וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון רחמים - עיצוב שיער בחוויה מהטבע

בשיתוף סטודיו לירון רחמים

8.11.2020 / 15:02

כדי להיות אישה חזקה, את צריכה להרגיש חזקה מבפנים. פגשנו את לירון, בעלת סטודיו לעיצוב שיער והחלקות שמצאה את הדרך לגרום לנשים רבות להרגיש חזקות ובטוחות בעצמן. עם ניסיון עשיר בתחום השיער וטיפוח האישה הצליחה לירון ליצור עסק מצליח שמעניק חוויה טבעית ומלאה בצבע

סטודיו לירון רחמים. יח"צ,
סטודיו לירון רחמים/יח"צ

סטודיו "לירון רחמים" הוקם לפני כ-4 שנים במושב גילת שבדרום לפני גיוסה לשירות צבאי. עם הרבה התרגשות ותמיכה מהסביבה הקרובה, יצאה לירון לדרך חדשה בתחום טיפוח האישה והחלקות שיער: "את האמת שהגעתי אל התחום ממש במקריות. אמא שלי למדה את התחום בעבר ופשוט העניקה לי אותו במתנה אחרי שסיימה ללמוד אותו. תמיד ידעתי שאני אהיה עצמאית, רק לא ידעתי באיזה תחום. החיבור היה מיידי והבנתי שאני הולכת על זה בכל הכוח".

לאחר שסיימה את ההכשרות המקצועיות בתחום ואת ההשתלמויות בעיצוב השיער וקורס איפור מקצועי אצל ירין שחף, החלה לירון לבצע בסטודיו שלה מגוון טיפולי שיער לנשים- החלקות שיער והחלקות משקמות, איפור כלות ערב ותסרוקות. את העיצוב המיוחד של הסטודיו והאווירה שיצרה במקום, עיצבה לירון בהשראת טיול שעשתה בתאילנד :"אני מביאה את כל הקונספט הטרופי לסטודיו שלי בארץ. טסתי לפני כמה שנים לתאילנד ומאוד התחברתי ליער לעצים וכל חווית ה-ג'ונגל שיש שם. זו תחושה נעימה ומרגיעה שרציתי ליצור כאן בסטודיו. אפשר להגיד שמחכה הפתעה מאוד גדולה למי שעדיין לא הגיעה אליי וכמובן שיש לי עוד הרבה תוכניות להמשך".

סטודיו לירון רחמים. יח"צ,
סטודיו לירון רחמים/יח"צ

אל הסטודיו מגיעות נשים מכל רחבי הארץ, דבר אשר גורם ללירון לשמוח על כך במיוחד ולהעריך את אותן הנערות והנשים שמגיעות אל הדרום המרוחק במטרה לקבל טיפול שיער בסטודיו שלה. "לשמחתי מגיעות לכאן בנות ונשים שיש להן מודעות לטיפוח והן אוהבות את זה. יש ילדות בנות 8 שמגיעות אחרי שראו החלקות שפרסמתי באינסטגרם והן נהנות לעקוב אחרי התכנים שלי- זה מרגש!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטודיו לירון רחמים. יח"צ,
סטודיו לירון רחמים/יח"צ

ביקרנו בסטודיו של לירון במהלך יום עבודה כשהיא מתפנה אלינו בין לקוחה ללקוחה- בכל זאת, מדובר על יום עבודה והיא מחויבת ב-100 אחוז לבנות שקבעו תור. שמנו לב לאווירה הייחודית שמצליחה לירון ליצור במקום ובמיוחד ליחס האישי שהיא מעניקה לכל לקוחה שמגיעה: "הלקוחות הן חברות שלי. אני מעריכה אותן על זה שהן מגיעות לכאן, לוקחות כמה שעות הפסקה מיום עבודה- זה בכלל לא מובן מאליו ואני משתדלת להעניק להן את הטיפול הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר שלא יעכב אותן בהמשך היום שלהן".

סטודיו לירון רחמים. יח"צ,
סטודיו לירון רחמים/יח"צ

לצד השירות המיוחד שמעניקה, בחרה לירון להביא בשורה לעולם טיפוח השיער וההחלקות בכל הנוגע למחיר: "כל ההחלקות שאני מבצעת בסטודיו הם במחירים מאוד נוחים ומתחשבים. אני מאמינה שטיפוח זה דבר שהוא הכרחי, זה הנפש שלנו. מהניסיון שצברתי הבנתי שלכל אישה מגיעה הזכות להיות מטופחת ולהרגיש יפה. כסף- לא צריך להיות שיקול מרכזי בעניין ולצערי המון מקומות הופכים אותו לכזה. לכן, בחרתי בדרך שונה".

ביקשנו מלירון לספר לנו על העשייה שלה ואילו טיפולים היא מעניקה לבנות : "חלק מאוד מרכזי מהיום שלי זה החלקות שיער. המודעות לחשיבות בטיפוח השיער ובשמירה עליו עלתה מאוד בשנים האחרונות ולכן החלטתי לקחת את תחום ההחלקות צעד אחד קדימה. למעשה אני מבצעת את כל סוגי ההחלקות שמותאמות לכל סוגי השיער. כל ההחלקות הן החלקות משקמות אשר שומרות על השיער ומעניקות לו מראה בריא לאורך זמן". מעבר לטיפולי השיער וההחלקות, לירון מבצעת איפור כלות ותסרוקות לאירועים.

סטודיו לירון רחמים. יח"צ,
סטודיו לירון רחמים/יח"צ

אחד הטיפים שקיבלנו מלירון בכל הנוגע לטיפוח ושמירה על השיער הוא : "להפסיק לגעת בפן ובמחליקי שיער! יש כל כך הרבה אלטרנטיבות אחרות שגורמות לשיער להראות מדהים ושומרות עליו ועל העיצוב שלו לאורך של 7-8 חודשים. אני קוראת מפה לכל אישה שהשיער שלה חשוב לה, לברר ולשאול איזה שמפו ואיזו מסכה מתאימים לשיער שלה, אחרת- זה פשוט פוגע וזה משפיע על השיער בעתיד".

טרנד מרכזי בעולם השיער והטיפוח הוא ערכות טיפוח אישיות לשיער. לאחרונה, פיתחה לירון יחד עם מפעלי טיפוח בארץ "קיט" שיער שיצרה באופן אישי ומותאם לסוגי ההחלקות והשיער בהן היא מטפלת בסטודיו: "בכל הנוגע להחלקות, חשוב להבין ששגרת טיפוח נכונה היא חשובה מאוד לאחר החלקה. לצורך זה, החלטתי לייצר קיט מיוחד לשיער שירכז את כל המוצרים החשובים שיסייעו לבנות לשמור על תוצאות ההחלקה לאורך זמן". הערכה הייחודית צפויה לצאת אל השוק בחודשים הקרובים ותכלול שמפו, מסיכה, סרום ובושם שיער המתאימים לכל סוגי השיער.

משבר הקורונה המתמשך אילץ גם את לירון לבצע התאמות ושינויים בעסק שלה: "בהתחלה זה היה מאוד מבלבל ולא ידעתי מה לעשות. מהר מאוד הבנתי שזו תקופה ואני צריכה להתנהל בה באופן חכם. התחלתי לקחת את הכול בפרופורציה ולהפיק את המיטב. היום, אני יכולה להגיד שזה עשה לי מאוד טוב בפן המקצועי- חשבתי על המון דברים שאני רוצה לעשות ומכאן אני יוצאת מלאת מוטיבציה להמשיך לפתח ולקדם את העסק". בהתאם לדבריה של לירון ולדרך שבה היא פועלת בה כיום, נראה שהיא מתכננת ללקוחותיה בעתיד הלא רחוק עוד המון חידושים מפתיעים.

סטודיו לירון רחמים. יח"צ,
סטודיו לירון רחמים/יח"צ

שאלה אחרונה שהיינו חייבים לשאול את לירון היא מהו הדבר שהכי גורם לה להנאה בעשייה שלה :"אני מרגישה סיפוק אדיר בכל יום! כשבחורה לא מסתדרת עם השיער שלה וזה גוזל לה המון זמן בבוקר ומשפיע לה על התחושה במהלך היום- זה יכול להיות מאוד מתסכל. האושר של לשמוע אחרי הטיפול- אם זה חיילות או אימהות שאומרת שהשיער שלהן נראה מצוין ובריא כל יום מחדש- זה הכול בשבילי וזה מה שגורם לי להמשיך בעשייה. הידיעה שהצלחתי בידיים שלי להשפיע להן על החיים ועל האושר האמיתי שלהן".

"סטודיו לירון רחמים" מושב גילת דרור 335.

טלפון ליצירת קשר: 054-200-9927

אינסטגרם

בשיתוף סטודיו לירון רחמים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully