וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצבייה של שרון - הרבה מעבר לרק קצבייה

בשיתוף הקצבייה של שרון

2.11.2020 / 16:24

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על בתי העסק הוותיקים ביותר בישראל, כאלה שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנוף המקומי, הגענו אל "הקצבייה של שרון (אטליז כהן)" זאת פעילה כבר לאורך 30 שנה ברחוב ירושלים 5 בקריית אונו

הקצבייה של שרון. יח"צ,
הקצבייה של שרון/יח"צ

מפיקה חברת המערכת קפצה לקצבייה של שרון על מנת להתרשם מקרוב כיצד משרתים את אלפי הלקוחות לאורך שנים כה רבות, על הדרך היא קיבלה מתכון לארוחת מלכים ושיהיה בתאבון.

"הקצבייה של שרון" או כפי שנקראה בעבר, "אטליז כהן" היא הרבה יותר מעוד קצבייה אלא מוסד מכובד שמשרת לאורך שלושה עשורים את כל תושבי קריית אונו והסביבה. מדובר בעסק משפחתי שכיום מנוהל על ידי הדור השני, שרון כהן בן 47.

הקצבייה של שרון. יח"צ,
הקצבייה של שרון/יח"צ

אל עולם הבשרים המשפחתי הוא נכנס כשהיה בן 14, אז עזר להורים ולאחר הצבא לקח את המשוכות לידיו והקפיץ את העסק כמה דרגות קדימה. מדובר במקום גדול ומרשים וניתן למצוא בו ים של מוצרים, בין היתר מצאתי את נתחי הבשר הכי מובחרים, טריים ואיכותיים שיש, 99% מהם תוצרת כחול לבן ממרעים ברמת הגולן וחלק נוסף שרון מייבא מארגנטינה.

בנוסף ניתן למצוא בקצבייה עופות טריים. למדתי כי אלו לא עברו צינון בחברות הגדולות כדי להכשיר אותם, אלא זה נעשה במקום ידנית, כך שהאיכות שלהם גבוהה הרבה יותר גם כן. כל הבשרים בקצבייה נמצאים תחת כשרות הרב מחפוד לבית יוסף והעופות מהדרין הרב אוירבך.

בנוסף אפשר להשיג פה ירקות קפואים, דגים קפואים (ים ובריכה), את כל סוגי הבצקים, סלטים טריים, תבלינים, כלי בית, סוגי סכינים מיוחדים ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הקצבייה של שרון. יח"צ,
הקצבייה של שרון/יח"צ

אולם גולת הכותרת מבחינתי היא שיש פה מעל ל-30 סוגי קבבים ביתיים! בכמות כזו עוד לא נתקלתי בשום קצבייה אחרת בישראל, קבב אנטריקוט, רומני, בולגרי, קבב על מקל קינמון, קבב במילוי טחינה מיוחדת, קבבוני טלה ועוד ועוד.

בנוסף לפרגיות ממולאות וגם אותן אי אפשר להשיג בשום מקום אחר, יש שישה סוגי המבורגר ביתי, המבורגר פידלוט 220 גרם, המבורגר ואגיו ועוד.

ניצלתי את השהות שלי בקצבייה כדי לשוחח עם לקוחות שנכנסו למקום על מנת לקבל חוות דעת ממקור ראשון. דנה.ה תושבת פתח תקווה סיפרה לי: "יש לא מעט קצביות בעיר מגוריי אבל אף אחד מהם לא נקי ומבריק כמו הקצבייה הזו, כאילו היה זה בית מרקחת ולא בית של בשרים. מעבר לזה המחירים מאוד נוחים ואיכות המוצרים ברמה אחרת לגמרי, גם השירות מעולה, אני ממליצה בחום".

הקצבייה של שרון. יח"צ,
הקצבייה של שרון/יח"צ

גם רועי.ב תושב קריית אונו פירגן: "זה בית לכל דבר, ההורים שלו קונים פה כבר שנים רבות והיום אני ואשתי עורכים פה את הקניות שלנו. חוויית הקנייה פה נהדרת, מקום נקי, מסודר, שפע ומבחר של בשרים מיוחדים ואיכותיים ושירות ללא תחרות".

סיפרתי לשרון על המחמאות שקיבל, הוא שמח לשמוע ואמר: "זה מחמם את הלב אבל לא מפתיע אותי, זה באמת הרבה יותר מעוד קצבייה אלא יחסי חברות ומשפחה לכל דבר. יש לי לקוחות שזוכרים אותי עוד כשהייתי נער צעיר שעוזר להורים, ולהם יש ילדים ואפילו נכדים שאני כבר מכיר, בין היתר זו הסיבה כי השירות תמיד נעשה עם חיוך גדול על הפנים".

למדתי כי בקרוב מאוד יעלה לאוויר גם אתר וחנות אונליין, כך שאפשר יהיה להזמין את המוצרים השונים ולקבלם דרך שירות משלוחים מהיר. בנוסף אפשר יהיה למצוא באתר מידע חשוב ומעניין על סוגי הבשר שמגיעים לקצבייה ומתכונים מיוחדים לארוחות טעימות.

באופן טבעי זה עשה לי חשק גדול לאכול וביקשתי משרון לרשום לי על דף נייר מתכון לסטייק טוב. ניסיתי אותו בבית וזה יצא מעדן של ממש, עכשיו זה התור שלכם להתענג.

הקצבייה של שרון. יח"צ,
הקצבייה של שרון/יח"צ

מצרכים עבור 4 מנות של סטייק פילה 180 גרם כל אחד

*2 ראשי שום מפורקים, לא קלופים
*1 כף פלפל שחור, טחון טרי
*1 כף גרגירי כוסברה שבורים
*1 כוס יין לבן יבש
*1 בצל בינוני קצוץ דק
*2 כוסות מרק בשר
*1 כף שמן זית לטיגון
*מעט רוזמרין קצוץ
*מלח

אופן הכנה:

מחממים תנור בחום של 250 מעלות ולאחר מכן אופים את שיני השום בתבנית במשך 25 דקות או עד שהשום רך מאוד.

לאחר מכן מוציאים מהתנור ומניחים לצינון.

לאחר מכן מפזרים בצלחת את הפלפל השחור השבור וגרגירי הכוסברה השבורים ומהדקים את התבלינים לסטייקים משני הצדדים.

בסיר קטן מרתיחים את היין עם הבצל הקצוץ ומבשלים עד שכמעט כל היין מתאדה.

לאחר מכן מוסיפים את המרק שנוצר וממשיכים לבשל עד שנשארת כוס אחת, את כל זה מסננים ושומרים את הנוזל.

לאחר מכן סוחטים את תוכן שיני השום לממחה, מוסיפים את הנוזל, מסננים ומעבדים שוב עד שמתקבל רוטב חלק לגמרי.

אז מחזירים הכל לסיר, מתבלים במלח ושומרים שיהיה חם.

במחבת כבדה ורחבה מחממים שמן ומטגנים את הבשר דקה מכל צד על להבה גבוהה, לאחר דקה מקטינים את הלהבה ומטגנים עוד 4 דקות מכל צד.

לאחר מכן מעבירים את הסטייקים לצלחת מחוממת, שופכים את הרוטב למחבת, מוסיפים רוזמרין ומעט מלח, מערבבים הכל במשך דקה ומגישים עם הסטייק, בתאבון!

"הקצבייה של שרון (אטליז כהן)", 30 שנה של מצויינות.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-535-4588‏

פייסבוק

בשיתוף הקצבייה של שרון
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully