וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר פחימה - מאמן הכושר שיקים אותך מהכורסה

בשיתוף בר פחימה

5.11.2020 / 9:14

המלחמה הבלתי נגמרת בעודף המשקל והרצון לחיות חיים בריאים יותר, היא מנת חלקם של לא מעט אנשים ברחבי העולם וגם כאן בישראל. כאן נכנס לתמונה ייעוץ אישי וליווי מקצועי של מאמן הכושר בר פחימה, עם כלים שיכולים לשנות את כל התמונה לטובתכם

בר פחימה, מאמן כושר/אולפן הנבחרים

בר פחימה, מאמן כושר בהתאמה אישית. בדיוק כפי שזה נשמע, פחימה מלווה את לקוחותיו באופן אישי וגם עם אימוני אונליין.

פחימה מספר איך עזר ל-3 אנשים, שני גברים ואישה לשנות את התפיסה לגבי כושר. הוא העניק להם חודש אימונים חינם ולאחר חודשיים כבר ראה תוצאות משביעות רצון שסחטו מחמאות רבות מהעוקבים שלו באינסטגרם.

ספר לנו על השיטה הייחודית שפיתחת?

"התאמת תוכנית תזונה ואימונים, בליווי צמוד עד המטרה. כל מתאמן שנרשם, מקבל שאלון התחלתי. אחרי שהנרשם עונה על השאלון, אני מתחיל לבנות לו תוכנית אימונים אישית. מעבר לסרטוני ההדגמה שאני שולח למתאמן, אני גם אוהב לעשות וידוא הריגה, כלומר - כל מתאמן שולח לי סט אחד לפחות של תרגילים שהוא ביצע. כך אוכל לראות את טכניקת העבודה, לשפר מה שהוא עושה לא נכון".

בר מפריח מיתוס שרווח בקרב המתאמנים:

"אין זמן מסוים להתאמן. אין זמן מסוים לאכול ארוחה. אין זמן מסוים לאכול את מספר הארוחות ביום. הדבר תלוי בסך הכל השבועי או היומי של כל אחד מהמתאמנים. כל אחד יכול לשלב את זה בלו"ז שלו והתפקיד שלי הוא להמליץ לפי סדר היום של האדם".

אז חברים, מספיק עם התירוצים. אם אתם באמת רוצים להגיע לתוצאות, אתם צריכים ליווי אישי, שיביא אתכם אל היעד. מי שיביא אתכם לתוצאה ללא ספק הוא בר פחימה.

בשיתוף בר פחימה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully