וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ecosky: מערכות הצללה דינמיות

בשיתוף Ecosky

9.11.2020 / 11:56

כיום, יש מגוון רחב של פתרונות הצללה. כל שנותר לכם הוא רק לבחור את המועדף. עם זאת, מומלץ להיעזר בחברה עתירת ניסיון שמספקת שרותי הצללה מקצועיים. אחת החברות המובילות בענף הינה Ecosky, אשר באמתחתה מעל ל30 שנות ניסיון, מעניקה מבחר פתרונות הצללה לבית ולעסק

פרגולה קבועה אקוסקיי. יח"צ,
פרגולה קבועה אקוסקיי/יח"צ

Ecosky מתמחה במתן מענה מקצועי ויעיל להגנה מפני השמש ואף מגשמים - הגנה מושלמת מפגעי מזג האוויר לבית או לעסק. Ecosky מייצרת, משווקת ומתקינה פתרונות הצללה דינמיים מכל הסוגים כגון פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות, סוככים, סגירות חורף ומערכות הצללה שונות. ב"אקוסקיי" מתאימים במיוחד עבור לקוחותיהם את פתרונות ההצללה לפי הצורך והתנאים בשטח. כמו כן, בחברה מפתחים ומייצרים פרופילים ופטנטים ייחודיים המהווים את חוד החנית של מוצרי ההצללה בישראל.

בחברה מציעים שלל פתרונות הצללה באמצעות היצע רחב, בהתאם לטיב השטח והתקציב. ניתן לבחור את המוצר הטוב ביותר והפרקטי ביותר למטרה שלכם.

בין פתרונות ההצללה שמציעים בחברה ישנה פרגולה קבועה בעלת שלבי הצללה בלעדיים שיוצרו ותוכננו ליצירת אפקט הצללה אידיאלי תוך שמירה על מראה אסתטי, מודרני ונקי. הפרגולה מספקת הצללה קבועה, מעניקה אטימות מלאה למים בלי לפגוע בכניסת האור והיא מגינה מפני קרני UV. פתרון נוסף המיוצר על ידי החברה הינו פרגולת אלומיניום חשמלית בעלת שלבי הצללה הניתנים לכיוון חשמלית או ידנית. הפרגולה מספקת גמישות מלאה בשליטה על האור ובקרת מזג האוויר הנחוצה למרפסת, וכל זאת באמצעות לחיצה אחת על כפתור, באמצעותו ניתן לשלוט באפקט ההצללה הרצוי.

פרגולה חשמלית. יח"צ,
פרגולה חשמלית/יח"צ

בנוסף, בחברה מתמחים בייבוא והתקנת פרגולה חשמלית נאספת. הפרגולה נאספת חשמלית וכך ניתן לשלוט בהצללה הנדרשת, הפרגולה מספקת פונקציונליות החל מסגירה מלאה ואטומה ועד פתיחה מלאה. הערך המוסף של הפרגולה הנאספת הינו היכולת להפוך מרפסת לאטומה לחלוטין, ובעת הצורך להרוויחה עם פתיחה מלאה בלחיצת כפתור אחת. כמו כן, על מנת ליצור פתרון הצללה עיצובי, ניתן להוסיף לפרגולה תאורת LED מובנת בתוך הפרופילים המספקת אווירה ייחודית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פרגולה נאספת. יח"צ,
פרגולה נאספת/יח"צ

פתרון נוסף הינו זכוכית נאספת. מדובר באחד מהחידושים הייחודיים ביותר בענף, המספק פתרון נהדר למעוניינים בפתרון גמיש לכל עונות השנה באמצעות סגירת מלאה עם מקסימום זכוכית ומינימום אלומיניום יחד עם אפשרות לפתיחה מלאה. הזכוכית הנאספת מספקת הגנה מגשמים, רוחות ואבק ואף קלה מאוד לניקוי.

הייחודיות של ''אקוסקיי'' טמונה בכך שבחברה מבצעים את כל מוצרי ההצללה בהתאמה אישית עבור הלקוח, מתוך השאיפה להעניק לכל לקוח את פתרון ההצללה שמתאים במיוחד עבורו. תהליך התאמת פתרון ההצללה המתאים מתחיל כבר בשיחת ייעוץ, לאחריה מתגבשת תכנית עבודה בהתאם לצרכים ולרצונות הלקוחות, ולאחר אישורה מתבצעת התקנה מקצועית ובטיחותית.

בחברה מעניקים אחריות מלאה עד 5 שנים מיום ההתקנה, ומספקים שירותי תיקונים מקצועיים עבור לקוחותיהם.

בשיחה עם עומרי, מנהל החברה, הוא מדגיש כי "אקוסקיי'' חרטה על דגלה את נושא איכות המוצרים "הדבר החשוב ביותר בעיני הוא לתת ללקוח מענה מקצועי מספק בהגנה מפני מזג האוויר בחורף ובקיץ. אנחנו הצבנו לעצמנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מתוך מטרה להעניק ללקוחותינו את חוד החנית של פתרונות ההצללה הקיימים."

בפתרונות הצללה חשוב מאוד להפקיד שאיכות המוצר תהיה ללא פשרות, ושהמוצר אותו אתם רוכשים יתאים לעיצוב הבית או הגינה שלכם. בשל חשיבות העניין, חשוב להתייעץ עם חברה עתירת ניסיון ובעלת מוניטין, שמספקת אחריות מלאה למוצריה.

Ecosky

ליצירת קשר חייגו *5429 או 077-2308787

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Ecosky
  • עוד באותו נושא:
  • פרגולות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully