וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחום אפור? לא אצל רו"ח ניצן לזרוב

בשיתוף ניצן לזרוב

8.11.2020 / 9:32

מחפשים משרד רואה חשבון שרואה את האדם ובנוסף את המספרים? צפו בראיון מעניין עם ניצן לזרוב, רואה חשבון צבעוני במיוחד

רואה חשבון/אולפן הנבחרים

מקצוע ראיית חשבון נתפש אצל רבים מאיתנו כמקצוע אפור. כשאנו חושבים על רואה חשבון במהלך עבודתו, אנו עשויים לדמיין אדם שיושב בחדר ועורך חישובים מבוקר ועד ערב. מדי פעם לוגם מכוס הקפה, בעוד עיניו ממוקדות במספרים. ניצן לזרוב הוא רו"ח מסוג שונה לחלוטין.

ניצן, למי מיועד השירות שלך?

"אנחנו משרד ראיית חשבון שקיים מעל 12 שנה. הלקוחות של המשרד מאוד מגוונים ומגיעים מתחומים שונים, כמו הייטק, נדל"ן ותעשייה. המשרד מעניק שירות ללקוחות בכל הגדלים, כאשר השירות מותאם אישית לכל עסק ולקוח לפי מידותיו - אם מבחינת פעילותו, גודלו ומאפיינים נוספים".

מה מייחד אותך לעומת משרדי רו"ח אחרים?

"אנחנו תופרים חליפה אישית ללקוח. לעיתים יש צרכים שהחברה עצמה לא יודעת שהם קיימים. כאשר מגיע לקוח חדש, כבר בשיחה הראשונה עמו אנחנו יכולים לזהות כשל מסוים בהתנהלות הפיננסית שלו. ללקוחות גדולים לעיתים יש בעיה בבקרה על העסק שלהם. ללקוחות קטנים יש לעיתים בעיה בתזרים מזומנים. בפעולה מאוד פשוטה אפשר לפתור את הבעיה הזו. אנחנו חושבים מחוץ לקופסה".

ניצן מוסיף ואומר כי בתקופת הקורונה העסק מתפקד היטב וכי: "אני אישית פחות אוהב זום. כשיש פגישה, אנחנו יושבים רחוק ועוטים מסכה".

אז אם העסק שלכם נמצא בחוסר סדר ואתם לא מצליחים להשתלט על החשבונות שלכם - פנו לניצן לזרוב - רואה חשבון שרואה צעד אחד קדימה.

אתר

פייסבוק

052-6693496

בשיתוף ניצן לזרוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully