וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיסא שיפוצים - הבית שלכם ביידים טובות

בשיתוף עיסא שיפוצים

9.11.2020 / 15:50

כולם מכירים את זה - הגיע הזמן לשפץ הבית, לקחתם חופש מהעבודה, חסכתם מספיק כסף לשיפוץ, אבל את הדבר הכי חשוב עוד לא עשיתם: לא מצאתם את האדם הנכון בשביל שיפוץ הבית שלכם. תשמחו לשמוע את הבשורה שלנו - עיסא, בעל עסק לשיפוץ הבית

עיסא שיפוצים. יח"צ,
עיסא שיפוצים/יח"צ

פגשנו את עיסא לשיחה קצרה ושאלנו אותו על העסק שלו: "העסק שלי הוא עסק לשיפוץ בתים שקיים כבר למעלה מ-8 שנים. ההתמחות שלנו בעסק היא שירות שיפוצים שנותן מענה לכמה תחומים בבית - בין אם זה שיפוץ כללי, ריצוף, אינסטלציה, חשמל ועוד". העסק של עיסא נותן מענה למגוון רחב של לקוחות באזור תל אביב, חולון, ירושלים והסביבה.

אל עבודות השיפוץ מגיע עיסא עם צוות פועלים מיומן אשר התמקצע וצבר ניסיון רב בעולם השיפוצים: "אני מגיע לעבודה בכל יום עם כמות הפועלים שדרושה לביצוע העבודה. לכל אחד יש את התפקיד שלו והוא מבצע את העבודה בתחום ההתמחות שלו. ברוב המקרים אנחנו מבצעים את כול העבודה מההתחלה ויש מקרים שבהם אנחנו באים לעבוד בבתים שלא סיימו בהם את השיפוץ והיו צריכים צוות מקצועי ומיומן".

עיסא שיפוצים. יח"צ,
עיסא שיפוצים/יח"צ

עיסא מאמין שכל עבודה שמבוצעת בתחום השיפוצים צריכה ליצור לבעל הבית שקט ולמנוע חששות ולחצים. "לפני שאני מתחיל עבודה חשוב לי להבין בדיוק מה הלקוחות רוצים. ככה כשאני יודע בדיוק לפי ההסבר שלהם, התוצאה יוצאת הרבה יותר איכותית. כל לקוח מקבל ממני הצעת מחיר הוגנת שכוללת את זמן העבודה, כמות הפועלים, החומרים הדרושים וכך הוא יודע להיערך מבחינה כספית ומבחינת זמן".

העסק של עיסא יודע לתת מענה ומבצע את כלל עבודות השיפוצים הקיימות כמו עבודות גבס, אינסטלציה, חשמל, בניית יחידות ועבודות צבע וסיוד. "חשוב לי לעשות שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש בשוק ולא לחפש קיצור דרך. רק עם צוות מיומן, ציוד מתקדם וחומרים איכותיים אפשר לספק ללקוחות תוצאה מושלמת - ולזה אני מתחייב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עיסא שיפוצים. יח"צ,
עיסא שיפוצים/יח"צ

עיסא מספר שהוא מקפיד מאוד על עבודה בשקיפות אל מול הלקוחות ומתחייב לעמוד בזמנים אותם קבע במעמד הצעת המחיר: " אחת הבעיות בעולם השיפוצים היא עיכובים.
גם כשחושבים שהכול יעבוד כמו שצריך, משהו קורה. בזכות הצוות הגדול שלי והמיומנות שלו, אני יודע לתת מענה במידה וקרה מקרה שבו יש עיכוב ובכל זאת לעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו. רק ככה יוצרים אמון עם לקוחות".

כשעיסא מדבר על ראש שקט, הוא מתכוון לכך שהוא דואג לכל הדברים שצריכים להיות מוכנים ביום השיפוץ: "אחרי שהחלטנו מה עושים אני מבצע את הרכישה של כל הציוד ודואג שהכול יגיע בזמן ויחכה לפועלים. חשוב לי לבצע ללקוחות עבודה איכותית, מקצועית ושייהנו מהשיפוץ ולא להיפך".

העסק של עיסא מוכר כבר שנים רבות בתחום השיפוצים: "העסק הוא עסק מורשה שחתום בהתאחדות המשפצים של המדינה. כלומר, המדינה מכירה את העבודה שלנו ויודעת לאיזו איכות אנחנו שואפים להגיע. אני עובד עם המון קבלנים ומשפץ דירות בכל רחבי הארץ. זה משמח לקבל שיחות מלקוחות נוספים שקיבלו את המספר שלי מלקוחות אחרים שעשינו להם שיפוץ בעבר. זה מראה לי שאני עושה משהו נכון".

אחד הדברים החשובים שעיסא מקפיד עליהם בעבודה הוא הקשר עם הלקוחות: "בכל עבודה שאנחנו מבצעים אני גם מתחבר לאנשים. שיפוץ זה לא דבר קצר. אני רואה אותם בכל בוקר וזה נהייה ממש כמו חברות. לכן, אני תמיד מקפיד להוסיף משהו ממני, גם אם זה להשיג חומרים בעלות יותר נמוכה או לתת במתנה משהו כחלק מהשיפוץ. זה רק בשביל לגרום להם להיות מבסוטים". עיסא אומר שהוא תמיד רואה את הבן אדם שמולו ואת הלב שלו. כשהוא מזהה אדם טוב הוא רוצה לתת לו בחזרה משהו מעצמו.

פגשנו את רעות ואלון, שסיפרו לנו על העבודה של עיסא: "לקח לנו המון זמן לבחור את האדם שישפץ לנו את הבית. חששנו מאוד מזה שהשיפוץ לא יצא כמו שדמיינו. משהו בחיבור עם עיסא גרם לנו להחליט שהוא האדם המתאים למשימה. יש משהו בעיניים של בן אדם שאתה רואה שהוא בא מכל הלב ורוצה רק לעשות טוב. והאמת- שזה היה בדיוק ככה. הוא ביצע את כל השיפוץ בצורה מדויקת ואפילו החזיר לנו את הבית במצב טוב יותר ממקודם".

עיסא שיפוצים. יח"צ,
עיסא שיפוצים/יח"צ

רגע לפני סיום, שאלנו את עיסא מהו הדבר שחשוב לו בעבודה: "אני מאוד מקפיד על ליצור עבודה איכותית שעונה על הצורך של הלקוח ובזמן שהוא ביקש אותה. מעבר לזה, הסגנון של השיפוצים שלנו הוא לא דבר שרואים בכל בית. אני משקיע וחושב על פתרונות ודרכים להפוך את השיפוץ למוצלח יותר וזה משמח אותי שאנשים סומכים עלינו שנעשה את הכי טוב שאנחנו יודעים".

"עיסא שיפוצים"

טלפון להזמנות: 0537146198

אתר

בשיתוף עיסא שיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully