וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דן נודלמן, הנינג'ה הבא של ישראל

בשיתוף דן נודלמן

2.11.2020 / 13:24

דן נודלמן היה ילד ביישן ומופנם עד שהפארקור שינה את חייו בגיל 13. כעת הוא מגייס את הידע שלו על מנת לסייע לאחרים להתגבר על קשיים ולהגיע להישגים באומנות המסעירה הזו

דן נודלמן. באדיבות המצולם,
דן נודלמן/באדיבות המצולם

במערכת "הנבחרים" אנחנו אוהבים למצוא את הכוכבים הבאים של ישראל ובקרוב מאוד נראה על מסכי הטלוויזיה את דן נודלמן, בן 25 שעומד להשתתף בתוכנית "נינג'ה ישראל" ומי שטיפס בשנה האחרונה אל צמרת אמני הפארקור - ספורט אתגרי שמבוסס על מעבר של אתגרים חיצוניים על ידי שימוש בגוף בלבד.

מפיק חבר המערכת פגש את נודלמן לשיחה בה למד על פועלו וכיצד הוא מתכונן לתחרות הנינג'ה הגדולה. הוא התרשם עמוקות מבחור צעיר מוכשר עם מוסר עבודה גבוה שנמצא בדרך לפסגה.

דן נודלמן. יח"צ,
דן נודלמן/יח"צ

על השינוי בחיים שעבר בזכות הפארקור נודלמן סיפר לי: "התחלתי להתאמן בפארקור כשהייתי בן 13. קודם לכן הייתי ילד מופנם, ביישן, בלי יכולות ספורטיביות יוצאות מן הכלל ובחודשים הראשונים הייתי גרוע בפארקור וספגתי לא מעט עלבונות מהסביבה. היופי באומנות הזו שהיא מאתגרת אותך כל הזמן ובלי לשים לב היא הפכה להיות המפלט שלי מפני הסביבה. אפשר להגיד שפיתחתי עם הפארקור מערכת יחסים של ממש ובזכות זה מצאתי לעצמי מקום בטוח שהקפיץ לי את הביטחון בהדרגה".

תוך כדי התעמקות בפארקור, נודלמן החל להכיר חברים חדשים מהסצנה מכל רחבי הארץ, כאשר החל להגיע למפגשים מחוץ לחולון עיר מגוריו. על כך הוא סיפר: "הרגשתי די מנותק משאר החברים בגילי ומצאתי את עצמי מתאמן בפארקור במשך שעות לבדי, דבר שהיה נראה מוזר לאחרים. כאשר התחלתי להגיע למפגשי פארקור עם אחרים שעוסקים באומנות הזו בכל הארץ הכרתי חברים חדשים בני גילי עם אותה התשוקה ואהבה לאתגר הזה, פתאום כבר לא מצאתי את עצמי לבד אלא מוקף באנשים טובים ומשם התקדמתי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דן נודלמן. יח"צ,
דן נודלמן/יח"צ

כשהיה בגיל תיכון נודלמן כבר החל להופיע בתאטרון אמנויות רחוב והחל לעשות לעצמו שם מוביל בסצנה שהחלה להתפתח בארץ.

לאחר שירותו הצבאי כחובש קרבי ביחידת כפיר, נודלמן ניסה את מזלו בתחומים אחרים אולם מהר מאוד חזר לקרקע בה הוא מרגיש הכי בטוח.

דן נודלמן. יח"צ,
דן נודלמן/יח"צ

על הערך המוסף של הפארקור כספורט טיפולי הוא הסביר לי: "לאחר הצבא מצאתי את עצמי אובד עצות, עברתי בין עבודות שונות בחיי הלילה אבל לא הרגשתי שאני מתקדם בחיים וגם המצב הכספי החל להעיק. בגלל הקושי הזה חזרתי לפארקור כי הוא מהווה סוג של חופש, אין בו חוקים או מטרה מסויימת או לחצים, בדיוק כמו ריקוד.

"בלי לשים לב מי שעוסקים בדבר מציבים לעצמם את האתגרים, חלקם קשים ביותר וזה כלי עבודה שניתן לעשות בו שימוש בחיים, מעין קרש קפיצה מנטלי שעוזר להתגבר על מחסומים, בנפש ובחיים".

לפני למעלה משנה נודלמן עשה צעד משמעותי נוסף לגבי ייעודו העתידי, הוא נרשם לקורס מדריכי פארקור, סיים אותו בהצלחה וכיום מעביר חוגים לילדים ומאמן באופן אישי ספורטאים בתחום. "החלטתי להביא את הניסיון האישי שלי ולעזור למי שנתקעים מאחור ומרגישים בדיכאון. היופי בפארקור הוא שניתן להנגיש אותו לכל אחד בכל מקום ובכל זמן", סיפר נודלמן והוסיף: "תוך זמן קצר פתחתי גם קבוצת פייסבוק ואינסטגרם 'HIGHFLIP', קבוצה אשר נועדה להיות הבית של כל מי שמתעניין בתחום ועדיין נמצא בצעדיו הראשונים. הקבוצה צברה תאוצה, כיום יש בה אלפי עוקבים מכל הארץ וכולם מעלים סרטוני וידיאו עם הביצועים שלהם, תומכים ומעודדים האחד את השני".

דן נודלמן. יח"צ,
דן נודלמן/יח"צ

בזכות השם שצבר לעצמו כמומחה לפארקור, נודלמן החל לעבוד כעוזר מדריך בנינג'ה פארק ברחובות ותוך זמן קצר הרשים את כולם ביכולות ההנהגה ואימון שלו ולאחרונה התקבל לצילומי העונה השלישית של תוכנית הטלוויזיה הפופולארית נינג'ה ישראל.

על המטרות לעתיד נודלמן סיפר: "מעבר לנינג'ה ישראל החלום שלי הוא לייצג את הקבוצה שלי 'HIGHFLIP' ואת המדינה בתחרויות פארקור בחו"ל. האומנות הזו מפותחת שם הרבה יותר ואני שואף להתאמן ולהתחרות מול הטובים ביותר, כולל מול כאלה שאני עוקב אחריהם מאז שהייתי קטן. הוכחתי כבר כי אני לא רק רודף אחר החלומות שלי אלא גם מיישם אותם בשטח, כך שאין לי ספק שאגיע גם למטרה הזו".

דן נודלמן, היתה לי פגישה מרתקת עם בחור חזק ומוכשר, כזה שעושה שימוש באומנות הפארקור כאשר מלווה אחרים להצלחה פיזית ומנטלית.

לפרטים נוספים בכל הנוגע לחוגים ושיעורים פרטיים שהוא מעביר בפארקור ניתן ליצור קשר בטלפון: 053-624-3226

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף דן נודלמן
  • עוד באותו נושא:
  • פארקור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully