וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים ענבה - כי הקינוח הוא חלק מהארוחה

בשיתוף חיים ענבה

2.11.2020 / 10:20

מנעוריו נהג חיים ענבה לפקוד בקביעות את הקונדיטוריה הנחשבת של דודתו בחיפה. משם, הדרך ללימודי התחום הייתה קצרה וכיום הוא כבר מנהל קונדיטוריה ביתית מצליחה, לרווחתם של חובבי קינוחים מושלמים. תשאלו את אלין כהן, נועה קירל, עדן חסון ורבים נוספים

חיים ענבה, קונדיטור/אולפן הנבחרים

מאז שפגש חיים ענבה את מטבח המתוקים של דודתו, כנער צעיר, הוא ידע שברצונו להפוך לקונדיטור מוביל. כיום, מביתו בחיפה, משווק ענבה את תוצרתו ללקוחות רבים.

חיים, ספר לנו במה מתמקדת האפייה שלך?

"בעיקר עוגות מעוצבות בהזמנה אישית, עוגות מוס וקינוחים כמו פחזניות, פסי פירות, קינוחי כוסות, עוגות שמרים קראנץ' ועוד. בנוסף, אני יוצר מארזי מתוקים לאירועים שונים ולחגים".

מה זאת אומרת עוגות מעוצבות בהזמנה אישית?

"מדובר בעוגות מעוצבות לפי טעמו של הלקוח. אם זה עוגת קומות, או עוגות עם דמות מסוימת, כיתוב חגיגי ועוד. העוגות שלי מתבססות בעיקר על קצפת ודמויות שוקולד, אותן ניתן לבחור מהמגוון שמוצג בקטלוג המקוון שלי, או כיד הדמיון הטובה של הלקוחות אם יש בקשות מיוחדות".

ענבה מקבל תגובות אוהדות במיוחד. מיטב הסלבס כמו אלין כהן, נועה קירל, עדן חסון ורבים וטובים אחרים נוהגים להזמין ממנו קינוחים לאירועים וימי הולדת.

מה המוטו שלך?

"עוגות עושים באהבה, או שלא עושים בכלל. מדובר במקצוע המצריך אהבה גדולה לתחום והשקעה גדולה בהתאם. למקצוענות חלק חשוב מאוד בכל הענף הזה ואני שמח על הזכות לשמח אנשים באמצעות הטעמים שאני יוצר".

אז כשרוצים פינוק, לציין אירוע, לחגוג - אבל כמו שצריך, יש מי שישמח להגשים לכם את החלומות. חיים ענבה - כבר לא צריך לשאול איפה העוגה.

0584122855

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף חיים ענבה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully