וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את השיטה להכשרת מאמני הספורט שכבשה את העולם

בשיתוף ניסים זוארץ

10.11.2020 / 9:20

אוהבים ספורט? חושבים לעשות שינוי בקריירה? עושים כושר ותמיד חשבתם להיות מדריכים? אל תפספסו את הראיון הבא עם ניסים זוארץ - בעל בית הספר להכשרות בספורט

ניסים זוארץ, שיעור פילאטיס/אולפן הנבחרים

חושבים לעשות שינוי בקריירה? עושים כושר ותמיד חשבתם להיות מדריכים? בית הספר המודרני להכשרות בספורט של ניסים זוארץ מחפש אתכם, אותם אנשים אשר מתעניינים בתחום הכושר ובכל מה שקשור לשיעורי פיטנס, אירובי, קורס מדריכי פילאטיס, יוגה, מתיחות ועוד. מגוון קורסים של הדרכה יוצאים לדרך בקרוב וזאת הזדמנות נהדרת עבורכם ללמוד מאחד המומחים בתחום, ניסים זוארץ.

צוות המומחים שלנו בחן לאחרונה את תחום הכשרות מדריכי הספורט והגיע למסקנה כי בבית הספר המודרני של ניסים זוארץ תקבלו את השיטה המוצלחת ביותר בתחום. בבדיקה שערכנו נוכחנו כי הקהל שמגיע ללימודים הוא חובב כושר אשר רוצה ''לחצות את הקו'' על מנת להיות מדריך.

בית הספר מציע מגוון מסלולים ומה שמייחד אותו הוא שהם תמיד משולבים, כלומר לא לומדים רק מקצוע אחד. "היום אנו בעידן רב תחומי, אנשים רוצים לעסוק בהרבה מקצועות בתחום". אמר לנו ניסים זוארץ בשיחה שערכנו איתו והוסיף: "אנשים שואפים ליצור אשכול של השכלה על מנת להתפרס בתחום כמה שיותר''.

בין הקורסים השונים ניתן למצוא לדוגמה את קורס פילאטיס ופיטנס מורחב: הקורס היחיד בישראל שמעניק 6 תעודות הדרכה כמו: מדריכת פיטנס בסטודיו, פילאטיס, אימונים פונקציונאליים, רצועות תלייה, פיטבול ועוד. קורס נוסף הוא קורס פילאטיס מורחב אשר כולל מלבד לימודי פילאטיס קלאסיים גם את ה''יוגילאטיס'' המשלב יוגה ופילאטיס וזאת באופן בלעדי לבית הספר, פילאטיס H.I.I.T ועוד.

זוארץ גם השיק קורס מדריכי פעילות לגיל הזהב, מאחר ואוכלוסיית העולם הולכת ומתבגרת עם השנים. ''אנשים מבוגרים נמצאים לרוב בחוסר תנועה, אז אנו מציעים שיטות כיצד לאמן את האנשים הללו, עם התייחסות לשינויים הפיזיולוגים והמנטליים שנעשים בגיל השלישי''. אמר זוארץ שעורך גם קורס ''אימוני "OUTDOOR, לאור העובדה כי הרבה מתאמנים עברו להתאמן מחוץ למכונים. ''יש בטבע הרבה מאד אופציות כיצד לאמן אנשים ואנחנו מלמדים איך לאמן בחורף ובקיץ ואת כל התרגילים שאפשר לעשות בטבע''. הוסיף ניסים זוארץ. סיימתם את הקורס? תוכלו לחזור אליו בחינם, בעתיד:

בית הספר מציע קורס לכל החיים, כלומר סטודנט שסיים קורס ורוצה להתרענן עם מספר מפגשים, מוזמן בחינם. ''אנו יוצרים קהילה ומשפחה כדי שיהיו מדריכים ברמה הגבוהה ביותר". סיכם זוארץ.
ביקשנו להבין איך הלימודים וההדרכות מתבצעים בפועל והבנו כי התחום העיוני לא נלמד בכיתה מול מרצה אלא אונליין, על ידי סרטוני תלת מימד, בהם התלמיד רואה את גוף האדם בפעולה, כיצד השריר נע בתרגילים והעצמות זזות, לצד שאר רקמות הגוף. ''הדור של היום הוא ויזואלי וחייב לראות דברים בתמונה. יש קשר בין חומרי האונליין למה שנלמד בכיתה, כך יצרתי חווית למידה שלמה'', אמר ניסים זוארץ, שלקראת תקופת החגים מעניק הנחה של 50% בדמי הרישום, עבור כל מי שנרשם לקורסים.

לאור העובדה כי ניסים זוארץ עבד שנים במוסדות אחרים, הוא הבין שהלמידה צריכה להיות יותר מודרנית, יותר ממוקדת ולהיות יותר נגישה. זאת הסיבה שהקורסים שלו מאד בוטיקים, כלומר אין יותר מ15 משתתפים בקורס. הסיבה: רצון שהסטודנט יעבור חווית למידה טובה, שהמרצה יראה אותו ויעניק לו את הכלים. ''כל סטודנט אחר ושונה מחברו, לכן כל אחד צריך להגיע למקום שהוא אמור להגיע בעזרתנו'' אמר ניסים זוארץ שדיבר גם על השאיפות לעתיד: "השאיפה היא להגיע למגזר הערבי והחרדי, אלו מגזרים שלא מטופלים כמו שצריך וסובלים מבעיות רפואיות רבות כמו; לחץ דם גבוה וסכרת, הם נמצאים שם בערכים מאד גבוהים לכן אני מקווה לקדם גם שם את הבריאות בתחום''.

ניסים זוארץ מחזיק בתואר ראשון במחול מהאקדמיה למחול שבלונדון, תואר ראשון נוסף מסמינר הקיבוצים, תואר שני בקידום בריאות ובימים אלו הוא החל לשקוד על עבודת הדוקטורט שלו בנושא גמישות ומתיחות. בשנת 2000 הוא זכה בישראל בתואר מאמן השנה, ב2006 הוא זכה לשגריר הכושר של אירופה והיה מועמד פעמיים בארה''ב לפרס מאמן השנה, ב2015 קיבל פרס על מפעל חייו בטוקיו, וב2019 הוא זכה לתואר מאמן הכושר של האיגוד האירופי. בנוסף, ניסים זוארץ מורה בעל ותק של מעל 30 שנה בתחומי הפיטנס ומסמיך מדריכי פיטנס בתחומים השונים ברחבי העולם מעל 20 שנים.

העובדה כי הוא יוצר תוכניות לימודים מקוריות בתחום הכושר הביאה אותו להצלחה כלל עולמית מאחר ובית הספר שלו פועל גם באתונה, וינה, סופיה וטוקיו. בארץ תוכלו לעבור הכשרות במגוון הסניפים הפרוסים בחיפה, עפולה, תל אביב, גן יבנה, באר שבע וי-ם.



אתר

nissimkorim@gmail.com


פייסבוק

אינסטגרם

ניסים זוארץ 1. צילום מסך, צילום מסך
ניסים זוארץ, מכשיר מאמני ספורט/צילום מסך, צילום מסך
ניסים זוארץ 2. צילום מסך, צילום מסך
ניסים זוארץ, מכשיר מאמני ספורט/צילום מסך, צילום מסך
ניסים זוארץ 3. צילום מסך, צילום מסך
ניסים זוארץ, מכשיר מאמני ספורט/צילום מסך, צילום מסך
ניסים זוארץ 4. צילום מסך, צילום מסך
ניסים זוארץ, מכשיר מאמני ספורט/צילום מסך, צילום מסך

בשיתוף ניסים זוארץ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully