וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובי מרכז הצעצועים - חווית קנייה שטרם הכרתם

בשיתוף טובי מרכז הצעצועים

11.11.2020 / 11:20

מי מאיתנו לא מכיר את הרגע בו הוא צריך לקנות מתנה לילדים מהגן או הבית ספר? ניר טובי, מבעלי החנות "טובי מרכז הצעצועים והבלונים" מספר על הטרנדים החדשים בעולם המתנות

טובי צעצועים/אולפן הנבחרים

צעצועים ומוצרי פנאי ויצירה, הם סוג של אמנות. המגוון, החידושים בתחום,הפריסה לקהלים מגוונים, התאמה לגילאים, העדפות, בנים או בנות, הכל מהכל. עולם ומלואו. כשמשוחחים על כך עם ניר טובי, בעל חנות הצעצועים, המתנות, מכשירי הכתיבה והבלונים "טובי מרכז הצעצועים והבלונים" (שממוקמת ברחוב רוטשילד 114 בראשל"צ) - מרגישים בהתלהבות ובאהבתו האמיתית לתחום, גם 14 שנה לאחר הקמת החנות. כאילו נפתחה רק אתמול. גם לקוחותיו הרבים מרגישים כך, אך על כך נרחיב בהמשך.

הכל החל כשאביו של ניר, אבי טובי, הקים לפני 21 שנה את החנות הראשונה בסוקולוב 108 בחולון. ניר ממש גדל בחנות, למד להשתלב בענף, להבין שיש לו גישה לאנשים ובעיקר שהוא אוהב את המקצוע בו החל את דרכו. בשנת 2007 יצא ניר לדרך עצמאית ופתח סניף נוסף של המותג "טובי מרכז הצעצועים" בראשון לציון. משם התפתח עם העסק ולפני כשנתיים אף הרחיב אותו משמעותית לפי שלוש מגודלו המקורי. כיום מדובר בחנות גדולה ומרשימה המתפרסת על פני שתי קומות - 120 מ"ר כל אחת.

מה ניתן למצוא אצלך בחנות?

"מדובר במבחר עצום. הכל מהכל לתרבות הפנאי, הן לילדים והן למבוגרים. צעצועים, בובות פרווה ודברי פופ, מחלקת מכשירי כתיבה, ניפוחי בלונים, משחקי קופסה, משחקים דידקטיים, מוצרי הרכבות, בובות פופ, מחלקה של פסלי MARVEL ו DC -(גיבורי על ודמויות מסרטים), דגמי מכוניות מיניאטוריות, ציוד ספורט (בעקבות הקורונה) כמו שקי אגרוף, משקולות, גומיות לאימון, בוסו (דומה לכדור פילאטיס), כדורי פילאטיס, מזרני פילאטיס, שולחנות פינג פונג מקצועיים ועוד ועוד.
"בנוסף תמצאו אצלנו גם ציוד לגני ילדים והזמנות למוסדות, הכולל בין השאר בצקים, ציוד מתכלה, מוצרי בצק, דבקים, חול קינטי, יצירות, משחקי פיתוח, משחקי קופסא, משחקי חברה וכיו"ב. בשורה התחתונה, אנו משתדלים לקלוע לכל המגזרים, הגילאים וענפי הפנאי".

מה מייחד את החנות שלך?

90" אחוז מהלקוחות שלנו הם לקוחות קבועים, כשהחדשים שמגיעים אלינו מצטרפים תוך זמן קצר לקבועים. הלקוחות מרגישים אצלנו בבית, גם בחנות וגם באתר האינטרנט. גם אחרי הזמנה מקוונת אנו מקפידים להתקשר / לשלוח הודעה ללקוח ולתת לו חווית קניה גם בטלפון, עד כמה שרק אפשר. לא מעניין אותנו אם אותו לקוח רוכש משהו בשקל או 1,000 שקלים, העיקר שייהנה, שייחרט בו זכרון טוב מאיתנו ושיחזור בהמשך. יחס אישי שהוכיח את עצמו לאורך השנים. יש אפילו לקוחות שמגיעים, שותים כאן קפה, מבקרים ולא קונים דבר. והכל בסדר מבחינתנו. חוויה אמיתית של
משפחתיות".

עד כמה השירות תופס אצלכם חלק מרכזי?

"השירות הוא הלב של החנות שלנו, גלגל ההנעה של העסק. יותר חשוב ממכירת המוצר ויותר חשוב מהכל. לתת שירות טוב, תומך ואוהב לכל לקוח אשר מגיע אלינו, זה מעל הכל בשבילנו. באותה מידה כיף שאנשים יודעים להעריך ומפרגנים לנו בכל המדיות האפשריות. החנות שלנו מומלצת בכל הפלטפורמות האינטרנטיות (גוגל, פייסבוק, איזי). הרבה לקוחות עוקבים וממליצים. המנטרה שלנו: לא למכור מוצר אלא שירות וחוויית קניה".

ואכן, מבט חטוף בתגובות הלקוחות באתר החנות ובפייסבוק, משקף את ההוקרה שחשים אותם לקוחות כלפי "טובי מרכז הצעצועים והבלונים". לדוגמה, לקוח בשם ישראל כתב בגוגל: "יחס ואכפתיות כלפי קונים. ההכוונה, היחס החם, ממש מגניב. אתה חוזר הביתה שמח כאילו זכית בלוטו. שפו לאנשים שם, ממליץ לכולם, אפילו רק כדי לקנות בלון קטן לילד".

לקוח נוסף בשם זיו: "החנות הכי טובה לצעצועים ומתנות לילדים שיש. מגוון המוצרים עצום והמחירים מצוינים. כל אלו מתגמדים בהשוואה לחוויית השירות והקניה. כל העובדים מדהימים, אדיבים, שירותיים ויעזרו בכל שתצטרכו. מרגע שאתה נכנס לחנות, אתה מרגיש כמו חבר ולא כמו לקוח פוטנציאלי. כל בקשה תיענה בחיוך ועזרה אמיתית, גם אם לא קנית כלום. פשוט אנשים ששמחים לעזור. כיף באמת, תודה לכל העובדים וניר המדהים. אין כמוכם".
לקוח נוסף בשם ליאור הוסיף: "שירות אדיב ותמיד עם חיוך. תענוג לבוא לכאן בכל פעם. יש הכל. מגיל 12 אני הולך לחנות הזו ואני כבר בן 23".

מהם הלהיטים כרגע בחנות?

"בגזרת הבנות - בובות LOL (לול) RAINBOCORNS (ריינבוקורן) HATCHIMALS (האצ'ימלס). כל אלו הן בובות של דמויות לאיסוף, שחלקן אינטראקטיביות וחלקן מניעות לפעולה של החלפת אביזרים לבובות. מעבר לכך, משחקי קופסה של משפחת ספיר (משחק לוח חברתי), מוצרי יצירה לבנות הכוללים ערכות להכנת סבונים, ציפורניים, קעקועים, בובות יצירה "אושי" ועוד ועוד.
בגזרת הבנים; דמויות כוח של MARVEL ו DC - (גיבורי על), וכמובן מותג העל דיסני. לצידם הולך חזק גם משחקי חצר כמו שערי כדורגל, מתקני סל של כדורסל, דמויות של סדרות כמו כוח פיג'יי, מפרץ ההרפתקאות, מטוסי על, כמו גם משחקי קופסה ופאזלים.
לצד כל אלו ישנם להיטים גם בגזרת המשחקים למבוגרים, כמו 'המתיישבים של קטאן', 'שם קוד', 'דיקסיט', 'טיקט טו רייד', כמו גם מונופול לכל סוגיו, רמי קוביות, וכמובן פאזלים".

מה עם תקופת הקורונה?

"תקופת הקורונה הובילה אותנו לכמה תובנות. בסוף מרץ, בעקבות סגר הקורונה הראשון והחשש שהנגיף הזה הולך להישאר איתנו עוד זמן רב, החלטתי להקים אתר אינטרנט שיעזור לנו להציג ולמכור את המוצרים שלנו גם ללא קשר פיזי בחנות. בחודש מאי עלינו עם האתר לאוויר. שמו "toystubi". במשך כל תקופת הסגר היינו מצלמים לאנשים מוצרים ושולחים אליהם בוואטסאפ, לפי בקשות ספציפיות. גלריות תמונות או וידאו, ממוקדים לבקשת הלקוח. מאז, התפתחנו לאתר המכיל אלפי פריטים והוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחנות ומסייע לנו להפיץ את המוצרים שלנו גם בפריסה ארצית. אנו מקיימים משלוחים לכל חלקי הארץ, אפילו בחינם מסכום מסוים ומעלה, באמצעות חברת שילוח".

מבצעים?

"מידי חודש אנו מעלים חמישה מוצרים באתר, בהנחות משמעותיות. תמיד מעודכנים במוצרים החדשים ביותר ומדי תקופה עושים מבצעים לטובת הלקוח, כדי שיהיה מעניין וכיף להיכנס לאתר שלנו בכל פעם מחדש".

מהי תפיסת עולמך בהקשר לעסק?

"אנו מוכרים שירות, לא מוכרים מוצר".



077-5356001


אינסטגרם

פייסבוק

אתר

mailto:Tubi.toys123@gmail.com

בשיתוף טובי מרכז הצעצועים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully