמון בשיער מטופח. החלקת השיער היא הפתרון האולטימטיבי להשגת שיער חלק ומבריק, עם רמת לחות גבוהה, גמישות ורכות. הכירו את לירון לנקרי, בעלת המותג ''קסם האישה'' ומעצבת שיער שמתמחה בהחלקות שיער איכותיות ותסרוקות ייחודיות

לירון לנקרי. יח"צ,
לירון לנקרי/יח"צ

תקופה ארוכה ללא האפשרות לביקור אצל מעצב השיער לטיפוח השיער נתנה את אותותיה. מי האמין שתור פנוי במספרה יהפוך למבוקש יותר מכרטיס להופעה של עומר אדם. לאור סיומו של הסגר ופתיחת עסקי הטיפוח והמספרות, יצאנו לבדוק עבורכם את המקומות המומלצים ביותר באזור המרכז לטיפוח השיער. מבדיקה מקיפה שערכנו, עולה כי אחת מהכוכבות העולות בתחום, הינה לירון לנקרי.

לירון עוסקת בתחום מעל ל-5 שנים, במהלכן היא פתחה את המספרה שברשותה שממוקמת בעיר רחובות. בשיחה שערכנו איתה, שמענו ממנה על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום. "כבר מגיל קטן נורא אהבתי להתעסק עם שיער והרגשתי חיבור אמיתי לכל עולם הטיפוח. בהתחלה הייתי מעצבת את השיער לכל המשפחה ולחברות קרובות. כשהשתחררתי מהצבא החלטתי שאני רוצה להתפתח בתחום והתחלתי ללמוד זאת בצורה מקצועית ומיד התחברתי במיוחד לעולם ההחלקות והתסרוקות המיוחדות. אני אוהבת לגרום לאישה להרגיש מטופחת יותר, עם שיער חלק ומלא ברק."

לפני כשנה פתחה לירון את המספרה שלה ברחובות, והשאר היסטוריה. לאורך החודשים האחרונים לירון צברה קהל לקוחות רב ונאמן שפוקד את המספרה באופן קבוע ונהנה מהחלקות שיער ברמה הגבוהה ביותר ותסרוקות ערב מיוחדות.

לירון לנקרי. יח"צ,
לירון לנקרי/יח"צ

לירון מתמחה בשלושה סוגי החלקות: החלקה משקמת מסוג קרטין, החלקה אורגנית והחלקה המשלבת בין שתיהן. בכל ההחלקות ישנו שימוש במוצרים האיכותיים ביותר והתוצאות הן מידיות, לכולן אישור משרד הבריאות והן עמידות במים, ניתן להיכנס לים או לבריכה ללא כל חשש.

לירון ערה לעובדה כי ישנן נשים החוששות מביצוע החלקה בשל פרסומים על נזקים שנוצרו בעקבות החלקות. לירון אף מטפלת בעצמה בנזקי שיער, באמצעות טיפול שיקומי לשיער. בעניין זה חשוב לה להבהיר, "ישנם המון סוגי החלקות בשוק, אך חשוב לבחור את המקום שבו תבצעי את ההחלקה על פי המומחיות של מעצבת השיער, שמומלץ שהיא תתמחה בהחלקות באופן ספציפי וכמובן לבדוק היטב כי לכל ההחלקות יש את אישור משרד הבריאות."

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לירון לנקרי. יח"צ,
לירון לנקרי/יח"צ

בנוסף להחלקות הייחודיות, לירון מבצעת גם תסרוקות מיוחדות: תסרוקות ערב לאירועים שונים ואף תסרוקות לכלה ולמלוות.

אין ספק כי הייחודיות של לירון כמעצבת שיער טמונה ביחס האישי שהיא מקפידה להעניק לכל לקוחותיה. לירון מספרת כי אבן היסוד של המספרה מבחינתה היא תודעת השירות הגבוהה שהיא מקפידה להעניק ללקוחותיה. "הכי חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו בבית ולכן אני מעניקה לכל אחת יחס אישי. החוויה במספרה מבחינתי היא לא רק התספורת או ההחלקה, אלא השיח בינינו, שלעיתים קרובות נוצרות ממנו חברויות של ממש."

איכות ההחלקות, הטיפולים הנהדרים והיחס האישי שמוענק במקום אינם נעלמים מעיניהן של לקוחות המספרה, שמרעיפות שבחים רבים אודות ידי הזהב של לירון. בעמוד האינסטגרם תוכלו להתרשם מהתוצאות המושלמות של הטיפולים ומהתגובות הנלהבות של הלקוחות.

לירון לנקרי. יח"צ,
לירון לנקרי/יח"צ

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. איכות ההחלקות והשירות שלירון מעניקה לא מותירים מקום לספק - מדובר במקום המושלם לעיצוב השיער שלכן. מילה של מומחים.

קסם האישה לירון לנקרי

לפרטים נוספים והזמנת תורים 0527023267

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף לירון לנקרי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully