וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Krispin caravans: עד שלא ראינו לא הבנו

בשיתוף Krispin caravans

5.11.2020 / 11:21

טיולי קרוואנים הופכים ליותר ויותר נפוצים בישראל. קריספין קרוואנים תספק לכם קרוואן נוח בהתאמה אישית ומותאם לאקלים הישראלי

קריספין קרוואנים. יח"צ,
קריספין קרוואנים/יח"צ

בתקופה האחרונה טיולי הקרוואנים הופכים לנפוצים יותר ויותר בישראל. טיולים אלה נפוצים כבר שנים רבות באירופה וארה"ב ובשנים האחרונות התגלו על ידי ישראלים רבים. בטיול קרוואן יש את כל מה שצריך כדי ליהנות באמת מהטבע, לנוח, לקחת הפסקה מהחיים ולשקוע בשלווה שיש לנוף להציע לכל אחד ואחת מאיתנו.

בדיקת המערכת מצאה כי בשנים האחרונות יש עלייה ניכרת במכירת הקרוואנים. אם אתם מחפשים אחד כזה, מצאנו עבורכם את המקום הנכון: הכירו את Krispin caravans, חברת הקרוואנים המתמחה במתן מגוון שירותים לקרוואנים ונגררים: מכירה, שיפוץ, שידרוג התקנת אביזרים ואספקת ציוד לקרוואנים, טיולים, לינת שטח, רכבי Motorhome ועוד.

החברה, בבעלותם של אורן ואילן קריסיפין, דואגת לחוויה שלכם לפני שאתם יוצאים לדרך. בין אם מדובר בשיפוץ, שידרוג, סידור מחדש ועד איבזור בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם. החברה בונה קרוואנים לפי דרישת הלקוח בסטנדרטים גבוהים לטובת בטיחות, נוחיות מרבית והבטחת איכות. בזכות חידושים טכנולוגיים, ביקוש גבוה ומשוב לקוחות מכל רחבי העולם, תחום הקרוואנים למכירה והנגררים המשמשים ללינה ושהייה בפארקים, חניונים ושטחים פתוחים, מתפתח ומתקדם רבות מידי שנה.

קריספין קרוואנים. יח"צ,
קריספין קרוואנים/יח"צ

אז אם כבר יש לכם קרוואן אתם בטח יודעים כי לאורך זמן, כל דבר מתבלה. במיוחד כשמדובר בכלי-רכב או נגרר המצריך תחזוקה חיצונית ופנימית, ישנו בלאי, העשוי להשפיע על חווייתכם לרעה ולהפוך אותה למסורבלת ולא נעימה. בקריספין קרוואנס ראו את האיכות שהמתחרים בונים וכאב להם שזה לא מקצועי מספיק. מה הם עשו? לקחו צעד קדימה את העסק ודאגו כי ''החוזק של הקרוואנים יהיה הרבה יותר טוב''.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קריספין קרוואנים. יח"צ,
קריספין קרוואנים/יח"צ

חברת Krispin caravans נפתחה בישראל ב-2013, כאשר ממקום של 100 מ''ר, הם התפתחו במהירות וכיום משתרעים על פני דונם. אורן ואילן הבינו מהר מאד שבין אם מדובר בקרוואן נגרר או ממונע, הוא צריך להיות גם נוח לשהייה ארוכה. החברה מציעה לקהל הלקוחות הוספת מגוון רחב של התקנים וציוד כגון מזגנים, משאבות מים, כיורים, מטבחים, כירות גז, שירותים כימיים וניידים, חיבורים לחשמל, גנרטורים ועוד. חווית הקרוואן פונה למגוון רחב של לקוחות, החל ממטיילים, משפחות, זוגות וקבוצות. בנוסף, מצאנו כי המוצרים שהם מתקינים מתאימים לאקלים הישראלי: המקלחת בנויה מאלומיניום, המקרר יציב, המזגן בעל משאבה חזקה ועוד. Krispin caravans מבצעת מגוון רחב של פרויקטים מיוחדים עבור צה''ל, אלביט, עמותות, משרד רה''מ, ניידות שידור, חברות פיתוח ולקוחות פרטיים ומסווגים.

בשיחה שערכנו עם אילן ואורן, הבעלים, הם אמרו: "ראינו קרוואנים אירופאים שמיובאים לארץ, אשר היו עשויים בצורה עדינה. ההבדל בין הקרוואנים שלנו לאלה הוא שאנו מעניקים ללקוח הזדמנות לבנות את הקרוואן באיזה מודל שהוא רוצה. אנחנו בונים חלומות על גלגלים, מייצרים קרוואנים לפי מידה, בונים את הקרוואנים הכי איכותיים בארץ, אשר מיועדים למגוון רחב של אנשים: מטיילים, מרפאות ועוד. אנחנו מסבים רכבים גדולים ומשאיות ומבצעים את כל האישורים מול משרד התחבורה, יש לנו מהנדס רכב צמוד ומעבדת רכב שאנו כפופים אליה''.

קריספין קרוואנים. יח"צ,
קריספין קרוואנים/יח"צ

אז איך זה עובד? הצוות של קריספין נפגש עם הלקוח ודן עימו על הרעיון. הלקוח מקבל הצעה, הצדדים יושבים על סקיצות דרך המחשב, מביאים את זה לרעיון ותוך כדי בניה בונים מעטפת ובוחרים את הפנים. הלקוח משתתף בבחירת הצבעים, המערכות, הנגרות ועד רמת הבד - שותף מלא לכל דבר ועניין.

יתרון נוסף של קריספין הוא שבמפעל שלהם יש צוות לכל תחום: מסגרים, רתכים, נגריה, חשמליה ועוד. כך אם ברצונכם לשפץ קרוואן או לאבזר אותו לבד באמצעות רכישת אביזרים, אתם יכולים לעשות זאת אצלם - יש להם את מלאי האביזרים הגדול בישראל בכל הקשור למוצרים של קרוואן, זאת בשונה מאחרים שצריך להזמין חלק שמגיע רק כעבור חודשיים, במקרה הטוב.

מחפשים שירות, אחריות ומקצעיות? תקבלו זאת ב- Krispin caravans באופן מלא. התרשמנו כי קהל הלקוחות של Krispin caravans נהנה משירות אדיב ומקצועי, זמינות גבוהה ותמיכה מלאה בכל קנייה. צאו לדרך.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: krispincaravans@gmail.com

בשיתוף Krispin caravans
  • עוד באותו נושא:
  • קרוואנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully