וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות, אמינות ושירות: הסוד של רהיטי מעיין

בשיתוף רהיטי מעיין

5.11.2020 / 13:51

המוסד הירושלמי שקיים כבר 22 שנה מציע רהיטים באיכות גבוהה ובמחיר סביר ובדגש מיוחד על שירות אחרי הקנייה. רגע לפני שמחליפים את הריהוט ומשנים את העיצוב, הכירו את המקום שיגרום לכם להפסיק להתלבט

רהיטי מעיין. יח"צ,
רהיטי מעיין/יח"צ

חנות הריהוט ועיצוב הבית "רהיטי מעיין" פועלת בירושלים מזה 22 שנים והפכה לשם ידוע. במהלך השנים צבר המותג רהיטי מעיין שם ברחבי העיר תודות לשירות המסור ללקוחותיו לצד רהיטים בעיצוב ייחודי ובאיכות גבוהה. רהיטי מעיין מעניקה שירות לכל שכבות האוכלוסייה המגוונות המרכיבות את עיר הקודש ושמחה תמיד לגלות שלקוחות גם מחוץ לירושלים מגיעים לרכוש את הרהיטים בחנות.

החנות הפועלת באזור התעשייה תלפיות ומתפרסת על שטח עצום של 600 מ"ר מציעה מגוון מחלקות ריהוט לבית. מחלקת שינה המאגדת בתוכה מזרנים מטובי היצרנים בשוק לצד מיטות מרופדות וחדרי שינה מעץ. פינות אוכל מעץ מלא, זכוכית או קרמיקה ממלאות את מחלקת פינות האוכל הענקית יחד עם מגוון כסאות אוכל ובר. אם אתם מחפשים לעצב מחדש את הסלון, תעמוד לשרותכם מחלקה שלמה הכוללת מערכות ישיבה, כורסאות לובי וטלוויזיה, שולחנות סלוניים ושידות טלוויזיה מעוצבות.

רהיטי מעיין. יח"צ,
רהיטי מעיין/יח"צ

הייחוד שהביא את רהיטי מעיין להיות שם מוכר בירושלים הוא השילוב של רהיטים באיכות גבוהה שעברו קודם כל את דרישות האיכות, לצד עיצוב מודרני ועדכני שיאיר את הבית שלכם מעודכן בטרנדים העיצוביים הכי מעודכנים. בנוסף לכך, מעמידה החנות צוות ייעוץ מקצועי שיעזור לכם להתאים את הרהיטים לבית בצורה נכונה ושירות אחרי הקנייה שיאפשר לכם לישון בשקט!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רהיטי מעיין. יח"צ,
רהיטי מעיין/יח"צ

"כשפתחתי את העסק, שמתי לב שמה שחסר בעולם הריהוט זה שירות אחרי מכירה", מסביר הבעלים בראשי. "שמתי לעצמי למטרה להרים את רמת השירות גם מעבר לשנת האחריות. לקוח צריך לדעת שהוא יקבל שירות ועזרה גם לאחר הקנייה במידה ויצטרף. זה הסוד של רהיטי מעיין. כמעט כל לקוח שלנו הוא לקוח חוזר ואם אנשים חוזרים, זה אומר שהם מרוצים מהשירות".

רהיטי מעיין. יח"צ,
רהיטי מעיין/יח"צ

עד כמה חשוב נושא השירות לבראשי? בזמן הסגר, צוות החנות נתן מענה טלפוני ללקוחות. "הרבה פחדו שלא תהיה אספקה, שאלו מה עם המוצר, התעניינו לגבי מוצרים אחרים וצוות החנות נתן מענה לאספקה ולשירות".

בתקופת הקורונה למדו ברהיטי מעיין שככל שהצרכן הישראלי נאלץ לשבת זמן רב בבית, כך עולה אצלו הרצון להפוך את הבית למעוצב יותר. לשם כך פעלו ופועלים צוותי החנות לתת שירות בכל האמצעים הדיגיטליים הקיימים. חווית השירות החדשה מאפשרת ללקוחות לרכוש רהיטים לבית גם ללא צורך הגעה לחנות. באמצעות קטלוג החנות באתר החברה ניתן להתרשם מהמוצרים הקיימים בחנות ממש כאילו אתם נמצאים שם. את תהליך הסיוע בבחירה ניתן לבצע טלפונית עם נציגי החנות ולקבל את המוצרים עד הבית בקלות ובמהירות.

רהיטי מעיין. יח"צ,
רהיטי מעיין/יח"צ

רהיטי מעיין

אולם תצוגה: גנרל פייר קניג 37, ירושלים

טלפון: 02-6782175

לאתר החברה

בשיתוף רהיטי מעיין
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully