וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש! קוקי קרים - גלידה איטלקית ועוגיות בטעמים שלא הכרתם!

בשיתוף קוקי קרים

3.11.2020 / 10:30

במערב נוהגים לאכול גלידה בגביע, אבל גלידה איטלקית יכולה לבוא גם בתוך מאפה. הכירו את הקונספט של עוגיות עם גלידה בטעמים נהדרים

קוקי קרים. יח"צ,
קוקי קרים/יח"צ

אין כמו גלידה לעשות לנו מצב רוח טוב, כולנו אוהבים ללקק גלידה במיוחד בטעמים מיוחדים. בכל העולם כמעט כל אנשים אוהבים גלידה - ישנן גלידות מתוקות, מלוחות, בשלל טעמים וצבעים. במערב היא נאכלת בתוך קונוס עשוי וופל ואילו את גלידת השמנת האיטלקית נוהגים לשים בתוך מאפה בצק.

כתבת "הנבחרים" פגשה את לירן וקרין במחנה יהודה בירושלים. מספר לירן: "הכל התחיל כשנסענו אשתי קרין ואני לירח דבש בלוס אנגלס, שם נחשפנו לגלידה, לקונספט מיוחד המשלב שתי עוגיות וגלידה, החלטנו שיום אחד ננסה לפתח את הרעיון".

קוקי קרים. יח"צ,
קוקי קרים/יח"צ

איך עברת לייצור גלידה?

בעבר הייתי מנהל רשת של חברת זיפ. החלטתי לעזוב את התחום וליישם את הרעיון שנחשפתי אליו ולעבור לתחום של ייצור גלידה עצמית. התחלתי לחפש מקום בשוק מחנה יהודה בירושלים, במקביל הכנתי את הגלידה בבית.

בניתי מתכונים רבים באפיית עוגיות בטעמים שונים ומיוחדים כגון: עוגיית קרמל מלוח, מקדמיה שוקולד לבן, פאדג' ושבבי שוקולד, עוגיות טבעוניות וללא גלוטן או סוכר. בני המשפחה והחברים הקרובים היו השופטים הגדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קוקי קרים. יח"צ,
קוקי קרים/יח"צ

איך הגעת למרקם הנכון?

כדי ליצור את המרקם הנכון נסעתי לאיטליה, לקחתי שף פרטי (אנג'ליקו), למדתי שם ללא הפסקה עד שהגעתי למתכונים המדוייקים וחומרי הגלם המעולים לדוגמא: גלידת השוקולד מיוצרת משוקולד ולרונה, גלידת הווניל מיוצרת עם מקלות וניל איכותיים. עדיין בכל שנה אני מגיע לאיטליה וממשיך בהשתלמויות נוספות ומגוונות. אני מייצר כל יום גלידה ועוגיות טריות.

לקוקי קרים יש כיום שתי סניפים בשוק מחנה יהודה הקיים שש שנים ובחולון הקיים שנתיים.

קוקי קרים. יח"צ,
קוקי קרים/יח"צ

מה המיוחד במקום שלך?

הקונספט של שתי עוגיות וגלידה באמצע. מה שמייחד את הטירוף הזה הוא שהעוגיות יוצאות חמות והגלידה טרייה, וזו מנת הדגל.

יש לנו מארזים מיוחדים של עוגיות. ובסופי שבוע אין קניין של מחנה יהודה שלא מגיע עם מארז לבית ממבחר טעמים - קרמל מלוח, פאגי שוקולד לבן, טריקולד, הקלאסי הרגיל, שוקולד ווניל, עוגיות אמסטרדם דבל שוקולד עם פרלין של שוקולד לבן גדול, עוגיה קינג, עוגיות שוקולד צ'יפס עם חתיכות שוקולד ואגוזי מלך.

בגלידות יש גם טעמים כגון פיסטוק אגוזי לוז שוקולד מריר, שוקולד בלגי, שוקולד ולרונה, קרמל מלוח ועוד. מבחר טעמים טבעונים של לוטוס, וניל עם שבבי טורטיות ועוד.

אחד המאפים המיוחדים הוא מגש קוקי פיצה, מגש בקוטר 24 ס"מ מחולק לסלייסים ועל כל משולש תוספת אחרת לבחירה. מנה מיוחדת נוספת היא גלידת מלבי המוגשת עם בוטנים טחונים, קוקוס ומי וורדים.

אני לא מפסיק לחשוב ולייצר עוגיות מיוחדות. יש בסופי שבוע עוגיות ספיישל, שווה לשאול.

קוקי קרים. יח"צ,
קוקי קרים/יח"צ

קוקי קרים הוא מאד איכפתי ונותן רגישות גבוהה לארלגניים, חולי צליאק וסכרתיים. למעשה אנחנו כמו מפעל קטן, מסעדות רבות דורשות מתכונים, טעמים מיוחדים ובניית מתכונים בהתאם לקונספט של המקום.

עם תחילת הקורונה אנו עוברים תקופה קשה לא קיבלנו תיירות פנים וחוץ. פתחנו קו
משלוחים באיזור ירושלים וחולון תוכלו להנות משירות המשלוחים דרך תן ביס, משלוחה
פוד פור יו וסיבוס. בנוסף ,תוכלו להנות מקייטרינג לאירועים וגלידות חלבונים. עם כל הקינוחים הטעמים והפינוקים שהכי אוהבים, הכל כשר למהדרין!


קוקי קרים

בואו להפוך את האירוע שלכם למתוק ושמח יותר לפרטים והזמנות- לירן 050-740-0805

סניף ירושלים: שוק מחנה יהודה רח' האשכול 6

סניף חולון: מתחם ברכאל סנטר

לאתר

בשיתוף קוקי קרים
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully