וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקש פינת מחניים בפנטזיה מרוקאית

בשיתוף פנטזיה מרוקאית

9.11.2020 / 9:32

מתחם מטורף שמעוצב כמו השווקים במרוקו, שפע של צבעים וניחוחות באווירה אותנטית, עיצובים מודרניים שישדרגו לכם את הבית...בפעם הבאה שאתם בצפון, לכו להגשים פנטזיה מרוקאית. צפו בראיון עם אסתרי וענבל בעלות המתחם

פנטזיה מרוקאית/אולפן הנבחרים

אסתרי וענבל שמו לעצמן למטרה להביא את חווית השווקים של מרוקו לישראל. החנות הענקית שלהם שמשתרעת על שטח של כ-400 מ"ר בנויה ומעוצבת בצורה הכי אותנטית. רק תיכנסו והדמיון יזרוק אתכם מיד למרוקו הקסומה.

אסתרי וענבל מספרות על "פנטזיה מרוקאית":

"אנחנו טסות מדי כמה חודשים למרוקו. מסתובבות בשווקים, מלקטות שטיחים, כלים יפים, חפצי אמנות, אקססוריז וכו' מעמיסות למכולה היישר למתחם שלנו".

השילוב בין טרנדים וחידושים בעולם העיצוב לבין המסורת והאותנטיות של מרוקו, יוצר שפע ענק של פתרונות לבית ולגן. בפנטזיה מרוקאית תמצאו פשוט הכל.

מיהו קהל היעד העיקרי שלכן?

"מגיעים אלינו מעצבים, בלוגרי עיצוב וכמובן לקוחות פרטיים. חשוב לנו לשים דגש על וייב. מי שנכנס אלינו, מקבל חוויה ואירוח. בכל פעם מחדש, אנחנו מתרגשות לשמוע 'וואו' כי באמת מטורף פה. הטרנד העיצובי ממרוקו מאוד מבוקש בישראל".
הקונספט שלהן הוא שפע, אווירה וחוויה. מגוון עצום של צבעים וריחות לצלילי מוזיקה ערבית. כי יש ללכת לקנות כלים או רהיטים ויש להיכנס למקום ולקבל וייב של מקום אחר, רחוק ומרגש. מחניים פינת מרקש.

אז תעצמו לרגע את העיניים ותפליגו במחוזות הדמיון למרוקו.
עכשיו פקחו את העיניים, נסיעה למרוקו בימי קורונה היא בגדר פנטזיה, נסיעה
ל"פנטזיה מרוקאית" בקיבוץ מחניים זה משהו שצריך להיכנס ליומן שלכם בקרוב...

אתר

פייסבוק

04-6800744

בשיתוף פנטזיה מרוקאית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully