וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים או מוכרים דירה? רק עם לוטוס נדל''ן

בשיתוף לוטוס נדל"ן

8.11.2020 / 17:20

סוכנות הנדל"ן לוטוס נדל"ן מתמחה בשוק הנדל"ן הערני של הרצלייה ומעניקה שירות בכל מגוון הנושאים בעיר - מדירות להשכרה ועד ייעוץ ליזמים ולהתחדשות עירונית

לוטוס נדל"ן. יח"צ,
לוטוס נדל"ן/יח"צ

אזור המרכז הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן ואזרחים רבים אשר רוצים לשדרג את איכות החיים שלהם. אפשר למצוא בו לא מעט דירות למכירה, חלקן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה. אין ספק כי למרות משבר הקורונה, שוק הנדל"ן בעלייה. אמנם המשבר לא פסח עליו, אבל אם תהיו עקביים תגלו שהוא טומן בחובו הזדמנויות חדשות.

הכירו את לוטוס נדל''ן, מומחים בכל הקשור לתחום הנדל''ן בעיר הרצליה, כך שאם חלקכם מנסים כבר תקופה למכור את הבית - אפשר להרגע, הגעתם לכתובת הנכונה. למרות העובדה כי מכירת הבית היא תהליך אמוציונאלי מאד שכרוך במאמץ רב, זמן וידע, רובנו יוצאים אליו בלי לדעת מהם הדגשים הנכונים ומה יכול לייצר לנו כמה שיותר לקוחות רלבנטיים, שבסופו של דבר יקנו את הנכס. בעזרתם האדיבה של אנשי לוטוס נדל''ן, הדרך למכירת או קניית הדירה תהיה פשוטה יותר.

משרד התיווך בהרצליה אחראי על שיווק של לא מעט פרויקטים בעיר כאשר חמישה סוכנים נמצאים בצוות של לוטוס. לנה חרפקובסקי - מומחית בשיווק פרויקטים וייעוץ ליזמי נדל''ן - עוסקת בפרויקטים של התחדשות עירונית. סבטלנה ברוורמן ואבי דלח - עיקר עבודתם היא ייעוץ ושיווק של נכסים יד 2. שון חרפקובסקי ושמוליק מיכאלי - שני סוכנים נוספים אשר עוסקים בדירות להשכרה.

לוטוס נדל"ן. יח"צ,
לוטוס נדל"ן/יח"צ

כל סוכני לוטוס נדל''ן יכולים להתגאות בוותק של שנים רבות בתחום. כולם גרים בהרצליה ועובדים בשטחה. בנוסף, הם עברו ועוברים הרבה הכשרות, לצד קורסים, על מנת לחזק את הידע שלהם. המשרד מעניק ידע רב, ניסיון, שירותים וכלים בנוגע לשוק ומודע לכל מה שקורה בו: החל מאיזה ביקושים יש בכל אזור, פלחי השוק המבוקשים, רף הביקושים בכל רחוב ועד ידע שמשפיע על שיווק פרויקטים. בשיחה שערכנו עם נציג המשרד הוא אמר: "אנו עובדים באזור הרצליה ומכירים את הסביבה. אנו מתמחים במו''מ, ביכולת מכירת הנכס, סגירת העסקה ועוד. כמו כן השיווק מאד מתקדם, בכל האפיקים, מגוגל ועד קמפיינים בפייסבוק - שיווק ברמה הגבוהה ביותר''.

לזכות לוטוס נדל''ן עומד הנתון הגבוה של הרבה מאד עסקאות נדל''ן בעיר. על כך אמר נציג החברה: "מכל עסקה אנחנו לומדים משהו, אין עסקה שהיא דומה לשנייה. קו העבודה שלנו הוא עם צד אחד בעסקה, בין אם המוכר או הקונה. אנו עובדים בצורה בלעדית עם קונים ומוכרים''.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

איך זה בא לידי ביטוי?

"בכך שלקוח נותן בנו את האמון שלו, הוא יכול לקבל מאיתנו תוצאות הרבה יותר טובות בסוף התהליך. הדגש שלנו הוא שלקוח מרוצה ימשיך לעבוד איתנו, מאחר ואנחנו נשמח שהוא ימליץ גם למכרים שלו. רוב המוניטין שלנו עובד על לקוחות מומלצים. אנחנו רוצים שכל לקוח יהיה שגריר וימליץ עלינו. גם אחרי שעסקה נסגרת, אנחנו שומרים על קשר עם לקוחות, לאורך שנים".

מוכרים דירה? קבלו טיפ מנצח

במרוצת השנים לוטוס נדל''ן סגרו עשרות עסקאות מוצלחות מסוגים שונים בעולם הנדל''ן, החל מעסקאות תיווך ועד לרמת ליווי עסקאות מורכבות. אין ספק כי בלוטוס נדל''ן עובדים בשיטה אשר מטיבה עימם, כך שאתם צריכים לסמוך עליהם שהם יעשו את העבודה הכי טובה עבורכם. אחת הלקוחות אמרה: ''לוטוס נדל''ן עזרו לנו עד מאד. היו שם אנשים ישרים ומקצוענים, הם ליוו אותנו לכל אורך התהליך ועזרו בכל דבר שהיינו צריכים, ידעו לפתור כל בעיה בקלות ובנעימות, מהדבר הכי קטן ועד קשיים שתמיד צצים במהלך כל עסקה, אפילו אחרי שהעסקה כבר הושלמה. כל התקופה היינו בראש שקט ורגוע, ידענו שאפשר לסמוך עליהם. ברור לנו שבלי עזרתם הרבה לא היינו מצליחים לסיים את התהליך באופן מוצלח כפי שבסופו של דבר היה. המסירות, הזמינות, הידע הרב והניסיון שלהם הוכיחו את עצמם והובילו לתוצאות, קיבלנו המון טיפים מעניינים על תחום הנדל"ן. אנחנו בטוחים שנעזר בשירותיהם גם בעסקה הבאה".

לסיום ביקש נציג לוטוס לתת טיפ לגולשים בנושא: "אנשים שחושבים למכור נכס צריכים להבין מה בדיוק הם מוכרים. החל מבדיקות משפטיות על הנכס ואיך הוא משפיע על שוויו, סימולציות מיסוי, הבנת שווי הנכס מבחינת השוק כיום. מה הרף התחתון, העליון, איזה מחיר שיווק נכון לבקש על הבית ועוד בדיקות נוספות לפני מכירה".

טלפון המשרד 09-8905255

רחוב: בילינסון 1, הרצליה

מייל: avi.dalah1@gmail.com

אבי דלח 054-5486229

אתר

דף עסקי בפייסבוק

סבטה ברוורמן 054-2575068

דף עסקי בפייסבוק

לנה חרפקובסקי 054-6695807

דף המשרד

לאתר

בשיתוף לוטוס נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully