וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה עיצובית: המעצבת נורית גפן זוכה להכרה בינלאומית

בשיתוף נורית גפן

8.11.2020 / 15:58

למעלה מ-20 שנים שנורית גפן מעצבת את דירות היוקרה ואת חללי המשרדים המרשימים בישראל. בשנה האחרונה נורית זכתה להכרה בינלאומית סוחפת בקבלת פרסים בתחרויות עיצוב מובילות ובפרסומים במגזינים הנחשבים ביותר בעולם העיצוב. לנוכח ההישגים, יצאנו להכיר את נורית

נורית גפן. יהודית הופמן מג'ר,
נורית גפן/יהודית הופמן מג'ר

הסיפור של נורית גפן בעולם העיצוב התחיל לפני עשרים שנים. גפן הייתה עורכת דין לענייני נדל''ן בעלת משרד מצליח. במהלך בניית ביתה, גפן נשאבה לתהליך ומכרה את משרד עורכי הדין בבעלותה. לאחר שסיימה בהצלחה תואר שני במנהל עסקים, בתכנית הבינלאומית של אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת נורתווסטרן בשיקגו, התשוקה לעולם העיצוב נותרה בה והיא המשיכה ללימודי עיצוב פנים.

השאר היסטוריה. לאורך השנים נורית עיצבה, תכננה וניהלה פרויקטים רבים שהציבו אותה בצמרת של מעצבי הפנים בישראל. נורית מתמחה בתכנון ועיצוב דירות יוקרה, פנטהאוזים, בתים פרטיים, משרדים וחללים מסחריים, תוך שהיא משלבת את כישוריה המקצועיים יחד עם יכולות ניהול ומנצחת בכישרון רב על צוותי הביצוע.

משרדי חברת HOUZZ בתל אביב, זוכה פרס  A'DESIGN AWARD & COMPETITION. כפיר זיו,
משרדי חברת HOUZZ בתל אביב, זוכה פרס A'DESIGN AWARD & COMPETITION/כפיר זיו

הייחודיות של נורית כמעצבת טמונה בשילוב סגנונות עיצוב, ויכולתה ליצוק חום ותחושת ביתיות בקווים מודרניסטים. נורית מעורבת בכל שלבי הפרויקט, החל משלב התכנון ועד לאחרון פרטי העיצוב, על מנת להפוך אותו למרחב האופטימלי עבור לקוחותיה. נורית דואגת להכיר מקרוב את הלקוחות והתנהלותם בבית המגורים או בחלל העבודה. ההיכרות והדיאלוג שנוצרים מאפשרים לנורית להבין את זרימת החיים הטבעית של הלקוחות, לשמר ולהעצים אותה באמצעות עיצוב סביבת חייהם האישית או העסקית המתאימה לכל אחד מהם. עיצוב שישדרג את איכות החיים מבחינה ויזואלית ופונקציונלית כאחד.

"לעיצוב צריך להתווסף ערך מוסף, ייחודיות ומקוריות שלא ניתן למצוא בבתים של אחרים", היא מספרת. "ואת האקס פקטור הזה אני מתאימה לכל לקוח בפרויקט המיוחד רק לו. העבודה מחייבת אותי לצלול לעולם המושגים והערכים של הלקוחות, להכיר אותם ולהוסיף להם רבדים עיצוביים שיטיבו את חייהם, ויעניקו להם מימד של יופי נוחות והנאה יומיומים."

המעורבות הדקדקנית והמחויבות האישית לכל פרויקט, הם אולי סוד ההצלחה שהובילה את גפן להכרה הבינלאומית לה היא זוכה בשנים האחרונות.

בתחרות שנערכה באיטליה ביולי 2019, A'DESIGN AWARD & COMPETITION, זכתה נורית בפרס על עיצוב המשרדים של HOUZZ, פלטפורמת העיצוב המובילה בעולם. המשרדים התל אביבים שעיצבה נורית הם אחד מעשרת משרדי החברה ברחבי עולם. הייחודיות, התעוזה והאיכות המרשימה של העיצוב הובילה את שופטי התחרות לבחור בפרויקט כזוכה בתחרות היוקרתית.

לפני כחודש, בהכרזה חגיגית של תחרות העיצוב המובילה בעולם, מטעם מגזין Dezzen לשנת 2020, התבשרה נורית כי פרויקט יוקרתי שעיצבה, זכה להיכלל בין 25 הפרויקטים הנבחרים בקטגורית House interior. הבית, שעלה לשלב הגמר המכובד, פורסם במגזינים המובילים באירופה, מתאפיין בייחודיות ובחשיבה עיצובית הניכרים בכל פרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בחירת הפרויקט לשלב הגמר בתחרות של מגזין Dezzen. עודד סמדר,
בחירת הפרויקט לשלב הגמר בתחרות של מגזין Dezzen/עודד סמדר

מבט על גלריית התמונות של הבית הזוכה, מגלה פרויקט מרשים ויפיפה שאינו חושף את הספור העומד מאחוריו.

חלל המגורים בבית שזכה לפרסום חוצה גבולות. עודד סמדר,
חלל המגורים בבית שזכה לפרסום חוצה גבולות/עודד סמדר

נורית מספרת כי בפרויקט המדובר נדרשה חשיבה עיצובית מיוחדת "בעלת הבית סובלת מנזק עצבי וכאבים עזים שמרתקים אותה למיטה במשך רוב שעות היממה. הבית עוצב באופן שיאפשר נגישות מקסימאלית מבלי שהדבר יראה או יורגש. חדר ההורים, שם שוהה אם המשפחה ברוב שעות היום במיטתה, תוכנן כסוויטה רחבת ידיים בה רהוט סלוני ומטבחון אלגנטי. כל פינה בחלל תוכננה לחוויית שהיה נעימה. הסוויטה עטופה בווילונות רכים ושטיח מרהיב בתוספת גופי תאורה יוקרתיים, הכי רחוק מתחושה של שעשויה להתלוות לביקור חולים. ויטרינות הענק ביחידת ההורים, מקנות לאם קשר עין עם המתרחש בחלל הציבורי, ומאפשרות לנוף הגינה הפורחת להיות חלק מהמרחב . בפטיו המחבר בין האגף הציבורי לסוויטת ההורים פינת ישיבה על גבי שטיח מיועד לחוץ וטלוויזיה מוגנת מים והכול כדי לגוון ולהרחיב את סביבת חייה של האם ולאפשר לבני הבית לנהל חיי משפחה יחדיו."

סוויטת ההורים עוצבה לתת מענה לצרכים מיוחדים. עודד סמדר,
סוויטת ההורים עוצבה לתת מענה לצרכים מיוחדים/עודד סמדר

הזכייה בפרסים בתחרויות הבינלאומיות וההערכה העולמית לה היא זוכה, מציבה את נורית בשורה אחת יחד עם מעצבים מובילים בארץ ובעולם.

בשיחה שערכנו איתה, נורית משתפת אותנו בחזון שמוביל להכרה העולמית לה זוכים הפרויקטים אותם היא מתכננת ומעצבת. "כל פרויקט הוא יציאה למסע של חיפוש. עיצוב נכון מבחינתי הוא עיצוב לא מקובע ולא מושפע מאופנות חולפות. התקשורת המיטבית שאני מפתחת עם לקוחותיי מאפשרת לי להכיר אותם בצורה הטובה ביותר לפני שאני ניגשת לתכנן את הפרויקט. חשובה לי החשיבה לטווח ארוך, מתוך מטרה שהחלל המעוצב יתאים לדייריו ויאפשר להם ליהנות ולהתרגש ממנו שנים ארוכות."

כאשר ביקשנו מנורית את ''טיפ הזהב'' שלה בתחום העיצוב, הופתענו לשמוע כי הפרפקציוניסטיות המאפיינת אותה בעבודתה נותנת את אותותיה גם כאן "טיפים הם קיצורי דרך, ואצלי אין להם מקום. כל פרויקט הוא תוצאה של דיאלוג מעמיק ועבודה מדויקת. זאת דרך העבודה שלי, המובילה לבית או למשרד ייחודיים שאין דומה להם ושמתאימים במדויק ללקוח עבורו נוצר. בעולם שמרבה להתעסק בטרנדים חולפים, המעצבת נורית גפן מבקשת להוסיף עומק, ייחודיות וחשיבה מוקפדת על כל פרט ופרט. גאווה עיצובית עולמית.

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נורית גפן
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully