וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים - המקום המפנק ביותר לבעלי החיים שלכם

בשיתוף כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים

8.11.2020 / 10:28

כבר 3 שנים בקיבוץ מענית ליד פרדס חנה-כרכור פועלת לה קליניקה לחיות בשם "כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים". אל שולחן מערכת "הנבחרים" הגיעו שמועות כי זו עשתה לעצמה שם גדול בכל אזור הצפון

כשכשת. יח"צ,
כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים/יח"צ

מפיקת חברת המערכת קפצה ל"כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים" כדי לראות בעצמה על מה מדובר. היא חזרה נרגשת מאשת מקצוע שמעניקה את כל כולה עבור היופי, טיפוח ובריאותם של הכלבים אשר מגיעים אל שולחנה וזהו סיפורה.

"כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים" היא קליניקה לטיפוח וספרות כלבים וחתולים, מי שמנהלת אותה היא יעל דורי בת 48. לאורך כ 15 שנה יעל כיהנה כאשת חינוך כאשר חינכה כיתות בבית ספר יסודי בחינוך מיוחד ובעיקר בכיתות רגילות. לאחר פרק זמן ארוך החליטה כי היא בשלה לעבור אל מפעל חיים אחר ומצאה את עולם בעלי החיים כמקום מושלם עבורה.

על השינוי שביצעה יעל סיפרה לי כאשר הגעתי אל הקליניקה המטופחת והמזמינה שלה: "לאחר שנים רבות בהן הענקתי את כל מה שהיה לי לתת במסגרת דורשנית, מאתגרת, לוחצת וכזו שמעורב בה המון רגש הרגשתי כי אני זקוקה לשינוי וחיפשתי ייעוד חדש שבו ארגיש כמו בבית. בתחילה חשבתי ללמוד ולעסוק בתרפיה בבעלי חיים ותוך כדי התגלגלתי אל תחום של טיפוח וספרות בעלי חיים ולמעשה בשנים האחרונות בעבודתי כמחנכת למדתי את המקצוע החדש בבית הספר 'ארבע על ארבע' בכפר הס ויצאתי משם עם תעודת הסמכה, משם הדרך לצאת לעצמאות משלי כבר היתה קצרה".

כשכשת. יח"צ,
כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים/יח"צ

עוד לפני שהגעתי לפגוש את יעל עשיתי שיעורי בית, קראתי חוות דעת של לקוחות שלה, דפנה אלון כתבה באחד מאתרי הביקורת באינטרנט: "טיפול מקצועי ביותר שלא לדבר על הספרית המקסימה. באתי עם קרמבו, כלבי הקשיש שאף ספר אחר לא הסכים לספר בשל גילו המתקדם. לקרמבו היתה פרווה סבוכה ומלאת קוצים ויעל הואילה לספרו בסבלנות אין קץ ובכך תרמה רבות לאיכות חייו בתקופה זאת של חייו".

אור ארבל פירגנה גם היא: "יעל ספרית מקסימה, שירות מדהים, יחס אדיב ואישי. הכלבה שלי ממש פחדנית אבל יעל הרגיעה אותה ועשתה עבודה מעולה ומקצועית במחיר נוח, אני ממליצה בחום".

כאשר סיפרתי ליעל על המחמאות שקיבלה היא שמחה לשמוע וסיפרה: "המוטו שלי זה איכות ולא כמות ולכן דואגת לתת לכל כלב 100% תשומת לב ויודעת כי כאשר הוא יוצא ומכשכש בזנב ושמח כך גם הבעלים שלו, לכן חשוב לי מאוד שלכל אחת ואחד תהיה חוויה רגועה ומהנה, כך חונכתי, זה האופי שלי וזו תפיסת העולם שלי. עבור רוב האנשים ספר או ספרית כלבים תפקידם לגלח את הכלב, זה מה שהיה נהוג בעבר. לשמחתי בשנים האחרונות חל שינוי בתפיסת הטיפול בכלבים והמודעות להיגיינה עולה, פה אני רואה את תפקידי לפזר את הבשורה.

"מעצם המגורים של הכלבים איתנו בבתים, אני מדגישה ומחדדת בנוסף לטיפול ההיגייני עד כמה בריאותו של הכלב ורווחתו משפיעה גם על בני הבית ובריאותם".

למדתי כי לקוחות חדשים מגיעים לטיפול רק לאחר שיחה מקדימה, ליעל חשובה מאוד תקשורת בין-אישית ולכן היא מקפידה לשמוע קודם את הלקוחות ולא להסתמך רק על הודעות כתובות, זאת כדי להקשיב ולשמוע בדיוק מה מצב הכלב ומה הצרכים שלו, לכן יש בקשות שמבחינתה זה קו אדום: "הטיפול שלי הוא סופר היגייני, הוא כולל גילוח איזורים אינטימיים, גילוח כפות רגליים, קיצוץ ציפורניים, חשיפת שדה ראייה, ניקוי אוזניים ומריטת שיער מהאוזניים וכמובן יש את עולם התספורות הכלליות, כאשר כל כלב זוכה למקלחת, ייבוש ובישום.

"לצערי לא מעט בעלי כלבים לא יודעים כי רוב רובם של הכלבים אינם זקוקים לתספורת אלא לפעולת דילול של הפלומה בסך הכל, כי תספורת עלולה לפגוע בכלב, במיוחד בארץ שלנו כאשר השמש יוקדת ברוב חודשי השנה ותנאי מזג האוויר לא מתאימים לכל הגזעים. למשל רועה גרמני, מומלץ לא לספר אותו אלא רק לדלל פלומה וכך אפשר להעניק לו אנרגיה, כי למרות שנדמה לנו כי חם לו והוא סובל בחום, זו דווקא הפרווה שלו שמגינה עליו ומאווררת אותו.

"כמובן שבסופו של דבר מי שמקבל את ההחלטה האחרונה אלו הם בעלי הכלבים, אבל לי חשוב מאוד לתת את כל המידע המקצועי המקדים ואם יש מקרה שאני יודעת בוודאות כי מדובר בפגיעה בבריאותו של בעל החיים אני מבהירה את עמדתי ודוחה בנימוס את הטיפול".

שאלתי את יעל על הבחירה לפתוח קליניקה דווקא באיזור שמסביב יש בעיקר מושבים וקיבוצים וכלבים שמסתובבים בחוץ באופן חופשי ועל פניו יש פחות מודעות לטיפוח הכלב, היא חייכה והשיבה: "אני מאמינה כי עבור שירות טוב ומקצועי אנשים יגיעו מכל עבר וזה מה שקורה. למרות פעולות השיווק והפרסום שלי, רוב רובם של הלקוחות שלי מגיעים מפה לאוזן לכן יש לי לקוחות מרדיוס הרבה יותר רחב, אזור קיסריה, זכרון יעקב, ואדי ערה, קציר, עמק חפר, חדרה ועוד.

"יש מי מהם שמגיעים כל ארבע עד תשעה שבועות, בדרך כלל כאשר מדובר בכלבים שמתגוררים בתוך הבית ואלו שמסתובבים בחצר מגיעים בין חצי שנה עד שנה".

כל כלב שמגיע אל "כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים" עובר תהליך של הצהרת בריאות כאשר יעל מבררת את גיל הכלב, ההיסטוריה שלו, אילו חיסונים עבר, האם עבר ניתוח בעבר או סובל מבעיות מיוחדות.

לאחר כל טיפול היא דואגת לרשום בקפידה בדיוק מה נעשה, תספורת, טיפול ביבלת או בציפורן, האם צצה לה בעיה חדשה וכיצד הגיב הכלב לתספורת או מקלחת והאם רגיש לאחד מהתכשירים שנעשה בהם שימוש, כך שיהיה מעקב מושלם לטובת בעל החיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כשכשת. יח"צ,
כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים/יח"צ

כי טיפוח זה עצם העניין

"רוב החומרים שאני עושה בהם שימוש הם מוצרים מיובאים מארה"ב של חברת ,"Show Season" את אלו וכל שאר הציוד שיש לי בקליניקה אני רוכשת מבית הספר "ארבע על ארבע", סיפרה יעל והוסיפה, "כמו כן אני מקפידה להמשיך ולהיות בקשר עם המורה שלימד אותי ולעבור סדנאות מעשירות נוספות כדי להתמקצע עוד ועוד ולהיות עם האצבע על הדופק בכל מחקר וגילוי חדש שיהיה לי לעזר בטיפול האישי בכלבים" הסבירה יעל.

"כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים", היתה לי פגישה מרגשת עם אישה מרגשת ומטפלת מקצועית ורגישה של כלבים, יעל דורי.

ליצירת קשר ניתן להתקשר לטלפון: 054-492-1402

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף כשכשת טיפוח וספרות כלבים וחתולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully