וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב סוכנות רכב - מתאימים לך את המכונית הנכונה במשבר הקורונה

בשיתוף אליאב סוכנות רכב

4.11.2020 / 10:58

מגיפת הקורונה פגעה קשות בענף הרכב אבל בעוד חברות הליסינג והיבואניות חטפו את המקה הקשה ביותר, הסוכנויות הקטנות דווקא הרוויחו

אליאב סוכנות רכב. יח"צ,
אליאב סוכנות רכב/יח"צ

אחד הענפים שקיבלו את המכה הקשה ביותר בעקבות משבר הקורונה הוא ענף הרכב. בחצי השנה הראשונה של השנה נרשמה צניחה של כמעט 50% ביבוא מכוניות לארץ, דבר שגרם ליבואנים להוריד מחירים בשיעור חסר תקדים, כאשר חברות הליסינג השונות נכנסו לחובת עתק בהיקף של למעלה מ-10 מיליארד שקלים. התוצאה היא ביטול תנאי המימון שהיו קיימים בעבר.

ביקשנו לבדוק מהן החלופות עבור מי שמבקשים לרכוש רכב חדש או נוסף בימים אלו. לצורך כך הגענו לצומת צ'ק פוסט בחיפה וביקרנו ב"אליאב סוכנות רכב", סוכנות מוכרת ופעילה באזור כבר למעלה מעשור.

אליאב סוכנות רכב. יח"צ,
אליאב סוכנות רכב/יח"צ

המשבר, כאמור, פוקד את כל ענף הרכב, אולם בעוד חברות הליסינג הגדולות ויבואנים נפגעו בצורה יוצאת דופן - דווקא סוכנויות הרכב הקטנות יותר עושות חייל. כדי ללמוד יותר על הנעשה בשטח בימים אלו הגענו ל"אליאב סוכנות רכב" הממוקמת בשדרות ההסתדרות 76 בחיפה. סוכנות זו מנוהלת על ידי שגיא אליאב, בן 47, שחי ונושם את עולם המכוניות לאורך שנים רבות.

את תחילת הקריירה המקצועית שלו בענף הרכב עשה שגיא מיד לאחר שחרורו מהצבא. לאחר מכן לקח הפסקה של כמה שנים כאשר בחר לתרום לחברה בישראל כאיש חינוך ובעשור האחרון חזר בגדול לתחום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אליאב סוכנות רכב. יח"צ,
אליאב סוכנות רכב/יח"צ

"אליאב סוכנות רכב" מורכבת מאולם תצוגה גדול ומרשים ומאחוריו נמצא מגרש רחב עם מגוון גדול של מכוניות כאשר הם מתמחים במכוניות מיד שנייה בעיקר.

השאלה הראשונה שהפנינו אל שגיא היתה כיצד הוא מרגיש את משבר הקורונה מבחינה כלכלית: "אני יודע שרבים מהחברות ועסקים בישראל קיבלו מכה מתחת לחגורה, אצלנו היו חודשים בהם המחזורים גדלו. בעוד חברות הליסינג הגדולות נתקעו עם מלאי של מכוניות חדשות כאשר לא מעט רוכשים ביטלו עסקאות כתוצאה מהמשבר הכלכלי, חלק מנתח השוק הזה הגיע אל מי שמציעים מכוניות יד שנייה שמורות כהלכה ואת זה מוצאים אצלנו בסוכנות".

למדנו כי הדבר שמייחד את "אליאב סוכנות רכב" לעומת מקומות אחרים היא העובדה שהם מביאים ומוכרים מכוניות יד שנייה שהקילמוטרז שלהן נמוך ככל האפשר, כאשר הרף כמעט תמיד נמוך מ-100 אלף קילומטר והשנתונים נעים בין שנה עד 12 שנה על הכביש. "זו ההיבדלות שלנו מאחרים וברוב הפעמים אני מצליח לעמוד במשימה הזו. אני תר ומחפש את ההזדמנויות הטובות ביותר, לכן אני מפזר את הרכישות שלי בין חברות שלמה סיקסט, הרץ וגם מסוכנויות רשמיות של רכבי סוזוקי וטויוטה, במקביל לעסקאות שמבצע מול אנשים פרטיים".

כאשר הסתובבנו בין אולם התצוגה למגרש המכוניות ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם לקוחות אקראיים שהגיעו למקום. אבי וקרט תושב הקריות סיפר לנו: "אומרים שסוס מנצח לא מחליפים וזו הפעם השלישית שאני מגיע לכאן לרכוש רכב בשנים האחרונות. קודם לכן רכשתי רכבים לאשתי ולבת שלי והיום זה התור של הבן שהוציא רישיון. אין לי אלא מילים טובות להגיד על השירות ואמינות של שגיא, מחירים הכי נוחים בסביבה ויש פה מגוון גדול של מכוניות מכל הסוגים במצב מכני מושלם".

גם יהורם ברנע מקיבוץ בצפון שיבח את הסוכנות: "לפני 7 שנים רכשתי מהם רכב מאזדה וימים ספורים בלבד לאחר שפג תוקף האחריות שהם העניקו לי היתה לי בעיה בגיר. צלצלתי אל שגיא וסיפרתי לו על מה שקרה ולהפתעתי הוא שלח אותי למוסך ולקח את תשלום הטיפול עליו, זו מבחינתי היה עדות לאמינות ושירות שלא פוגשים בכל יום. לכן גם את הרכב שאני מבקש לרכוש היום אני עושה דרך הסוכנות שלו, הוא הרוויח אותי כלקוח קבוע בזכות".

סיפרנו לשגיא על המחמאות שקיבל ועל כך הוא סיפר: "כל אוטו שאני מקבל ורוכש אני דואג להשביח אותו מא' עד ת'. אם יש בעיה מכנית או קוסמטית אני מתקן ומטפל כך שהרכבים כולם מוצגים למכירה רק לאחר שאני יודע בוודאות כי הם במצב תקין ב-100%, לכן אין לי בעיה לתת אחריות בהתאם לשנתון הרכב. לקוחות יודעים על זה ומעריכים זאת. מעבר לזה הליווי שלנו אישי וצמוד החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לסיום המכירה, כל שאלה ובקשה, אנחנו עומדים מול הלקוח ובאים לקראתו כמה שאפשר בכל צורך".

אליאב סוכנות רכב. יח"צ,
אליאב סוכנות רכב/יח"צ

שאלנו את שגיא האם מרגיש בקושי מסויים לגבי סטיגמה שיש על רכבים מיד שנייה, הוא צחק וסיפר: "זו שטות גמורה, אני יכול להעיד כי יש אצלי רכבים יד שנייה שלא פחות טובים מרכבים חדשים וזה עוד לפני שהגענו לעניין המחיר. אפשר למצוא פה רכבים באלפים בודדים ולקבל רכב חזק ותקין לכמה שנים קדימה, זאת במקום להוציא הון תועפות על רכש חדש שבמועד החתימה ועוד לפני שעלה על הכביש כבר הוריד מערכו 10%. כך שאם עושים שיקול קר יש לא מעט יתרונות ברכישה של רכבים יד שנייה שעושים את העבודה לא פחות טוב מרכב חדיש ויקר".

מעבר למגוון הגדול של מכוניות ומחירים נוחים, מצאנו ב"אליאב סוכנות רכב" גם אופציות נוחות לתשלום.
*צ'קים.
*הוראת קבע.
*אשראי.
*מימון ישיר.

"אליאב סוכנות רכב", שמחנו למצוא מקום גדול שמציג מגוון רחב של מכוניות, שירות אישי ואמין, מחירים זולים בתנאי תשלום נוחים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-3201707

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף אליאב סוכנות רכב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully