וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אמבולנס מאיר בע"מ משרתת את תושבי עפולה והעמקים כבר שלושה עשורים

בשיתוף אמבולנס מאיר

8.11.2020 / 14:20

כבר 30 שנה "אמבולנס מאיר" עושה עבודת קודש באזור עפולה והעמקים כאשר החברה מעניקה שירות אמבולנס פרטי עבור מטופלים סיעודיים, קשישים וכל מי שזקוק לעזרה ולפינוי מהיר ככל האפשר לבתי החולים

אמבולנס מאיר. יח"צ,
אמבולנס מאיר/יח"צ

מי שמפעיל את השירות המסור לאורך שלושה עשורים, טיפל באלפי חולים ופצועים ועדיין נמצא בשטח להגיש עזרה ראשונה הוא מאיר אלבז, בן 57. את תחילת הקריירה שלו עשה מאיר כנהג אמבולנס מטעם מד"א לאורך 5 שנים, לאחר מכן פנה לדרך עצמאית משלו והיה הראשון להנגיש את השירות הפרטי באזור זה של הארץ.

ביקשנו לשוחח עימו על מנת לשמוע על היתרונות של אמבולנס פרטי, על הדרך שמענו על הרגעים קשים בעבודה ועוד חוויות שצבר לאורך השנים.

אמבולנס מאיר. יח"צ,
אמבולנס מאיר/יח"צ

בשנים האחרונות שירות של אמבולנס פרטי הפך להיות לאופציה מועדפת על רבים בישראל, מאחר וזה מעניק מספר יתרונות משמעותיים על פני שימוש בשירותי הרפואה הממשלתיים, על אלו הסביר לנו מאיר אלבז: "שירות האמבולנס שלנו כולל ליווי צמוד של איש רפואה מקצועי כך שבמקרה ויש צורך רפואי תוך כדי הנסיעה, אנחנו יודעים להעניק את המענה הראשוני הקריטי. מעבר לזה, ניתן להיעזר בשירות שלנו על ידי הזמנה מראש של יום ושעה, בין אם מדובר בצורך העברה של חולים בין מוסדות שונים, הסעת קשישים לצרכים פרטיים ויש כאלו לא מעט וכל סיבה אחרת, אפילו לטיולים. בנוסף האמבולנס שלנו מאפשר הסעה של אדם שנעזר בכסא גלגלים וזקוק להגיע ממקום אחד לשני. כמובן יש גם את עניין המחיר, שלנו זול יותר מאשר אמבולנס של מד"א".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אמבולנס מאיר. יח"צ,
אמבולנס מאיר/יח"צ

למדנו כי באמבולנסים של חברת "אמבולנס מאיר בע"מ" ישנו ציוד רפואי מתקדם תקני ומאושר, בין היתר כסא חשמלי "זחל", זה נותן מענה לחולים שגרים בבנייני מגורים ללא מעלית ואינם יכולים לרדת או לעלות במדרגות ובנוסף שירותי מעלון לנכים.

החברה עוברת ביקורות פתע יזומות על ידי משרד הבריאות מספר פעמים בשנה ותמיד עומדת בכל התקנים.

אמבולנס מאיר. יח"צ,
אמבולנס מאיר/יח"צ

לקוחות שנעזרו בשירותים של חברת "אמבולנס מאיר בע"מ" מעידים כי השירות שקיבלו היה אישי, אדיב ומקצועי תוך כדי תשומת לב לפרטים הכי קטנים ורגישות מופלאה לצרכים של החולים ופצועים.

על הקושי בעבודה מאיר סיפר: "כולנו בני אדם ובאופן טבעי כאשר אני מגיע למקום של תאונת דרכים ורואה כיצד אנשים מתפתלים מכאבים וסובלים זה נוגע בי במקומות הכי רגישים. אבל במקצוע הזה צריך להיות עם עור של פיל ולדעת לחסום רגשות כדי לחשוב בבהירות ולפעול בדרך המהירה ביותר כדי להעביר פצועים לבתי החולים להמשך טיפול. מעבר לתאונות ידענו שנים קשות לאורך שנות ה 80' וה 90' כאשר היינו הראשונים להגיע ולסייע בזמן פיגועים, בעיקר בעפולה. אלו היו מחזות קשים במיוחד, זה נשאר חקוק בלב לכל החיים, אבל גם שם פעלנו כמו רובוטים, בלי להפגין רגשות כאלה ואחרים ופינינו את הפצועים תוך זמן קצר להמשך טיפול.

אמבולנס מאיר. יח"צ,
אמבולנס מאיר/יח"צ

"גם בפרשת רמדיה היינו הראשונים שהעברנו את התינוקות אל בתי החולים לאחר שהתברר כי ספגו פגיעה מוחית, אלו היו ימים קשים במיוחד, יש לי צמרמורת בגוף בכל פעם שנזכר בימים ההם מחדש".

לאורך השנים למאיר אלבז יצא לטפל גם באישים מפורסמים, אחד שנכנס לו ללב באופן מיוחד הוא מאיר הר ציון ז"ל: "את מאיר הר ציון היינו מסיעים לאורך מספר שנים לטיפולים שהיה צריך לעבור. זו היתה זכות עבורי להעניק שירות למלך הארץ, גיבור, הערצתי אותו. הוא היה 'מענטש' אמיתי, אישיות מופלאה והיינו אנחנו שגם ערכנו לו את טקס ההלוויה. וזה חלק מהיופי וקסם שיש בשירות של אמבולנס פרטי, כמו מאיר הר ציון אך גם רבים אחרים. ישנן משפחות הנעזרות בנו לאורך שנים וכתוצאה מזה נוצרו קשרי חברות לכל דבר.

אמבולנס מאיר. יח"צ,
אמבולנס מאיר/יח"צ

"השירות הפרטי הוא נוח יותר למי שזקוקים להסעה, האווירה יותר נעימה, מה גם שאנחנו מכירים את הצרכים של כל אחד כך שמראש יודעים כיצד לגשת, איך לגעת במטופל, איך להרים ולטפל בו בכל קריאה וצורך".

בנוסף חברת "אמבולנס מאיר" מעניקה מתן אבטחה רפואית, בין היתר למשחקי כדורגל, אירועים מוטוריים ובין היתר בימים אלו היא מאבטחת את ההפקה הגדולה של נינג'ה ישראל".

אמבולנס מאיר. יח"צ,
אמבולנס מאיר/יח"צ

לאור המצב הבריאותי הקשה שנוצר בעקבות מגפת הקורונה, חברת "אמבולנס מאיר" התגייסה למאבק והיא מסייעת בהעברת חולי קורונה בכל רחבי הארץ. השירות כולל בתוכו בידוד מלא באמבולנסים והקפדה על חיטוי יסודי לאחר כל נסיעה.

על התוכניות לעתיד מאיר סיפר: "אני מתכוון להרחיב את העסק, לפתוח מוקד מסודר וגדול בעפולה ולהמשיך לתת שירות מקצועי ולשרת את כל האוכלוסיה על הצד הטוב ביותר".

חברת "אמבולנס מאיר בע"מ" פעילים 24/7 לאורך כל ימות השבוע.


לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-521-4670

לאתר


לפייסבוק

בשיתוף אמבולנס מאיר
  • עוד באותו נושא:
  • אמבולנס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully