וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרובליידינג או מיקרושיידינג? אור וקנין, מומחית לעיצוב גבות, עושה לנו ניקיון בפנים

בשיתוף אור וקנין

8.11.2020 / 11:25

הגבה הדקה שכה מזוהה עם הניינטיז, פינתה את מקומה לגבה מלאה, טבעית וחשוב מכל - מחמיאה לפנים ולא מוכתבת ע"י טרנד חולף. מגשימת החלומות אור וקנין, מומחית איפור קבוע ומיקרובליידינג, שמה את הגבה במרכז עם טיפים להשגת את המראה הנחשק

אור וקנין. יח"צ,
אור וקנין/יח"צ

מערכת "הנבחרים" יצאה למחקר ומצאה שוק רווי באפשרויות. מאות פרסומים אונליין באינספור שיטות החל מאיפור קבוע, שיטה שהייתה נפוצה בעבר, פודרה ועד שיטות מתקדמות כמו מיקרובליידינג ועוד. פנינו לאור וקנין, מעצבת גבות מנוסה שמציעה את כל השיטות והטכניקות הכי עדכניות ואמינות, במטרה לספק לכל לקוחה את השיטה שהכי נכונה לסוג העור, למבנה הפנים ולצפיפות השערה שלה.

אור מספרת לנו שעבורה הגבות תמיד קיבלו את המעמד החשוב ביותר בנראות הפנים. "הגבות הן המסגרת של הפנים, תמיד מצאתי בהן עניין. עוד מילדות הייתי יושבת על המיטה ועושה לחברות גבות. לאט לאט זה התפתח. בנות ראו את העבודה שלי אצל חברות וביקשו שאעצב גם להן. אז הבנתי שאני רוצה להתמקצע בזה ולפתוח עסק של ממש. מבחינתי לקום כל בוקר ולעשות מה שאני אוהבת זו זכות".

אור שמה לה למטרה להוציא את המיטב מהפנים של כל אחת באמצעות עיצוב הגבות. לכן, היא מספקת בקליניקה שלה פתרונות מסוגים שונים: מיקרובליידינג (שרטוט ידני של שערה באמצעות מחט), מיקרו שיידינג (הצללה עדינה מאוד של פודרה באמצעות מחט) וכן אפשרות לשלב את שתי השיטות.

ראשית, היא מסבירה, יש חשיבות להתאמת של הגבה למבנה הפנים: "הלקוחה הישראלית לרוב יודעת מה היא רוצה ומגיעה אלי לאחר שעשתה בדיקה וכבר יש לה חזון מדויק של איך היא רוצה שהגבות שלה ייראו. הטרנד החזק עכשיו זה גבות עבות וישרות, אבל כמובן שזה לא מתאים לכל אחת. כאן אני נכנסת לתמונה עם הידע המקצועי שלי והעין שלי ומנסה לשלב בין החלום של הלקוחה למציאות, לעיצוב שיוציא את הלוק הכי נכון בשבילה. נניח שתגיע אלי לקוחה עם מבנה גבה משלוש ותרצה גבה ישרה, אני אסביר לה שזה שאם נעשה קעקוע על אזורים גדולים שאין לה שיערות בהם, נחטא למטרה. כל היופי שרואים את הגבה ומתלהבים, אבל לא עולים על זה שעשית משהו. זו החוכמה וזה איזון עדין שיש לי את הניסיון הדרוש כדי להגיע אליו".

אור וקנין. יח"צ,
אור וקנין/יח"צ

בדיקת המערכת העלתה כי יש הרבה מאוד נפגעות מטיפולי גבות קוסמטיים כאלה ואחרים. נראה שבנות יוצאות מאוכזבות מטכניקות שונות, אז ביקשנו מאור טיפים לבחירה מוצלחת. "בנות מגיעות אלי מכל מיני סיבות, כאלו שרוצות שינוי מרענן וכאלו שרוצות לחדש את מראה הגבה הישן שנעשה להן וכשמישהי פונה אלי במצב כזה אני חדורת מטרה לשקם לה את הגבה. אני כבעלת מקצוע שרוצה להתאים את המוצר ללקוחה, מציעה את השיטה המשולבת - שילוב של מיקרובליידינג ומיקרושיידינג - שיטת השערה ומילוי בפודרה. השילוב הוא ייחודי ומתאים למאפייני העור של הלקוחה הישראלית. אנחנו חיות במדינה חמה ולכן רובנו בעלות עור מעורב עד שומני. סוג העור זה פרמטר חשוב שיש להתחשב בו ויש פרמטרים נוספים לעבודה איכותית, יפה ואמינה. סטריליות, עומק חדירת המחט ועוד.

"מגיעות אלי מספר לא מבוטל של לקוחות שהיו עושות איפור קבוע בשיטה הקודמת, שהיום נחשבת לטאבו משום שחודרת לשכבה עמוקה מדי מתחת לעור. אז לפני שמישהי בוחרת בעל מקצוע, אני מציעה לה לברר באתרים, בביקורות, בפייסבוק, באינסטגרם, לבדוק את השטח כמה שניתן כי זה תחום פרוץ ויש הרבה היצע".

הגענו לאור לאחר המלצות רבות ותהינו מה הופך הטכניקה שלה להצלחה, מה מייחד אותה וכיצד בנתה קהל לקוחות נאמן. "אני מאוד כנה עם כל לקוחה שמגיעה, אני משתפת אותה בכל התהליך. אי אפשר פשוט לעשות את העבודה בלי לתת הסברים. אני פה להגשים את החלום שלה ולשפר את התחושה שלה עם הפנים שלה ואני לא מסופקת עד שהלקוחה שלמה עם עצמה ומאושרת עם ההחלטה שלה להיכנס אלי לקליניקה. כך מאגר הלקוחות שלי נבנה מפה לאוזן. אני חושבת שזאת אינדיקציה מעולה לבחירת בעל מקצוע. כשמישהי מרוצה, היא מביאה עוד ועוד אחריה. מגיעות אלי צעירות שמחפשות יותר את הטרנדים ומבוגרות שלרוב רוצות לשקם את הגבות. לכל אחת אני נותנת את המענה שמתאים לה וכמובן שומרת עם כולן על קשר גם חודש-חודשיים אחרי הטיפול, כדי לוודא שהן מרוצות מהתוצאה."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אור וקנין. יח"צ,
אור וקנין/יח"צ

בתור נשים, אנחנו שמות לב לכל פרט. לא אחת אנחנו נתקלות בגבות שרואים שעבדו עליהן, בעבודה גסה שלא משתלבת עם הפנים. במקרים אחרים, נחמיא למישהי על גבה טבעית ונופתע לשמוע שהיא עשתה טיפול מתחום המיקרו פיגמנטציה. את תחושת הביטחון שמטפלת בך מישהי עם ניסיון כביר וידע מקצועי רחב, ניתן לחוש כבר בטיפול הראשון. בטיפול השני התוצאה האסתטית והטבעית תדבר בעד עצמה. כך יעידו הלקוחות שנוהרות אליה, מכל רחבי הארץ.

אור מעבירה השתלמויות מקצועיות לבנות שנמצאות כבר בתחום של עיצוב הגבות, ומעבר לכך, פיתחה שיטה ייחודית משלה בה פיצחה את הטכניקה הטובה ביותר לאיפור קבוע.

כתובת: מושב אשתאול (ליד בית שמש)

לייעוץ וקביעת תורים: 0507875696

אינסטגרם

פייסבוק

מייל:
Orvaknin281295@gmail.com

בשיתוף אור וקנין
  • עוד באותו נושא:
  • גבות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully