וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה של רכבי הפאר היוקרתיים ביותר בין דובאי לישראל יוצא לדרך

בשיתוף Superior Rental

4.11.2020 / 14:57

השלום עם איחוד האמירויות פותח בפני הישראלים את האפשרות ליהנות מחופשת פאר - ובין היתר גם לנהוג במכוניות היוקרתיות בעולם. בהאא אבו אחמד יסייע לכם לעשות זאת

SUPERIOR RENTAL IL. יח"צ,
SUPERIOR RENTAL IL/יח"צ

ב 15 לספטמבר 2020 נחתם הסכם שלום היסטורי בין ישראל לבין איחוד האמירויות, וכך לאחר שני עשורים בהן המדינות קיימו קשרים בלתי רשמיים מאחורי הקלעים, הן הסדירו את היחסים המדיניים והמסחריים בצורה רשמית ופומבית. איחוד האמירויות היא מדינה מוסלמית המורכבת משבע נסיכויות ובראשן הערים הגדולות, אבו דאבי ודובאי.

מדינת המדבר הזו ידועה בזכות היותה אימפריית נפט עולמית וככזו הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירות נחשק על ידי רבים בעולם. בזכות נוף מדברי משגע, אווירה ים תיכונית קסומה ושילוב של החדשנות הכי מתקדמת בעולם, דובאי מציגה בתי מלון, אזורי קניות ומקומות בילוי עשירים בפעילויות, צבעוניים ובעיקר מאוד מהנים תחת יוקרה ופאר שלא נראו בשום מקום אחר בעולם.

SUPERIOR RENTAL IL. יח"צ,
SUPERIOR RENTAL IL/יח"צ

בשנת 2019 בלבד ביקרו במדינה כמעט 17 מיליון תיירים, כולל מלכים והסלבריטאים הכי מפורסמים בעולם, והחל מחודש ינואר הקרוב יהיו אלה גם הישראלים שיוכלו ליהנות מחווית התיירות יוצאת הדופן הזו.

חלק מהחוויה הזו יכולה לכלול בתוכה נסיעה על רכבי היוקרה המפוארים ומתקדמים ביותר בעולם, כך שישיבה מאחורי ההגה של פרארי, למבורגיני, בנטלי, מקלארן, רולס-רויס, מזראטי, מרצדס G-,Class אאודי R8 ודגמים מפוארים נוספים היא כבר לא בגדר חלום אלא מציאות שתוכלו להגשים בקרוב מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
SUPERIOR RENTAL IL. יח"צ,
SUPERIOR RENTAL IL/יח"צ

מי שיוכל להגשים עבורכם את החוויה הזו בטיול לדובאי במחירים הכי אטרקטיביים בשוק הוא בהאא אבו אחמד, איש עסקים, יבואן ובעל חנויות תכשיטים ומי שקיבל לידיו את השותפות לייצג בישראל את חברת השכרת הרכב הגדולה והיוקרתית ביותר בדובאי Superior Rental.

SUPERIOR RENTAL IL. יח"צ,
SUPERIOR RENTAL IL/יח"צ

על הקשר שנוצר בינו לבין ראשי החברה הוא סיפר: "ביקרתי מספר פעמים בדובאי לרגל חופשה ועסקים. תוך כדי השהות שלי שם, יצא לי לפגוש ולהכיר את המנהלים של חברת Superior Rental. בילינו ביחד ושמרנו על קשר אדוק לאורך השנים ותמיד פיללנו ביחד לרגע שבו נוכל להתחיל ולשתף פעולה גם בהקשר התיירותי. כל מי שהיה בדובאי יודע ומי שלא מכיר צריך להבין, דובאי היא עיר של גורדי שחקים, נמלים וחופים כאשר העסקים בה מתנהלים לצד תיירות במספרים חסרי תקדים.

"בין אם אתה הולך למועדון, לערוך קניות, לשבת במסעדות או להתפנק בבתי מלון, זה הפאר הכי גדול שיש וחלק מהחוויה המשלימה זו היכולת לנוע כמו מלך ברכבי פאר. היופי הוא שבניגוד להשכרת רכבים דומים באירופה או בארה"ב, בדובאי אתה משלם 50% פחות ואפילו יכול להשכיר את אחד מתוך 100 הרכבים השונים לשעה אחת בלבד, כך שהתענוג החלומי הזה יוצא במחיר עממי".

SUPERIOR RENTAL IL. יח"צ,
SUPERIOR RENTAL IL/יח"צ

מעבר להשכרת הרכבים, הצוות של החברה יעמוד לרשות השוכרים בכל עזרה והדרכה שיצטרכו במהלך הטיול והחופשה שלהם בדובאי. מדובר בצוות של אנשי עבודה עם ניסיון של שנים רבות בתחום תיירות החוץ, כאשר למדו לעומק את כל הדקויות של ביקור וטיול בדובאי על מנת שיהיו יכולים לעזור לכל אחת ואחד.

על כך בהאא סיפר: "בזכות היותי דובר השפה הערבית והקשרים שיצרתי עם אנשי עסקים מקומיים, הערך המוסף שלי יהיה כאשר אשמש כאיש קשר לכל דבר, לכל בעיה או בקשה, מקור לטיפים על המקומות הכי שווים תוך כדי זמינות מלאה לאורך כל היום והלילה".

לגבי השאלה האם לא ניתן לגשת אל משרדי החברה בדובאי ולהשכיר רכב באופן עצמאי בהאא הסביר: "זה בהחלט ניתן אבל דרכי זה יעלה פחות, בזכות הסכם הזיכיון שקיבלתי". על חזון העתידי של החברה בהאא סיפר: "להתפתח ולפתוח נציגויות לשירות לקוחות גם במונטה קרלו ואיביזה".

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בוואטסאפ: 055-2873233

לאתר נציגות Superior Rental בישראל

בשיתוף Superior Rental
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully